Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Yoursaferadio
Valt me wel op hoeveel erotische programma's daar worden uitgezonden, lijkt wel een sekslijn.
-
Waarom?
Daar zijn tegenwoordig genoeg andere media voor.
YourSafe zal echt iets beters moeten verzinnen.
Ze stonden toch in de rij, die adverteerders?
Ik vrees dat die inmiddels zijn afgedropen.
Effectief gezien is er dus 1 landelijk kavel minder voor de advertentiemarkt, dit is voor ca. 6 miljoen euro uit de markt genomen.
Denk dat de overige zenders dat prima vinden. Als DPG of MediaHuis dit kavel had gescoord had Talpa het wellicht nog lastiger gekregen.
Denk dat de overige zenders dat prima vinden. Als DPG of MediaHuis dit kavel had gescoord had Talpa het wellicht nog lastiger gekregen.
Het was niet serieus bedoeldSatfreak13 schreef: ↑09 dec 2024 18:08Waarom?
Daar zijn tegenwoordig genoeg andere media voor.
YourSafe zal echt iets beters moeten verzinnen.
Ze stonden toch in de rij, die adverteerders?
Ik vrees dat die inmiddels zijn afgedropen.
Ik vraag me serieus af of Yoursaferadio de kerst wel haalt.
Er is geen ondernemer die echt serieus zijn reclame wil uitzenden op dit station.
Er is een luisteraar die serieus een fan is van dit soort radio.
Er is geen serieuze dj die naast Giel nog een programma wil maken.
Er is serieuze geen investeerder die zijn zuur verdiende geld niet terug wil verdienen.
Van 31-12024 een nieuw station op de frequentie Yoursaferadio [please]! Doe het voor de luisteraars.[amen].
Er is geen ondernemer die echt serieus zijn reclame wil uitzenden op dit station.
Er is een luisteraar die serieus een fan is van dit soort radio.
Er is geen serieuze dj die naast Giel nog een programma wil maken.
Er is serieuze geen investeerder die zijn zuur verdiende geld niet terug wil verdienen.
Van 31-12024 een nieuw station op de frequentie Yoursaferadio [please]! Doe het voor de luisteraars.[amen].
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
"Er is geen serieuze dj die naast Giel nog een programma wil maken."
Giel maakt zelf geen programma op dit station. Dus zelfs Giel wil hier geen programma maken.
Giel maakt zelf geen programma op dit station. Dus zelfs Giel wil hier geen programma maken.
Zolang de markt zijn werk doet, en de rekeningen betaald worden, gaat het feest gewoon door
Welke Markt ? De roddelmarkt ?
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Ja, want dan kunnen we in een nieuw topic daar over zeuren!
Tot zover deze digitaal gedistribueerde uiting van mijn virtuele mening...
Precies! Het is gewoon allemaal handel, verder niks. Voldoen aan de minimale eisen en dan maakt het niet uit of je nou een topzender neerzet of 24/7 om de 5 seconden een scheet in de microfoon laat, de komende 7 jaar. Dit is wat de markt wil.
En die potentiele adverteerders: Die waren er nooit. Als ik me netjes uitdruk zeg ik: wensdenken.
-
Vanochtend voor de gein even gekeken. Kon op de site geen programmering vinden, dat moest via het Oorboekje. Er was een programma bezig voor- en door de Nederlandse barbershop community, afgewisseld met hiphopmuziek.
"De enige in Nederland", sprak de presentator trots. Ik geloof hem op zijn woord.
Sommige zenders hebben een eilandje binnen de programmering, maar deze zender heeft zoveel eilandjes dat ze er op Vlieland en Terschelling jaloers op zouden worden. Mooi en tegelijkertijd wonderlijk dat dit blijkbaar kan blijven bestaan.
"De enige in Nederland", sprak de presentator trots. Ik geloof hem op zijn woord.
Sommige zenders hebben een eilandje binnen de programmering, maar deze zender heeft zoveel eilandjes dat ze er op Vlieland en Terschelling jaloers op zouden worden. Mooi en tegelijkertijd wonderlijk dat dit blijkbaar kan blijven bestaan.
Als commerciële radio de roddelmarkt bedient of is, dan is het volgens de mores van de roddelmarkt.
Het is commercieel en dan is er maar een zeer belangrijke regel, dat de rekeningen betaald worden.
-
Ze richten zich ook op een doelgroep die bijna geen radio meer luistert Generatie Z