Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Veranderingen Yoursaferadio

Bericht door Deradiokenner »

Echtwel schreef: 08 aug 2024 12:29 Ik hoorde dat ze aan "het shoppen " zijn bij radio 10 voor een manager en iemand "met verstand van muziek" maar niet verder vertellen hoor is een geheimpje tussen jouw en mij😉
Maar dat moet dan een jong iemand zijn, die denkt dat wel te kunnen. Want iemand die zijn sporen heeft verdiend in het wereldje en bij Talpa werkt gaat zijn vingers hier niet aan branden denk ik zo. Als Giel al aangeeft dat hij een show wel wilt combineren met het werk bij YSR zal dat wel niet zoveel opleveren
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Dus alle stations lijken op elkaar en meer van die klaagzangen en hij gaat 'shoppen' bij Radio 10 voor iemand 'met verstand van muziek', dat is wel ironisch toch.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

“Het is een project van de lange adem. Mensen – en ikzelf ook – worden er onrustig van want het vraagt om geduld. In de toekomst hoop ik dat ik bij Yoursafe Radio mijn baan als zenderbaas kan combineren met het ook weer zelf radio maken”, aldus Giel in de krant.

Dan Lijkt het er dus op dat de stekker er niet snel uit gaat
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Het lijkt er nog meer op dat er niks van terecht komt.
De marktkoopman is weer aan het woord.
"Mijnheer/Mevrouw, heb nog even even geduld. We gaan uw bestelling u zo snel mogelijk toesturen."

We zijn een jaar verder.
Zouden die adverteerders nog steeds "in de rij staan" voor die "vette, vernieuwende radio"?

Afgeven op de andere stations maar zelf niks anders te bieden hebben?

Het probleem was toch alleen maar een gestolen laptop?
Laatst gewijzigd door Satfreak13 op 08 aug 2024 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Satfreak13

Vliegendereporter schreef: 08 aug 2024 18:19 Dan Lijkt het er dus op dat de stekker er niet snel uit gaat
Waaruit?
De stekker zit er juist nog steeds niet in!
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Vanjeafisharder schreef: 08 aug 2024 17:04 Dus alle stations lijken op elkaar en meer van die klaagzangen en hij gaat 'shoppen' bij Radio 10 voor iemand 'met verstand van muziek', dat is wel ironisch toch.
Het is van horen zeggen. Oftewel, het is maar de vraag of het wel klopt.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Casper180

Bericht door Casper180 »

Ik heb vanavond gehoord van iemand die er werkt. Dat er achter de schermen wel degelijk druk gewerkt wordt aan de imaging van de zender. Ze willen alleen in de media bewust er niks over kwijt. Ze zijn oa bezig met een nieuwe site, studio die vergelijkbaar is met die van 538. Er komt bijvoorbeeld een stage voor artiesten. Ze willen meer investeren in talent op de radio. Ze hebben wel degelijk een plan alleen ze zijn ontzettend voorzichtig met die delen. Wat ik wel weet is dat Ysr binnen 5 jaar een station moet zijn wat zich onderscheidt van de rest. Ze hopen via deze weg uiteindelijk radio weer iets interessanter te maken.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Er gaat dus helemaal niets gebeuren per september?
Roup01

Bericht door Roup01 »

5 jaar 💀💀💀💀💀

Het is maar een grapje :d
big T

Bericht door big T »

Casper180 schreef: 10 aug 2024 00:45 Ik heb vanavond gehoord van iemand die er werkt.
De zoon van de melkboer kent iemand die werkt bij de melkfabriek, en daar wordt verteld dat...... :D
Ze geen reclame gaan doen bij een radio station.
Satfreak13

Casper180 schreef: 10 aug 2024 00:45 Ik heb vanavond gehoord van iemand die er werkt. Dat er achter de schermen wel degelijk druk gewerkt wordt aan de imaging van de zender. Ze willen alleen in de media bewust er niks over kwijt
Ow ja, dat vaatje hadden we nog niet gehad.
"We zijn al een jaar stiekem bezig met een vage radioformule die nog bedacht moet worden maar waar de adverteerders nu al een jaar voor in de rij staan" :))
Nog maar 1800 nachtjes slapen.

Niet verder vertellen, hoor! Ook niet op een forum.
Anders wil de concurrentie ook zo'n vage formule zender beginnen en zijn wij die lange rij adverteerders kwijt. :wink:
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Casper180 schreef: 10 aug 2024 00:45 Ik heb vanavond gehoord van iemand die er werkt. Dat er achter de schermen wel degelijk druk gewerkt wordt aan de imaging van de zender. Ze willen alleen in de media bewust er niks over kwijt. Ze zijn oa bezig met een nieuwe site, studio die vergelijkbaar is met die van 538. Er komt bijvoorbeeld een stage voor artiesten. Ze willen meer investeren in talent op de radio. Ze hebben wel degelijk een plan alleen ze zijn ontzettend voorzichtig met die delen. Wat ik wel weet is dat Ysr binnen 5 jaar een station moet zijn wat zich onderscheidt van de rest. Ze hopen via deze weg uiteindelijk radio weer iets interessanter te maken.
Dit klinkt als een studio voor een programma voor Giel.
Wellicht is zijn invalbeurt bij Radio 2 een grote reclamecampagne om de luisteraars strax te laten schakelen maar zijn eigen programma/zender.
Roup01

Bericht door Roup01 »

Henkjan2016 schreef: 10 aug 2024 11:51
Casper180 schreef: 10 aug 2024 00:45 Ik heb vanavond gehoord van iemand die er werkt. Dat er achter de schermen wel degelijk druk gewerkt wordt aan de imaging van de zender. Ze willen alleen in de media bewust er niks over kwijt. Ze zijn oa bezig met een nieuwe site, studio die vergelijkbaar is met die van 538. Er komt bijvoorbeeld een stage voor artiesten. Ze willen meer investeren in talent op de radio. Ze hebben wel degelijk een plan alleen ze zijn ontzettend voorzichtig met die delen. Wat ik wel weet is dat Ysr binnen 5 jaar een station moet zijn wat zich onderscheidt van de rest. Ze hopen via deze weg uiteindelijk radio weer iets interessanter te maken.
Wellicht is zijn invalbeurt bij Radio 2 een grote reclamecampagne om de luisteraars strax te laten schakelen maar zijn eigen programma/zender.
Maar dat mag toch in beginsel niet, op de publieke omroep reclame maken voor een commerciële omroep.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Roup01 schreef: 10 aug 2024 11:59
Henkjan2016 schreef: 10 aug 2024 11:51
Maar dat mag toch in beginsel niet, op de publieke omroep reclame maken voor een commerciële omroep.
Klopt, maar de vraag is of je reclame maakt wanneer je een show op radio 2 maakt en bijvoorbeeld aansluitend doorgaat op de eigen zender. Je hoeft het niet te benoemen, maar luisteraars die enthousiast zijn geraakt voor zijn invalbeurt kunnen zonder actief reclame te maken wel overstappen en meegaan naar een show op de eigen zender. Indirect zet je dan wel een soort van reclamecampagne weer ;-)
banne

Bericht door banne »

Casper180 schreef: 10 aug 2024 00:45 …willen alleen in de media bewust er niks over kwijt.
In de media 5x een datum roepen waarop vervolgens niet gebeurd heeft als praktisch nut dat…?
Plaats reactie