Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen Yoursaferadio

Bericht door jessica »

Radionerd schreef: 13 okt 2024 22:18
Radiooo schreef: 10 okt 2024 23:36
Radionerd schreef: 10 okt 2024 19:07

Puur uit nieuwsgierigheid, ik ken lang niet alle programma;s van die zender, al zijn de dancebeats erg prettig, maar welke programma's bedoel je concreet? En wanneer zijn die te beluisteren? Want dat is ook een uitdaging om te achterhalen wanneer ze uitgezonden worden.
Je weet dat er gewoon oorboekje.nl bestaat waar je de hele programmering kunt vinden? Ik heb het dan over programma's zoals:
Zondag 19 - 21 uur : Sportpaleis, kan zo bij Radio 1
Donderdag 10 - 12 uur: Terug naar mij, kan zo bij een 538, Q, 3FM , Slam
Vrijdag 10 - 12 uur: Punt NL, Kan zo bij 100%NL
Zaterdag 12 - 13 uur: Trending Show, ook 100%NL of 3FM.
Zaterdag 14 - 17 uur: Zorgeloos, die kan je ook wel ergens kwijt.

DIt zijn een handjevol programma's die nog prima te beluisteren zijn hoor!
Ga ik beluisteren! Maar waarom zou die zender die shows niet gewoon op de eigen website vermelden???
Het is de bedoeling dat die programma's het grootste geheim van Nederland blijven en niemand ze weet te vinden.
Dat is de gehele nieuwe vorm van radiomaken 2024 van Yoursafe Radio.
Radionerd

Bericht door Radionerd »

jessica schreef: 13 okt 2024 23:39
Radionerd schreef: 13 okt 2024 22:18
Radiooo schreef: 10 okt 2024 23:36

Je weet dat er gewoon oorboekje.nl bestaat waar je de hele programmering kunt vinden? Ik heb het dan over programma's zoals:
Zondag 19 - 21 uur : Sportpaleis, kan zo bij Radio 1
Donderdag 10 - 12 uur: Terug naar mij, kan zo bij een 538, Q, 3FM , Slam
Vrijdag 10 - 12 uur: Punt NL, Kan zo bij 100%NL
Zaterdag 12 - 13 uur: Trending Show, ook 100%NL of 3FM.
Zaterdag 14 - 17 uur: Zorgeloos, die kan je ook wel ergens kwijt.

DIt zijn een handjevol programma's die nog prima te beluisteren zijn hoor!
Ga ik beluisteren! Maar waarom zou die zender die shows niet gewoon op de eigen website vermelden???
Het is de bedoeling dat die programma's het grootste geheim van Nederland blijven en niemand ze weet te vinden.
Dat is de gehele nieuwe vorm van radiomaken 2024 van Yoursafe Radio.
:lol:

Maar serieus....wat zou er achter kunnen zitten? Ik kan er geen enkele logische verklaring voor bedenken.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Klopt het trouwens dat ik ze in oorboekje alleen zie staan als ik via google de rechtstreekse link opzoek? In het zenderoverzicht kom ik ze niet tegen, niet bij nu en straks en ook niet als ik een dag selecteer.
Janno

Bericht door Janno »

De Nachtwacht schreef: 14 okt 2024 19:28 Klopt het trouwens dat ik ze in oorboekje alleen zie staan als ik via google de rechtstreekse link opzoek? In het zenderoverzicht kom ik ze niet tegen, niet bij nu en straks en ook niet als ik een dag selecteer.
Als je rechtsboven op ‘alle zenders’ klikt en daarna op ‘ontvangst via FM’ vindt je hem onder Sky radio.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Streampie schreef: 09 okt 2024 10:57 ik denk dat het een impulsaankoop was van YourSafe en dat men er achteraf pas achter kwam wat landelijke radio maken kost.

