Ik had je oorspronkelijke topicvraag ook gequote. Hierbij nog even, op een andere manier: "Hebben ze daar echt geen gevoel van urgentie ? Wat is nu eigenlijk de functie van de nieuwszender als je het om wat voor reden dan ook niet waar maakt ?"thisisradioman schreef: ↑01 okt 2023 18:41boxfm schreef: ↑01 okt 2023 18:01
Je verwijst terug naar je topicvraag. Omdat we op pagina 3 zijn heb ik 'm er even bijgepakt. Daarover: Wat is nu precies je vraag? Wil je bevestiging van jouw mening of daadwerkelijk een discussie over hoe wij radionerds vinden dat de berichtgeving over het incident op Radio1 (en wij pakken de regionale omroep erbij) is gedaan?Zie mijn reactie. Gewoon lezen wat er staat. Soms kan dat heel makkelijk zijn.thisisradioman schreef: ↑01 okt 2023 15:42 Het is soms moeilijk inhoudelijk te blijven maar mogelijk dat we bij mijn topic vraag kunnen blijven. Mijn mening over de functie van NPO radio 1 is anders dan die van de meerderheid van de mensen die zo vriendelijk waren inhoudelijk op die vraagstelling te reageren. Dan heb ik dus gewoon een verkeerde kijk op de functie van deze nieuwszender. Daar kan ik prima mee leven hoor.
Het lijkt er vooral op dat je het lastig vindt dat mensen een andere mening over Radio1 en rampenzenders hebben dan jou. Je topicvraag was niet bepaald een discussievraag, maar lijkt er veel meer op dat je bevestiging van jouw negatieve mening zoekt. Waarbij je allerlei dingen erbij pakt en naar mijn mening ook door elkaar gebruikt. Je hebt het over de definitie van nieuwszender, berichtgeving over grote incidenten, voorbeelden van 23 jaar oud, Formule1-races die worden uitgezonden, etc.
Aangezien je de topicvraag aanhaalt en zegt 'Het is soms moeilijk inhoudelijk te blijven maar mogelijk dat we bij mijn topic vraag kunnen blijven.', hierbij nogmaals mijn vraag over wat je nu precies eigenlijk met dit topic wil: Wil je bevestiging van jouw mening of daadwerkelijk een discussie over hoe wij radionerds vinden dat de berichtgeving over het incident op Radio1 (en wij pakken de regionale omroep erbij) is gedaan?