Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio4All
Radio4All wordt Yoursafe Radio op 24 April : https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... afe-radio/
-
Ze verhuizen naar de Wibautstraat, maar waar zaten/zitten ze dan nu nog? Dacht dat ze al naar Amsterdam verhuisd waren.
Waarom eerst de naam veranderen en daarna wéér verhuizen naar een nieuwe studio en pas in september alles met een knal(letje) lanceren. Doe dat dan allemaal in septemberThibaultLapers schreef: 14 apr 2024 16:36 Radio4All wordt Yoursafe Radio op 24 April : https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... afe-radio/
Ze doen niet mee aan de luistercijfers. Dus adverteerders moeten de eigenaar maar geloven op zn blauwe ogen?
-
Inderdaad dan denk ik ook aan Giel of Jensen. Hem heb ik al eens geopperd hier op het forum. Er zijn echt heel veel mensen die hem nog volgen.Pascal. K schreef: 13 apr 2024 21:39Jensen of giel zelf. Er moeten wat zwaargewichten in de programmering, nu is het te vaag allemaal.jessica schreef: 13 apr 2024 16:27 Als er een Howard Stern achtig persoon iedere morgen was tussen 6 en 10 die alleen talkradio zou maken met spectaculaire uitzendingen zou de zender wel populair kunnen worden. Niet met iedere dag andere programma's.
Jensen vedient meer geld via zn eigen kanalen. Waar zn bereik veel groter is. Waarom zou ie naar een slecht beluisterd station gaan
-
Geen behoefte aan nog een sensatiezender a la ON die allerlei verknipte desinformatie de wereld in slingert alleen om geld te verdienen.Deradiokenner schreef: 15 apr 2024 08:34 Inderdaad dan denk ik ook aan Giel of Jensen. Hem heb ik al eens geopperd hier op het forum. Er zijn echt heel veel mensen die hem nog volgen.
De beschreven doelgroep en het type programma's dat ik een keer (incidenteel) heb gehoord, matchen in mijn ogen niet met het bedrijf Yoursafe. Het wordt blijkbaar een uithangbord voor Yoursafe, maar ik vraag me echt af of datgene wat er op de radio komt daar ook bij past.Radiooo schreef: 12 apr 2024 15:32 Radio4all wordt vanaf 24 april Yoursafe Radio! https://www.marketingreport.nl/radio4al ... le-content
-
Een ding is zeker: een Jensen - hoe leuk ik hem ten tijde van Telefoonterreur ook vond - die past zéker niet bij het inclusieve en progressieve geluid van Radio4all. Nog los van wat een idioterie hij nu allemaal de wereld inhelpt. De Jensen van vroeger zou gehakt van zichzelf hebben gemaakt.
Hoe is Radio4All inclusief? Waar blijkt dat uit
-
Hilarisch. Uitsluiten onder de noemer inclusiviteit.DeLuisteraar schreef: 15 apr 2024 09:55 Een ding is zeker: een Jensen - hoe leuk ik hem ten tijde van Telefoonterreur ook vond - die past zéker niet bij het inclusieve en progressieve geluid van Radio4all. Nog los van wat een idioterie hij nu allemaal de wereld inhelpt. De Jensen van vroeger zou gehakt van zichzelf hebben gemaakt.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
De schijnbare paradox van tolerantie is dat je intolerantie niet tolereert en dat is logisch. Want intolerantie maakt gebruik van de tolerantie van anderen om zich te verspreiden.GerjanCluistra schreef: 15 apr 2024 13:37Hilarisch. Uitsluiten onder de noemer inclusiviteit.DeLuisteraar schreef: 15 apr 2024 09:55 Een ding is zeker: een Jensen - hoe leuk ik hem ten tijde van Telefoonterreur ook vond - die past zéker niet bij het inclusieve en progressieve geluid van Radio4all. Nog los van wat een idioterie hij nu allemaal de wereld inhelpt. De Jensen van vroeger zou gehakt van zichzelf hebben gemaakt.
Verder snap ik niet waarom je deze opmerking maakt, want Jensen is helemaal niet uitgesloten, er is niet eens sprake van dat hij terugkomt waar dan ook op de radio. Dus je zit hier een scenario te creeeren in je eigen hoofd. Zo kan je je overal wel over opwinden.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Er is geloof ik een programma gericht op LHBTI te horen.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
-
Er zijn specifiek programma’s over lgbtiq+ . Over vrouwen. Veel gender diversiteit, oftewel veel vrouwelijke presentatoren op de zender. Ook qua muziekstijlen behoorlijk inclusief: er zijn genre-programma’s over indy rock tot aan urban en dance programma’s. Voor ieder wel wat (was radio4all toch niet eens zo n gekke naam). Wanneer thema’s als discriminatie aan bod komen hoor je ook terug dat de zender inclusief wil zijn.
-
Het is gewoon een ultra links station, denk dat dit er mee bedoeld wordt. Dan is de komst van een Jensen natuurlijk uitgesloten en zou haaks liggen op dat beleid.