Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rutgrrr

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door rutgrrr »

Het is toch al lang duidelijk dat dit hele project gebakken lucht is? Er komen geen adverteerders, de programmering is een teringzooi, die naamsverandering komt er niet, FM netwerk staat op babyfoon-sterkte...er is ongetwijfeld meer.

Giel kan een hoop lulverhalen ophangen maar dit hele project ruikt naar b*llshit.
Kritisch Avrolid
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Triple Audio heeft recent wel een redelijke studio inclusief GML opgeleverd. Dat geeft toch wel enig idee dat men er toch echt wel iets mee wil.

Maar ik blijf ook nog steeds benieuwd. We wachten het rustig af..
Mebo

Bericht door Mebo »

Het is toch niet zo dat de hele Gen Z allemaal hetzelfde denken of hetzelfde geluk nastreven? Je hebt in welke generatie dan ook zelfstandige mensen, ieder met zijn eigen voorkeuren. Dan kan Radio4all toch nooit als uitgangspunt .hebben?
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Ingebruik schreef: 10 feb 2024 18:03 Triple Audio heeft recent wel een redelijke studio inclusief GML opgeleverd. Dat geeft toch wel enig idee dat men er toch echt wel iets mee wil.

tijdelijke studio dus
https://www.tripleaudio.nl/tijdelijke-s ... -radio4all
banne

Bericht door banne »

Vliegendereporter schreef: 09 feb 2024 20:04 Ik zapte vanochtend toevallig even naar Radio4all hoorde Bas van Teylingen daar heeft blijkbaar ook programma daar nu
Dan ben je wel desperate of niet :))
Janno

Bericht door Janno »

Roel_ schreef: 10 feb 2024 17:10 Giel is niet echt een boomer toch? Generatie X lijkt me meer van toepassing. Een mooie generatie :D
Boomers worden dit jaar 69 of ouder :wink:
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Vliegendereporter schreef: 10 feb 2024 20:20
Ingebruik schreef: 10 feb 2024 18:03 Triple Audio heeft recent wel een redelijke studio inclusief GML opgeleverd. Dat geeft toch wel enig idee dat men er toch echt wel iets mee wil.

tijdelijke studio dus
Tijdelijk is in deze vooral 'tijdelijk op deze locatie' als ik het goed begrepen heb.
Calypso

Bericht door Calypso »

Ingebruik schreef: 10 feb 2024 22:11
Vliegendereporter schreef: 10 feb 2024 20:20

tijdelijke studio dus
Tijdelijk is in deze vooral 'tijdelijk op deze locatie' als ik het goed begrepen heb.
Ach, alles is tijdelijk als je het in relatie tot Radio4All bekijkt...
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Calypso schreef: 11 feb 2024 08:51 Ach, alles is tijdelijk als je het in relatie tot Radio4All bekijkt...
Ik hoop ook dat deze frequentieverspilling snel ten einde komt.
progmog

Bericht door progmog »

Is er al een programmering beschikbaar? Ik heb werkelijk geen idee welke programma's op welk tijdstip worden uitgezonden.
En zijn alle uitzendingen op een centrale plek beschikbaar op het Internet?
Is er al een app?
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Nee nog niets van dat alles, en zal ook niet eerder komen als er nog geen uiteindelijke naam is van de zender en een uiteindelijke studio, als dat er allemaal gaat komen uiteindelijk (dat is heel veel uiteindelijk). Het is het meest onzekere radioproject wat er ooit geweest is, dat weet ik wel inmiddels...
Roel_

Bericht door Roel_ »

Janno schreef: 10 feb 2024 21:16
Roel_ schreef: 10 feb 2024 17:10 Giel is niet echt een boomer toch? Generatie X lijkt me meer van toepassing. Een mooie generatie :D
Boomers worden dit jaar 69 of ouder :wink:
Dan ben ik geen boomer :D
I.LOVE.MUSIC
MFM

Bericht door MFM »

Gen Z, bouwjaar 1995-2010.
De generatie die eigenlijk de wereld nog moeten ontdekken en een plaats moeten zien te veroveren in deze wereld, wachtlijsten in de geestelijke zorg, best veel zelfmoord tijdens en na corona, klem door woningnood, idealistisch (nog) omdat zij de rekeningen van het kabinetsbeleid (nog) niet hoeven te betalen, onbekend met echte zelfstandigheid/onafhankelijkheid, de term full-time baan of leven zonder social media.
De generatie die vaak niet eerst nadenkt maar gewoon meteen “doet”..

Deze groep instagrammers en tiktokkers hebben nu hun “eigen” omroep.
Dus dan verwacht ik wat dieper gaande items over wonen, jong en zelfstandig, de ellende m.b.t. de wachtlijsten in de (vooral geestelijke) zorg.
Dan verwacht ik ook dat deze zender voor Gen-Z vol zit met influencers, ingekochte meningen over Poetin, Gaza, leven na de lockdown (depressie) of zelfs beroeps info omdat we nou eenmaal personeel tekort komen.

En wat doen ze in plaats van dit allemaal? Bas van Teylingen…en overdag niet gecoachte (niet hoorbaar in ieder geval) jongeren loslaten in de speeltuin met tenenkrommende shows…
Bescherm die kinderen nou tegen hunzelf, nu staan ze hierdoor meteen al met 1-0 achter wanneer ze ooit verder zouden willen komen in de echte media.

En ja, ik heb ondanks het rotte te harde audio de afgelopen dagen geprobeerd te luisteren om te kijken of het potentie zou kunnen hebben. Mijn conclusie is ook dat dit geen kans van slagen heeft op deze manier.
banne

Bericht door banne »

Toch vind ik het wel opvallend stil rond Radio4all vanuit de concurrentie en andere bobo's uit de radiowereld. Normaal staat Erik de Zwart altijd vooraan om zijn ongezouten mening te geven. Of Paul Römer? Patrick Kicken vind ik ook vrij mild (op één column na) Is dat uit respect voor Giel of wil men de zuurstof tijdens het praten niet verspillen aan deze bijzonder gewaarwording?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

banne schreef: 12 feb 2024 09:26 Toch vind ik het wel opvallend stil rond Radio4all vanuit de concurrentie en andere bobo's uit de radiowereld. Normaal staat Erik de Zwart altijd vooraan om zijn ongezouten mening te geven. Of Paul Römer? Patrick Kicken vind ik ook vrij mild (op één column na) Is dat uit respect voor Giel of wil men de zuurstof tijdens het praten niet verspillen aan deze bijzonder gewaarwording?
Het laatste natuurlijk. Maar het lijkt me logisch dat dit geen maanden meer gaat duren. Ben benieuwd wie de frequenties mag overnemen, wordt het alsnog KINK of gaat RadioNL het landelijk proberen? Dat laatste zou ik geweldig vinden.
Plaats reactie