Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
ThibaultLapers

Re: Veranderingen Radio4All

Bericht door ThibaultLapers »

Radio4All wordt Yoursafe Radio op 24 April : https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... afe-radio/
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ze verhuizen naar de Wibautstraat, maar waar zaten/zitten ze dan nu nog? Dacht dat ze al naar Amsterdam verhuisd waren.
banne

Bericht door banne »

ThibaultLapers schreef: 14 apr 2024 16:36 Radio4All wordt Yoursafe Radio op 24 April : https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... afe-radio/
Waarom eerst de naam veranderen en daarna wéér verhuizen naar een nieuwe studio en pas in september alles met een knal(letje) lanceren. Doe dat dan allemaal in september
StefanT

Bericht door StefanT »

Ze doen niet mee aan de luistercijfers. Dus adverteerders moeten de eigenaar maar geloven op zn blauwe ogen?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Pascal. K schreef: 13 apr 2024 21:39
jessica schreef: 13 apr 2024 16:27 Als er een Howard Stern achtig persoon iedere morgen was tussen 6 en 10 die alleen talkradio zou maken met spectaculaire uitzendingen zou de zender wel populair kunnen worden. Niet met iedere dag andere programma's.
Jensen of giel zelf. Er moeten wat zwaargewichten in de programmering, nu is het te vaag allemaal.
Inderdaad dan denk ik ook aan Giel of Jensen. Hem heb ik al eens geopperd hier op het forum. Er zijn echt heel veel mensen die hem nog volgen.
StefanT

Bericht door StefanT »

Jensen vedient meer geld via zn eigen kanalen. Waar zn bereik veel groter is. Waarom zou ie naar een slecht beluisterd station gaan
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Deradiokenner schreef: 15 apr 2024 08:34 Inderdaad dan denk ik ook aan Giel of Jensen. Hem heb ik al eens geopperd hier op het forum. Er zijn echt heel veel mensen die hem nog volgen.
Geen behoefte aan nog een sensatiezender a la ON die allerlei verknipte desinformatie de wereld in slingert alleen om geld te verdienen.
Orange

Bericht door Orange »

Radiooo schreef: 12 apr 2024 15:32 Radio4all wordt vanaf 24 april Yoursafe Radio! https://www.marketingreport.nl/radio4al ... le-content
De beschreven doelgroep en het type programma's dat ik een keer (incidenteel) heb gehoord, matchen in mijn ogen niet met het bedrijf Yoursafe. Het wordt blijkbaar een uithangbord voor Yoursafe, maar ik vraag me echt af of datgene wat er op de radio komt daar ook bij past.
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Een ding is zeker: een Jensen - hoe leuk ik hem ten tijde van Telefoonterreur ook vond - die past zéker niet bij het inclusieve en progressieve geluid van Radio4all. Nog los van wat een idioterie hij nu allemaal de wereld inhelpt. De Jensen van vroeger zou gehakt van zichzelf hebben gemaakt.
StefanT

Bericht door StefanT »

Hoe is Radio4All inclusief? Waar blijkt dat uit
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

DeLuisteraar schreef: 15 apr 2024 09:55 Een ding is zeker: een Jensen - hoe leuk ik hem ten tijde van Telefoonterreur ook vond - die past zéker niet bij het inclusieve en progressieve geluid van Radio4all. Nog los van wat een idioterie hij nu allemaal de wereld inhelpt. De Jensen van vroeger zou gehakt van zichzelf hebben gemaakt.
Hilarisch. Uitsluiten onder de noemer inclusiviteit.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

GerjanCluistra schreef: 15 apr 2024 13:37
DeLuisteraar schreef: 15 apr 2024 09:55 Een ding is zeker: een Jensen - hoe leuk ik hem ten tijde van Telefoonterreur ook vond - die past zéker niet bij het inclusieve en progressieve geluid van Radio4all. Nog los van wat een idioterie hij nu allemaal de wereld inhelpt. De Jensen van vroeger zou gehakt van zichzelf hebben gemaakt.
Hilarisch. Uitsluiten onder de noemer inclusiviteit.
De schijnbare paradox van tolerantie is dat je intolerantie niet tolereert en dat is logisch. Want intolerantie maakt gebruik van de tolerantie van anderen om zich te verspreiden.

Verder snap ik niet waarom je deze opmerking maakt, want Jensen is helemaal niet uitgesloten, er is niet eens sprake van dat hij terugkomt waar dan ook op de radio. Dus je zit hier een scenario te creeeren in je eigen hoofd. Zo kan je je overal wel over opwinden.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

StefanT schreef: 15 apr 2024 11:23 Hoe is Radio4All inclusief? Waar blijkt dat uit
Er is geloof ik een programma gericht op LHBTI te horen.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

StefanT schreef: 15 apr 2024 11:23 Hoe is Radio4All inclusief? Waar blijkt dat uit
Er zijn specifiek programma’s over lgbtiq+ . Over vrouwen. Veel gender diversiteit, oftewel veel vrouwelijke presentatoren op de zender. Ook qua muziekstijlen behoorlijk inclusief: er zijn genre-programma’s over indy rock tot aan urban en dance programma’s. Voor ieder wel wat (was radio4all toch niet eens zo n gekke naam). Wanneer thema’s als discriminatie aan bod komen hoor je ook terug dat de zender inclusief wil zijn.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Het is gewoon een ultra links station, denk dat dit er mee bedoeld wordt. Dan is de komst van een Jensen natuurlijk uitgesloten en zou haaks liggen op dat beleid.
Plaats reactie