^^ Ik kan mij niet echt voorstellen dat een Giel Beelen YSR als talkradio 24/7 wil inzetten.
Kijk, zo';n debunke programma op woensdagmiddag 12.00 uur vind ik wel okay, ik zal het zelf niet volgen maar heb weleens de eerste minuten geluisterd. Het is een soort fact-check maar dan ff anders. Dit kan wel iets toevoegen wat er op landelijke FM niet in dergelijke mate te horen is.
GerjanCluistra schreef: ↑05 sep 2024 18:18
perikelen schreef: ↑05 sep 2024 07:56
GerjanCluistra schreef: ↑04 sep 2024 21:20
Wat is volgens jou het commerciële verdienmodel van de postcodeloterij?
Er is geen verdienmodel (de opbrengsten gaan naar de goede doelen), maar de modus operandi is uitermate commercieel. Dat bedoel ik met dat een stichting wel degelijk commercieel kan HANDELEN.
In wat voor opzicht vind jij dan dat de postcodeloterij zich commercieel gedraagd?
Nou, ik vind de mate van reclamemaken, het verkopen van loten (zoveel mogelijk) én het inspelen op 'dit wil je niet missen' bij potentiële gebruikers toch aardig bedrijfsmatige, commerciële, activiteiten. Al die werving is er niet om onderaan de streep op netto nul euro uit te komen, is mijn indruk.
Ja, leuk dat ze veel goede doelen steunen maar hun eigen (financiële) doelen zijn ook belangrijk. Daar zijn in het verleden wel kranteartikelen over verschenen, de Novamedia groep en hun bestuurders/oprichters.