Het is overigens de dieven het blijkbaar niet ontgaan dat het gaat om 'Radio4all' materiaal wat er op deze laptop stond, denk dat ze dit iets te letterlijk namen...
Vanjeafisharder schreef: ↑26 sep 2023 12:21
Beetje te vroeg voor publiciteit, had je dit een week voor de start gedaan was het spectaculairder geweest.
Henkjan2016 schreef: ↑26 sep 2023 12:20
Ik zie het meer als een vorm van aandacht voor de zender. Enkel het 'mijn ruitje is ingetikt' zou voldoende moeten zijn voor een post. De inhoud van de laptop doet er in principe niet toe, tenzij je reuring wilt generen.
Natuurlijk was dat ook een gedachte ik meteen had - maar het is er zo wel een die je blijft achtervolgen. Nu inderdaad wat meer reuring, maar in de toekomst krijg je er waarschijnlijk spijt van omdat er bij het minste of geringste (technische) probleem zal worden gewezen naar "geen backup" of "ruitje ingetikt bij de studio" met een smiley erachter.
Misschien leuk vanuit rebels oogpunt, maar volgens mij wil je toch wel iets professioneler over komen als je miljoenen voor een frequentie hebt uitgegeven.
Ik zie het meer als een vorm van aandacht voor de zender. Enkel het 'mijn ruitje is ingetikt' zou voldoende moeten zijn voor een post. De inhoud van de laptop doet er in principe niet toe, tenzij je reuring wilt generen.
… maar volgens mij wil je toch wel iets professioneler over komen als je miljoenen voor een frequentie hebt uitgegeven.
Natuurlijk was dat ook een gedachte ik meteen had - maar het is er zo wel een die je blijft achtervolgen. Nu inderdaad wat meer reuring, maar in de toekomst krijg je er waarschijnlijk spijt van omdat er bij het minste of geringste (technische) probleem zal worden gewezen naar "geen backup" of "ruitje ingetikt bij de studio" met een smiley erachter.
Misschien leuk vanuit rebels oogpunt, maar volgens mij wil je toch wel iets professioneler over komen als je miljoenen voor een frequentie hebt uitgegeven.
Klopt, ik zie de meerwaarde hiervan op dit moment inderdaad ook niet.
Dat zijn altijd mooie woorden want in principe zal die muziek die dit nieuwe station dan gaat draaien blijkbaar overal beschikbaar zijn, al is het alleen via internet radio. Misschien op de FM niet te horen in Nederland, dat is misschien een betere duiding dan.