Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
-
Re: Nieuwkomer Radio4all
Ik was 3fm van verleden week aan het terugluisteren, waar giel in de uitzending was.
Het wordt geen talkradio. Kan die forumaanname weer de prullenbak in.
De laptop bevatte jingles etc, niet de gehele terabytes aan muziek ;-)
Radio4all gaat ergens begin oktober van start.
Wanneer jullie hier vragen over hebben, luister Barend en Bennet even terug. Denk uitzending afgelopen dinsdag, kan ook woensdag zijn geweest.
Het wordt geen talkradio. Kan die forumaanname weer de prullenbak in.
Radio4all gaat ergens begin oktober van start.
Wanneer jullie hier vragen over hebben, luister Barend en Bennet even terug. Denk uitzending afgelopen dinsdag, kan ook woensdag zijn geweest.
-
Radio4All nog steeds de 'werknaam'?
Even een quote uit het AD (en quotes houdt dus in dat het uitspraken zijn die letterlijk zo gedaan zijn - ik vertrouw het AD wel dat ze geen uitspraken quoteren die niet zo gedaan zijn:Henkjan2016 schreef: ↑30 sep 2023 19:11 Ik was 3fm van verleden week aan het terugluisteren, waar giel in de uitzending was.
"Hele muziekbestand van Radio4All is weg"
en
"De selectie van de muziek is een dusdanig creatief project dat ik hoop dat het me een tweede keer ook wel weer lukt."
Dat is dus een wat ander verhaal. Ergens wordt er niet de waarheid gesproken. Verder saillant detail: het is niet de eerste keer dat van Beelen een laptop wordt gestolen. En ook niet de 2e.
Leuk Giel dat je wat reuring wilt genereren, maar verander dan niet elke keer je verhaal. Het komt je geloofwaardigheid niet echt ten goede... En wat betreft het gezegde "There is no such thing as bad publicity", dat is inmiddels flink achterhaald. Voorbeelden genoeg heden ten dage.
-
Dit is inderdaad wat hij zei op 3fm, tenzij het AI was natuurlijk ;-)Calypso schreef: ↑30 sep 2023 19:41Even een quote uit het AD (en quotes houdt dus in dat het uitspraken zijn die letterlijk zo gedaan zijn - ik vertrouw het AD wel dat ze geen uitspraken quoteren die niet zo gedaan zijn:Henkjan2016 schreef: ↑30 sep 2023 19:11 Ik was 3fm van verleden week aan het terugluisteren, waar giel in de uitzending was.
"Hele muziekbestand van Radio4All is weg"
en
"De selectie van de muziek is een dusdanig creatief project dat ik hoop dat het me een tweede keer ook wel weer lukt."
Dat is dus een wat ander verhaal. Ergens wordt er niet de waarheid gesproken. Verder saillant detail: het is niet de eerste keer dat van Beelen een laptop wordt gestolen. En ook niet de 2e.
Leuk Giel dat je wat reuring wilt genereren, maar verander dan niet elke keer je verhaal. Het komt je geloofwaardigheid niet echt ten goede... En wat betreft het gezegde "There is no such thing as bad publicity", dat is inmiddels flink achterhaald. Voorbeelden genoeg heden ten dage.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 30 sep 2023 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik kreeg de indruk van niet.
Wordt het ook niet tijd @Giel om de merknaam Radio4all vast te leggen als je iets serieus wilt opbouwen...?
-
Lijkt me sterk dat dit dé naam gaat zijn vanaf januari. Heb begrepen dat het vanaf januari een andere naam wordt en dat deze maanden als 'proeflab' dienen. Daarom ga ik ook niet mee in het verhaal dat Prem echt 7 dagen en 3 uur radio per dag gaat maken. Dat is gewoon lul koek om een beetje de aandacht te trekken. En als dat zo is, is dat in het kader van het 'proeflab' wellicht, een soort challenge.
-
https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... en-op-dab/
rechtenvrije liftmuziek , dit unieke format miste ik nog op de radio.
Giel, ik gun je de wereld maar we missen je op de radio, ga alsjeblieft de ochtend redden op Veronica of desnoods terug naar Radio 2. Iedereen ziet toch dat dit niks gaat worden?
-
Dat is weer een verzinsel van heer Slijper en een belediging voor vele jonge producers. Lofi is helemaal niet rechtenvrij. En wij betalen netjes aan Buma en sena. Tuurlijk we hadden ook de best geteste hitjes kunnen draaien….DavyGer schreef: ↑10 okt 2023 08:36 https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... en-op-dab/
Zo, die optimod heeft er wel moeite mee zeg ...
-
Ik heb een vermoeden waar de inspiratie vandaan komt. https://www.youtube.com/watch?v=S32fy9SuwLc
Het is in elk geval een begin, Giel. Rustgevende achtergrondmuziek is beter dan stilte. Ik ben benieuwd naar het vervolg :-)
Hoi Giel,GielBeelen schreef: ↑10 okt 2023 08:57Dat is weer een verzinsel van heer Slijper en een belediging voor vele jonge producers. Lofi is helemaal niet rechtenvrij. En wij betalen netjes aan Buma en sena. Tuurlijk we hadden ook de best geteste hitjes kunnen draaien….DavyGer schreef: ↑10 okt 2023 08:36 https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... en-op-dab/
Op DAB mag het Longlabel 16 karakters zijn, je kan dus op DAB prima RADIO4ALL.NL heten. Shortlabel zou ik R4ALL.NL laten, want 8 karakters
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/