Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Yoursaferadio
Verwijderd.
Ah, we gaan dus volop voor dance? Prima! Dan wordt het nu tijd om die babbelprogramma's eruit te gooien en er een vette dancezender van te maken. Grote kans dat ik dan een stuk positiever word over deze zender ;-).
(En ligt het aan mij, of is het geluid op de stream sterk vervormd en valt het steeds weg?)
(En ligt het aan mij, of is het geluid op de stream sterk vervormd en valt het steeds weg?)
-
Vandaag overigens geen praat programma’s gehoord alleen maar mixenFeivel schreef: ↑15 aug 2024 18:15 Ah, we gaan dus volop voor dance? Prima! Dan wordt het nu tijd om die babbelprogramma's eruit te gooien en er een vette dancezender van te maken. Grote kans dat ik dan een stuk positiever word over deze zender ;-).
Er is dus geen probleem met de contracten van de presentatoren, je mag ze 1 dag werkloos geven.Vliegendereporter schreef: ↑15 aug 2024 20:16Vandaag overigens geen praat programma’s gehoord alleen maar mixenFeivel schreef: ↑15 aug 2024 18:15 Ah, we gaan dus volop voor dance? Prima! Dan wordt het nu tijd om die babbelprogramma's eruit te gooien en er een vette dancezender van te maken. Grote kans dat ik dan een stuk positiever word over deze zender ;-).
-
-
De tijdelijke van de tijdelijke studio van de uiteindelijke studio....zoiets.
En het slechtste station van Nederland
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
Benieuwd of in september de grote lancering gaat plaats vinden of ze het dit keer wel gaan halen
-
Denk het niet joh. Dit is een station van de lange adem. In de voetbalwereld zeggen ze vaak tegen nieuwe spelers: 'die gaan we rustig brengen'...nou dat geld dus ook voor dit station...
Maar nu hebben ze best wel een onduidelijk imago, het merk yoursafe is gewoon mede daardoor onduidelijk en niet sterk.
-
Je weet ook niet wat je krijgt dan hoor ene moment dj mixen en dan andere moment is weer hele middag zo als nu praat radio
-
De naam van de zender heeft niets te maken met de programmatische inhoud. Hooguit met de portemonnee van de eigenaar.
Satfreak13 schreef: ↑20 aug 2024 10:07 De naam van de zender heeft niets te maken met de programmatische inhoud. Hooguit met de portemonnee van de eigenaar.
Yoursafe is een plek met alles door elkaar heen, ongesorteerd. Want wat wil Yoursafe nou uitstralen een muziekzender, een talkzender of jongerenzender? Daardoor is de visie en identiteit van de zender onduidelijk.
Yoursafe lijkt wel de oude publieke omroep, het is de formatloze vrije radio.