Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

repelsteel

Re: Veranderingen Yoursaferadio

Bericht door repelsteel »

Mijn stelling ‘niemand wil naar ellende luisteren’ is overigens algemeen bedoeld.
Niet specifiek dit ene ‘programma’ op YSR.
banne

Bericht door banne »

Voor wat dit waard is qua luisteraantallen; onderstaande site zoekt de rankings uit van website met daarbij concrete bezoekersaantallen. Als ik mijn eigen websites erdoorheen haal klopt dat redelijk dus ik ga ervanuit dat dit redelijk accuraat is. 20k bezoekers in september is niet veel maar ook niet weinig. Tenzij dit allemaal forumbezoekers zijn natuurlijk :)) Wel is goed te zien dat de stream niet beluisterd wordt aan de 1:21 minuut bezoektijd te zien...
Afbeelding

https://www.similarweb.com/website/your ... #overview

Aantal zoekopdrachten bij Google 2400/m
Afbeelding
DavyGer

Bericht door DavyGer »

20K per maand valt me nog reuze mee, hoe zit het met andere radiostations als ik vragen mag?
banne

Bericht door banne »

DavyGer schreef: 22 okt 2024 20:51 20K per maand valt me nog reuze mee, hoe zit het met andere radiostations als ik vragen mag?
De site van R2 is veruit het populairste, mensen blijven daar ook veel langer hangen. Opvallend dat 538 zo slecht scoort, ook in bezoekduur

Qmusic:
Afbeelding

Joe:
Afbeelding

538:
Afbeelding

R2:
Afbeelding
Jelmerrr1

Bericht door Jelmerrr1 »

Ik dacht ik ga keer proberen terug te luisteren. Kan dat ergens?
jessica

Bericht door jessica »

banne schreef: 22 okt 2024 20:45 Voor wat dit waard is qua luisteraantallen; onderstaande site zoekt de rankings uit van website met daarbij concrete bezoekersaantallen. Als ik mijn eigen websites erdoorheen haal klopt dat redelijk dus ik ga ervanuit dat dit redelijk accuraat is. 20k bezoekers in september is niet veel maar ook niet weinig. Tenzij dit allemaal forumbezoekers zijn natuurlijk :)) Wel is goed te zien dat de stream niet beluisterd wordt aan de 1:21 minuut bezoektijd te zien...
Afbeelding

Afbeelding
Ik vind dit veel. Waarvoor zou je naar hun website gaan. Er staat NIETS op. Al 1 jaar lang niet.
Janno

Bericht door Janno »

Om dezelfde reden dat jij weet dat er niets op staat, Jessica. Kijken of er al iets op staat :D
banne

Bericht door banne »

jessica schreef: 23 okt 2024 01:58
banne schreef: 22 okt 2024 20:45 Voor wat dit waard is qua luisteraantallen; onderstaande site zoekt de rankings uit van website met daarbij concrete bezoekersaantallen. Als ik mijn eigen websites erdoorheen haal klopt dat redelijk dus ik ga ervanuit dat dit redelijk accuraat is. 20k bezoekers in september is niet veel maar ook niet weinig. Tenzij dit allemaal forumbezoekers zijn natuurlijk :)) Wel is goed te zien dat de stream niet beluisterd wordt aan de 1:21 minuut bezoektijd te zien...
Afbeelding

Afbeelding
Ik vind dit veel. Waarvoor zou je naar hun website gaan. Er staat NIETS op. Al 1 jaar lang niet.
Giel heeft 127k volgers op insta, als een klein deel nieuwsgierig is kom je al een heel eind
Streampie

Bericht door Streampie »

Hoge bounce rate. Geeft al aan dat niemand daar lang rondhangt.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Yoursafe Radio Gaat komende nacht ook marathon uitzending maken rond Amerikaanse Presidentsverkiezingen, hoorde een promo voorbij komen
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Is inmiddels een jaar later en nog steeds geen lancering geweest zal dit jaar ook niet meer gebeuren lijkt me toch wel
Bijzonder betaal je 6 miljoen voor dit kavel ga je er zo mee om
Robin Visser

Bericht door Robin Visser »

Your safe Radio is ten doode opgeschreven ze kunnen die frequentie beter verkoopen aan Slam of Sublime of Arrow classic rock
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Robin Visser schreef: 26 nov 2024 22:48 Your safe Radio is ten doode opgeschreven ze kunnen die frequentie beter verkoopen aan Slam of Sublime of Arrow classic rock
Eigenlijk wil ik niet meer reageren op Yoursaferadio omdat ik er wel klaar mee ben.

Maar verkopen aan Arrow Classic Rock lijkt mij het beste idee sinds het bestaan van dit station.
Of beter verkoop aan KINK.
Omdat de mensen achter Arrow Classic Rock de boel al eens hebben laten failliet gaan.
En een vos verliest wel zijn haren met niet zijn streken.
Dus KINK dan maar.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
big T

Bericht door big T »

Bij de veiling hadden deze stations geen geld waarom zouden ze dat nu er wel voor over hebben?
Of denk je dat het voor veel minder verkocht zou worden?
Ik denk dat het gewoon zo doorgaat met het station, en dat de eigenaar het prima vind gaan zo.
Deezers

Bericht door Deezers »

Hebben ze alleen een frequentie gekocht om eventuele concurrentie te weren en de betalen prijs voor BNR op te voeren? Die waren nu flink wat meer kwijt door meebieden van Yoursafe.
Plaats reactie