Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Deradiokenner »

StefanT schreef: 08 dec 2023 18:56 Wat mij opvalt is dat Radio4ALl liever geen nieuws uitzendt en het minimale verplichte doet, wat is er mis met nieuws? En zouden concurenten idd al klagen dat het nieuws bij hen een fractie duurt zoals Giel beweert?
Laat me raden… ze moeten waarschijnlijk een dienst afnemen en dus moeten ze hier voor betalen.
StefanT

Bericht door StefanT »

Wie vallen er onder Generatie Z eigenlijk?
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

GenZ is de afkorting voor Generatie Z, ook wel bekend als de iGeneration of de digitale generatie. Het verwijst naar de generatie geboren tussen eind jaren 90 en begin jaren 2010. Ze groeiden op met technologie en internet als vanzelfsprekendheid, en hebben daardoor vaak een sterke affiniteit met digitale media en communicatie. GenZ staat bekend als creatief, flexibel en sociaal bewust.
StefanT

Bericht door StefanT »

Vanjeafisharder schreef: 08 dec 2023 20:06 GenZ is de afkorting voor Generatie Z, ook wel bekend als de iGeneration of de digitale generatie. Het verwijst naar de generatie geboren tussen eind jaren 90 en begin jaren 2010. Ze groeiden op met technologie en internet als vanzelfsprekendheid, en hebben daardoor vaak een sterke affiniteit met digitale media en communicatie. GenZ staat bekend als creatief, flexibel en sociaal bewust.
Dus Radio4All is 3FM zonder muziek?
rvbracht

Bericht door rvbracht »

De ochtendprogrammering staat mij wel aan. Heerlijke soulful- en nudisco mixen. Luistert lekker weg.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Zit nu even te luisteren naar Radio4All via DAB+. Vraag me echt af waar ik precies naar zit te luisteren. Hoor mensen door elkaar praten, hoor een beller zingen, hoor bellers door elkaar heen. Maar waar het over gaat?

Ah, ook lekker door de muziek heen praten. Altijd leuk.
Laatst gewijzigd door GerjanCluistra op 08 dec 2023 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Zit me trouwens wel af te vragen waarom ze zo aan zitten te kl*ten bij Radio4All. Er staat toch wel ergens een studio leeg die voor een half jaar te huren is lijkt me.
ransbeek

Bericht door ransbeek »

Het is allemaal heel bizar.Ook de muziek die ze draaien lijkt mij verre van aangenaam om naar te luisteren. Het is geen radiostation, het is niks. Als je geen vormgeving hebt ben je kansloos. Benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar ik denk persoonlijk dat het nope wordt. Had het gisteravond ook even aanstaan. Veel geklets over niets. Maar inderdaad het is zoals andere posters schrijven. Het zijn mijn centen niet. Maar al die FM frequenties + de niet geringe kost van DAB+. Hooguit 6 maand. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
StefanT

Bericht door StefanT »

GerjanCluistra schreef: 08 dec 2023 23:05 Zit me trouwens wel af te vragen waarom ze zo aan zitten te kl*ten bij Radio4All. Er staat toch wel ergens een studio leeg die voor een half jaar te huren is lijkt me.
ze hebben toch al een studio? tegenover BNR. Ze hebben alleen geen studio zoals reguliere radiostations
StefanT

Bericht door StefanT »

ransbeek schreef: 09 dec 2023 11:28 Het zijn mijn centen niet. Maar al die FM frequenties + de niet geringe kost van DAB+. Hooguit 6 maand. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Giel zei dat die 7 miljoen voor de FM frequentie niet terugverdiend hoeft te worden, alleen de kosten om uit te zenden
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

rvbracht schreef: 08 dec 2023 20:22 De ochtendprogrammering staat mij wel aan. Heerlijke soulful- en nudisco mixen. Luistert lekker weg.
Heeft weinig met radio weer te maken. Geen titel info in het radio display, geen presentatie en geen jingles. Mixcloud op de radio.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

StefanT schreef: 09 dec 2023 21:37
GerjanCluistra schreef: 08 dec 2023 23:05 Zit me trouwens wel af te vragen waarom ze zo aan zitten te kl*ten bij Radio4All. Er staat toch wel ergens een studio leeg die voor een half jaar te huren is lijkt me.
ze hebben toch al een studio? tegenover BNR. Ze hebben alleen geen studio zoals reguliere radiostations
er is gewoon een studio met dj tafel en normale microfoons en wat schermen
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Ze hebben gewoon een dj studio was te zien op de videostream.
StefanT

Bericht door StefanT »

Pascal. K schreef: 09 dec 2023 23:31
Oh oke. Maar als Giel podcastmakers wil laten uitzenden, dan zullen ze dat ws ook vaak vanaf huis doen lijkt me?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

StefanT schreef: 09 dec 2023 23:38
Pascal. K schreef: 09 dec 2023 23:31
Oh oke. Maar als Giel podcastmakers wil laten uitzenden, dan zullen ze dat ws ook vaak vanaf huis doen lijkt me?
Vanwaar die aanname? Denk dat ze gewoon in de studio gaan zitten.
Plaats reactie