Veranderingen Radio4All

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DJ_Nick

Re: Veranderingen Yoursaferadio

Bericht door DJ_Nick »

Jari de Jonge schreef: 21 feb 2024 19:02 Een of andere party dj van 18 komt ook op zender.
Joyliana 🤣
Die is nog niet eens 18, ze is 16.
Misschien dat haar fans nog wat nieuwe luisteraars op zullen gaan leveren....
Check ook eens mijn Mixcloud pagina voor lekkere mixen!
https://www.mixcloud.com/DJ-Nick_/
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Dat is dan het enige GenZ 'talent' wat er op zender is gelijk.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Jari de Jonge schreef: 21 feb 2024 19:02 Een of andere party dj van 18 komt ook op zender.
Joyliana 🤣
Prima toch?
Feivel

Bericht door Feivel »

Joyliana 🤣
Daar zie ik dan weer geen problemen mee. Ik ken een vrouwelijke DJ uit Hongarije die ook heel jong begonnen is, en nu wordt gezien als het grootste talent dat het station waar ze werkt, rijk is. Clubs zijn altijd vol als ze draait, bijna een half miljoen volgers op TikTok. Alleen is het verschil wel dat dit station in Hongarije een commerciële hitzender is, en Yoursafe Radio geen coherente visie heeft.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Feivel schreef: 21 feb 2024 21:22
Joyliana 🤣
Daar zie ik dan weer geen problemen mee. Ik ken een vrouwelijke DJ uit Hongarije die ook heel jong begonnen is, en nu wordt gezien als het grootste talent dat het station waar ze werkt, rijk is. Clubs zijn altijd vol als ze draait, bijna een half miljoen volgers op TikTok. Alleen is het verschil wel dat dit station in Hongarije een commerciële hitzender is, en Yoursafe Radio geen coherente visie heeft.
Maar ook dat zegt niets. Ik ken een dj die bij een lokale omroep werd weggestuurd omdat hij geen goede radioshow neerzette. Hij draait nu over de hele wereld en heeft een eigen radioshow die hij in zijn eigen radiostudio opneemt. Het kan verkeren.
terrestrial

Bericht door terrestrial »

Alles kan verkeren, maar ik vermoed dat heer Zuurbier als hij beseft hoeveel dit hem allemaal gekost heeft of er op uitgekeken is, binnen 5 minuten beslist dat dit station de volgende dag stopt en het kavel verhuurd wordt. Nu is het nog even leuk blijkbaar.
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Ik zit nu te luisteren naar Radio4all en ze draaien wel echt dikke (dance) muziek eigenlijk en ook drie presentatoren aanwezig. 👍

De stream loopt wel soms vast bij mij. Zit ik wel op de goede site met radio4all.nl of is ‘MusicRadio4all’ de juiste zender?
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Die videostream staat stil
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Ja ik zit nu te luisteren via oorboekje.nl/luisteren/radio4all

Dat doet het wel. Klinkt als een soort piratenzender, wel vet dat dit gewoon op fm te horen is zeg. Ook helemaal geen reclame en de muziek is echt goed in orde, maar kan ook toeval zijn. Tenminste eens wat anders wel:)

Ik zie trouwens dat ditt DJ Sandstorm is die draait, dat is toch de oude huisdj van 3FM ?

De presentatoren praten wel echt alsof ze op tiktok zitten dus het zal ook een jongere generatie aanspreken.

Weet iemand de fm frequenties in zuid limburg bijvoorbeeld? Op de website is helemaal niks terug te vinden.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Ze hebben in limburg alleen dekking in de omgeving maastricht 88.9
Denniss

Bericht door Denniss »

Hee, bas van teylingen (bekend van de podcast In Vorm) zit te hobbyen zo te horen, luistert wel lekker weg op zich :-)
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Denniss schreef: 01 mar 2024 10:54 Hee, bas van teylingen (bekend van de podcast In Vorm) zit te hobbyen zo te horen, luistert wel lekker weg op zich :-)
Klopt, zit al een poosje daar
progmog

Bericht door progmog »

Zullen we de titel van dit topic maar weer terug zetten naar Radio4All?
banne

Bericht door banne »

progmog schreef: 11 mar 2024 09:29 Zullen we de titel van dit topic maar weer terug zetten naar Radio4All?
Ja ik was iets te voorbarig blijkbaar. Dacht dat het al officieel was
progmog

Bericht door progmog »

banne schreef: 11 mar 2024 09:58
progmog schreef: 11 mar 2024 09:29 Zullen we de titel van dit topic maar weer terug zetten naar Radio4All?
Ja ik was iets te voorbarig blijkbaar. Dacht dat het al officieel was
Nee, Radiowereld dacht even de primeur te hebben.
Plaats reactie