Marvin Banda is niet Giel, wel een radiomaker.banne schreef: ↑12 aug 2024 14:24Update ons dan eens even, GielMarvinBanda schreef: ↑12 aug 2024 10:49 Blijft allemaal speculatie van allemaal mensen die daar niet eens werken ..
Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Yoursaferadio
Normaal zou ik zeggen dat een website niet het allerbelangrijkste is voor een radiostation. Dat is meer wat je met het station doet.Roup01 schreef: ↑12 aug 2024 18:51Ze hebben de website niet eens op orde.Feivel schreef: ↑12 aug 2024 18:24 Oké, er is dus een muziekformat, er zijn programma's, er zijn jingles, er zijn presentatoren. Mooi. Er staat dus iets. Nu vraag ik me af: waar blijft de marketing? Ik heb nog geen reclame online voor YoursafeRadio gezien. Ook niet in bushokjes of billboards. De stomme vraag is dus: hoe moeten mensen weten dat YoursafeRadio bestaat en op welke frequentie ze die zender kunnen vinden? Lijkt me ergens wel belangrijk, als je toch iéts om luistercijfers geeft.
Maar in het geval van YourSaveRadio zou het wel handig zijn dat ze een spoorboekje van de tijden van al die verschillende programma's vermelden en wat er precies in ieder programma gedaan wordt. Zonder dit overzicht is het voor de luisteraar niet te weten wat er komt.
Dus in dit geval is de programmering vermelden wel heel belangrijk. Het enige beetje programma overzicht van YourSafeRadio heb ik op Oorboekje kunnen ontdekken. Die doen het op hun site dus beter dan YourSafeRadio zelf betreft de programmering vermelden.
Ik vind de website over de inhoud wel veel zeggen. Er staat namelijk NIKSjessica schreef: ↑13 aug 2024 00:41Normaal zou ik zeggen dat een website niet het allerbelangrijkste is voor een radiostation. Dat is meer wat je met het station doet.Roup01 schreef: ↑12 aug 2024 18:51Ze hebben de website niet eens op orde.Feivel schreef: ↑12 aug 2024 18:24 Oké, er is dus een muziekformat, er zijn programma's, er zijn jingles, er zijn presentatoren. Mooi. Er staat dus iets. Nu vraag ik me af: waar blijft de marketing? Ik heb nog geen reclame online voor YoursafeRadio gezien. Ook niet in bushokjes of billboards. De stomme vraag is dus: hoe moeten mensen weten dat YoursafeRadio bestaat en op welke frequentie ze die zender kunnen vinden? Lijkt me ergens wel belangrijk, als je toch iéts om luistercijfers geeft.
Maar in het geval van YourSaveRadio zou het wel handig zijn dat ze een spoorboekje van de tijden van al die verschillende programma's vermelden en wat er precies in ieder programma gedaan wordt. Zonder dit overzicht is het voor de luisteraar niet te weten wat er komt.
Dus in dit geval is de programmering vermelden wel heel belangrijk. Het enige beetje programma overzicht van YourSafeRadio heb ik op Oorboekje kunnen ontdekken. Die doen het op hun site dus beter dan YourSafeRadio zelf betreft de programmering vermelden.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Denk je dat Gen-z het belangrijk vind wat er op een website staat? Die komen wel via social media om te luisteren. Dat kan via de site dus dat is het belangrijkste!Echtwel schreef: ↑13 aug 2024 10:45Ik vind de website over de inhoud wel veel zeggen. Er staat namelijk NIKSjessica schreef: ↑13 aug 2024 00:41Normaal zou ik zeggen dat een website niet het allerbelangrijkste is voor een radiostation. Dat is meer wat je met het station doet.
Dit was toch te vinden op de sub website van joost.?. de tijdlijn van de programmering. correct me if i wrong. ik ben het domein alleen kwijt.jessica schreef: ↑13 aug 2024 00:41Normaal zou ik zeggen dat een website niet het allerbelangrijkste is voor een radiostation. Dat is meer wat je met het station doet.Roup01 schreef: ↑12 aug 2024 18:51Ze hebben de website niet eens op orde.Feivel schreef: ↑12 aug 2024 18:24 Oké, er is dus een muziekformat, er zijn programma's, er zijn jingles, er zijn presentatoren. Mooi. Er staat dus iets. Nu vraag ik me af: waar blijft de marketing? Ik heb nog geen reclame online voor YoursafeRadio gezien. Ook niet in bushokjes of billboards. De stomme vraag is dus: hoe moeten mensen weten dat YoursafeRadio bestaat en op welke frequentie ze die zender kunnen vinden? Lijkt me ergens wel belangrijk, als je toch iéts om luistercijfers geeft.
Dit is het meest bekritiseerde radiostation van het forum.
-
Zit nu even te luisteren naar Yoursafe en hoor nu dj mix met gewoon EDM en top 40 tracks klink lekker
-
Slam FM 2.0 dus, nee dank je.
-
Zo klinkt het nu wel ja
-
Jammer weer dit.
-
Is wel muziek die denk ik meer past bij Generatie Z
-
Daar zijn al zoveel stations van die in deze markt vissen. Gaat hem niet worden dus.
Ik heb liever de echte house en techno, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
-
Ja, dan voeg je wat toe, idem. Underground tech en soulfull house.