Het is al eerder gezegd: gewoon bestaande podcasts recyclen en rechtenvrije muziek draaien. Zenders op minimaal vermogen, geen onderzoek willen betalen. Techniek wordt ge-McGyverd lijkt het wel.

Sterfhuisconstructie. Giel weet dat ook en daarom was ie op Radio 2 aan t invallen een tijdje geleden. Als Tim op 't Broek niet naar 2 gaat dan grijpt Giel vast z'n kans.
Mwah, Giel heeft voor 2 jaar bijgetekend. Of is dat een verwijzing?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Janno schreef: 14 okt 2024 22:40
De Nachtwacht schreef: 14 okt 2024 19:28 Klopt het trouwens dat ik ze in oorboekje alleen zie staan als ik via google de rechtstreekse link opzoek? In het zenderoverzicht kom ik ze niet tegen, niet bij nu en straks en ook niet als ik een dag selecteer.
Als je rechtsboven op ‘alle zenders’ klikt en daarna op ‘ontvangst via FM’ vindt je hem onder Sky radio.
Oh ja, zo vind ik hem idd wel. Is wel de enige zender die ik alleen op deze manier kan vinden. Thanks.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Giel heeft dus zijn contract Verlengd bij Yoursafe Radio dan weten we dus dat deze zender nog zeker 2 jaar langer door gaat
Streampie

Bericht door Streampie »

GerjanCluistra schreef: 14 okt 2024 23:22
Streampie schreef: 09 okt 2024 10:57 ik denk dat het een impulsaankoop was van YourSafe en dat men er achteraf pas achter kwam wat landelijke radio maken kost.

Het is al eerder gezegd: gewoon bestaande podcasts recyclen en rechtenvrije muziek draaien. Zenders op minimaal vermogen, geen onderzoek willen betalen. Techniek wordt ge-McGyverd lijkt het wel.

Sterfhuisconstructie. Giel weet dat ook en daarom was ie op Radio 2 aan t invallen een tijdje geleden. Als Tim op 't Broek niet naar 2 gaat dan grijpt Giel vast z'n kans.
Nou die had ik niet zien aankomen. Kennelijk ziet Giel er iets in wat wij (of in elke geval ik) er niet in zien. De disruptie gaat nog zeker 2 jaar door.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik vind het wel bijzonder hoor, die obsessie voor een priveproject dat niet voldoet aan de wensen van de forumleden.
big T

Bericht door big T »

Gelukkig waren dat geen eisen bij de verkoop :D
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Streampie schreef: 15 okt 2024 09:45
GerjanCluistra schreef: 14 okt 2024 23:22

Nou die had ik niet zien aankomen. Kennelijk ziet Giel er iets in wat wij (of in elke geval ik) er niet in zien. De disruptie gaat nog zeker 2 jaar door.
Tja, ik kan daar niet achter de schermen kijken. Misschien is het echt zo fantastisch en vernieuwd wat er aan zit te komen. Wie zal het zeggen.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Janno

Bericht door Janno »

Henkjan2016 schreef: 15 okt 2024 10:30 Ik vind het wel bijzonder hoor, die obsessie voor een priveproject dat niet voldoet aan de wensen van de forumleden.
Ik snap de commotie ook niet helemaal. Vanaf het begin is duidelijk gemaakt dat het iets totaal anders zou worden dan wat er al is en het lijkt erop dat het inderdaad zoiets wordt. Ik behoor, zoals eerder gezegd, niet tot de doelgroep, maar ik vind het wel een interessant experiment als radioliefhebber.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ze halen toch maar even een nieuwsitem op het beruchte mediacourant.nl: https://www.mediacourant.nl/2024/10/rac ... aanpakken/
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Ze hebben programmering ook aardig gevuld met influencers ze hebben de Telegraaf ook gehaald trouwens https://www.telegraaf.nl/video/12897728 ... it-bericht
retep

Bericht door retep »

Rachel Hazes had plannen met Yvonne Coldeweijer: ‘Ze stuurde dit bericht’ ??
Plaats reactie