Aandacht vasthouden!
Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
-
-
Re: Veranderingen Yoursaferadio
Op naar een jaar geen actie in de taxi.
1 of 2 keer wel ja, daarna haken mensen af en wordt je het lachtertje van medialand. Wat ik nu dus ook doe om Giel die in een interview zegt dat radioland dodelijk saai is en er niemand naar zou moeten luisteren. Ondertussen is zijn "eigen" zender al 3 keer van naam veranderd en hangt het aan elkaar met plakband en tyraps zonder een duidelijke koers wat ze nou doen of willen of laat staan een website hebben. Dat je tijd nodig hebt snap ik opzich nog wel maar dat je een jaar na dato nog geen website hebt met meer info dan een stream en een oproep om je aan te melden... Dat is gewoon lachwekkend
-
Ze hebben in ieder geval iets gewonnen: het meest treurige maar tegelijkertijd lachwekkendste radiostation van Nederland te worden in de geschiedenis van de Nederlandse radio. Het lachertje voor de intimi uit de radiobranche.
Adverteerders komen er vast wel. Er zullen altijd wel mensen zijn die gek zijn om te adverteren. Maar even, noem mij nu een landelijk radiostation die na een jaar nog steeds leeft zonder commercials? Moeilijke vraag om te beantwoorden ;) blijkt maar dat er genoeg geld zit haha!Satfreak13 schreef: ↑10 aug 2024 11:28Ow ja, dat vaatje hadden we nog niet gehad.
"We zijn al een jaar stiekem bezig met een vage radioformule die nog bedacht moet worden maar waar de adverteerders nu al een jaar voor in de rij staan"
Nog maar 1800 nachtjes slapen.
Niet verder vertellen, hoor! Ook niet op een forum.
Anders wil de concurrentie ook zo'n vage formule zender beginnen en zijn wij die lange rij adverteerders kwijt.
-
Adverteerders denken wel 10 x na voordat ze hun geld investeren in een medium. Hoe kom je aan die onzin?Radiooo schreef: ↑10 aug 2024 21:02 Adverteerders komen er vast wel. Er zullen altijd wel mensen zijn die gek zijn om te adverteren. Maar even, noem mij nu een landelijk radiostation die na een jaar nog steeds leeft zonder commercials? Moeilijke vraag om te beantwoorden ;) blijkt maar dat er genoeg geld zit haha!
De huidige stations kunnen allemaal met harde cijfers aantonen hoeveel er luisteren en welke bevolkingscategorie.
Adverteerders gaan echt niet zomaar geld rondstrooien omdat ze genoeg zouden hebben. Geen aandeelhouder die dat pikt.
-
Het feit dat ze zichzelf 5 jaar de tijd zouden willen geven, doet mij vermoeden dat we enorm bij de neus worden genomen door deze zogenaamde zender.
Het probleem was toch slechts een gestolen laptop een half jaar geleden?
Het is tot nu toe een "De nieuwe kleren van de keizer"- verhaal.
Waar ik me ook over verbaas (en eigenlijk ook weer niet) , is dat Giel inmiddels weer verschijnt op een andere zender. "Een warm bad".
En vervolgens afgeeft op "het radiolandschap" waar hij zelf -met groot genoegen - inmiddels weer een dikke boterham aan verdient.
Luisteren jullie uberhaübt weleens?
Want ik heb de indruk van niet.
Ik merk nu wel degelijk een format, veel dance muziek.
Ook gewoon een jinglepakket met eigen vormgeving op zender.
het is gewoon een volwaardig radiostation, dat het je niet aanstaat, is meer jouw probleem.
Want ik heb de indruk van niet.
Ik merk nu wel degelijk een format, veel dance muziek.
Ook gewoon een jinglepakket met eigen vormgeving op zender.
het is gewoon een volwaardig radiostation, dat het je niet aanstaat, is meer jouw probleem.
de happy beats van yoursafe lijken wel de sublime mixmarathon.
Maar wie zegt dat ze niet met keiharde cijfers kunnen aankomen? Je weet niet achter de schermen waar ze meebezig zijn… Het is allemaal gissen hier wat iedereen doet. Daarnaast beantwoord je mij vraag niet die ik je stel…Satfreak13 schreef: ↑11 aug 2024 08:06Adverteerders denken wel 10 x na voordat ze hun geld investeren in een medium. Hoe kom je aan die onzin?Radiooo schreef: ↑10 aug 2024 21:02 Adverteerders komen er vast wel. Er zullen altijd wel mensen zijn die gek zijn om te adverteren. Maar even, noem mij nu een landelijk radiostation die na een jaar nog steeds leeft zonder commercials? Moeilijke vraag om te beantwoorden ;) blijkt maar dat er genoeg geld zit haha!
De huidige stations kunnen allemaal met harde cijfers aantonen hoeveel er luisteren en welke bevolkingscategorie.
Adverteerders gaan echt niet zomaar geld rondstrooien omdat ze genoeg zouden hebben. Geen aandeelhouder die dat pikt.
-
Huh?
Ze doen niet eens mee aan de wekelijkse cijfers!
"Allemaal gissen hier wat iedereen doet"?
En wat doe jij hier nu dan met je "Je weet niet achter de schermen waar ze meebezig zijn.."?
Ze zijn nergens mee bezig!
Het station is er nog steeds niet.
En er zijn geen luistercijfers!
Dat zijn de feiten!
En verder stel je een retorische vraag waar je zelf een antwoord op geeft. Dus wat moet ik er dan nog mee?
Satfreak13 schreef: ↑11 aug 2024 15:45Huh?
Ze doen niet eens mee aan de wekelijkse cijfers!
"Allemaal gissen hier wat iedereen doet"?
En wat doe jij hier nu dan met je "Je weet niet achter de schermen waar ze meebezig zijn.."?
Ze zijn nergens mee bezig!
Het station is er nog steeds niet.
En er zijn geen luistercijfers!
Dat zijn de feiten!
En verder stel je een retorische vraag waar je zelf een antwoord op geeft. Dus wat moet ik er dan nog mee?
Feiten? Je bent niet serieus te nemen… werk je bij Yoursafe? Hoe kan je zeggen dat ze nergens mee bezig zijn? Feiten weet je pas aan het eind van het jaar ;)
-
Heb eerder de indruk dat jij zelf niet meer weet waar je het over hebt.
"Je weet niet achter de schermen waar ze mee bezig zijn.." is een non-statement.
"Je weet niet achter de schermen waar ze mee bezig zijn.." is een non-statement.
Graag on-topic en stoppen met persoonlijke aanvallen, anders sluiten we het topic.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
-
Blijft allemaal speculatie van allemaal mensen die daar niet eens werken ..