Dit was de radio
Moderator: admin6
Re: Dit was de radio
Dit was de Radio heeft deze week geen uitzending maar op donderdag. Op donderdag maakt Tim op het Broek bekend dat hij naar Radio2 gaat. Ik zet er een krat bier op dat hij in de podcast zit donderdag
-
Het zou wel een beter passende naam zijn overigens. Toevallig zijn 7 van de 10 laatst gedraaide nummers NederlandsVliegendereporter schreef: 12 okt 2023 17:13 En niet te vergeten altijd 100%NL 70%NL te noemen begint ook irritant te worden

Wat is het verschil eigenlijk?
Pils is slechts één van de vele biersoorten, dus ik begrijp de vraag wel. Een krat Leffe blond of tripel Karmeliet is totaal anders dan een krat pils van Heineken of Hertog Jan

Doordat je deze vraag stelt laat ik de weddenschap aan me voorbij gaan

Exact. Voor een krat Heineken ga ik geen weddenschap aan.Janno schreef: 29 apr 2025 22:24 Een krat Leffe blond of tripel Karmeliet is totaal anders dan een krat pils van Heineken of Hertog Jan
God is a DJ
Je zou verloren hebbenPhoenix schreef: 30 apr 2025 06:20
Doordat je deze vraag stelt laat ik de weddenschap aan me voorbij gaan
De gedachte dat ik bij winst mogelijk een kratje Heineken ‘cadeau’ had gekregen maakt me toch een beetje winnaar. Tevens zijn weddenschappen hier niks waard. Er zit nog steeds een aantal forumleden op een etentje bij de Chinees te wachten.
Maar vat er maar eentje op eigen kosten dan om dit te vieren

God is a DJ
-
Dat was iets met Patrick Kicken toch?Phoenix schreef: 01 mei 2025 11:52De gedachte dat ik bij winst mogelijk een kratje Heineken ‘cadeau’ had gekregen maakt me toch een beetje winnaar. Tevens zijn weddenschappen hier niks waard. Er zit nog steeds een aantal forumleden op een etentje bij de Chinees te wachten.
Maar vat er maar eentje op eigen kosten dan om dit te vieren![]()