Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vanjeafisharder

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Vanjeafisharder »

3 uur programma per dag opnemen? Denk het niet.
banne

Bericht door banne »

rutgrrr schreef: 19 sep 2023 18:33 Ik heb geen idee wat Prem gaat doen, laat me graag verrassen.

Maar 7 dagen per week radio maken is niet realistisch. Dat houdt niemand vol. Als je een beetje een vent bent alsprogrammadirecteur (ja jij dus, Giel!), bescherm je je medwerker tegen zichzelf, waarborg je de continuiteit en houd je het bij 5 dagen per week. Anders is Prem na een maand weer weg.
Als dat laatste klopt dan zeg ik go giel!! 7 dagen it is
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 12:55 Wat jij wil, nu doe je hetzelfde als Phoenix in een ander topic, woorden zoeken die iemand in een andere posting gebruikt om je gelijk te halen.
Laat mij er buiten :wink:
God is a DJ
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

rodie schreef: 19 sep 2023 17:07
GerjanCluistra schreef: 19 sep 2023 16:53 Opvallend dat de verschillende leden ook nu alweer weten wat in dit geval Prem gaat doen.
Sorry maar ik vind zijn stijl radio gewoon niet leuk, en wat het niet de bedoeling dat de zender compleet vernieuwend zou zijn? Dus ook met nieuw talent? Sorry maar in mijn ogen heb je je hele presentatie van laatst alweer teniet gedaan.
Heb je Prem al gehoord dan? Misschien heeft hij een nieuw talent in zichzelf ontdekt. Wie zal het zeggen.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Janno

Bericht door Janno »

Zoals ik al eerder opmerkte: het gaat toch om het complete plaatje wat straks te horen is. Één naam zegt niets over het format of het vernieuwende element. Je mag niet verwachten dat ze straks alleen met jonge, onervaren krachten gaan werken, dus een naam als Prem is helemaal niet zo vreemd. Hij is spraakmakend genoeg om luisteraars te trekken, lijkt me.
Roel_

Bericht door Roel_ »

Ik vraag me wel af, waarom (in ieder geval voor een deel) de verticale programmering nu al losgelaten is. Het lijkt erop dat Radio4All tot inkeer is gekomen en mensen horizontaal programmeren op de zender. Vielen de demo's tegen tot nu toe?
Je bent ouder en je wil wat...
GerjanCluistra

Roel_ schreef: 20 sep 2023 09:49 Ik vraag me wel af, waarom (in ieder geval voor een deel) de verticale programmering nu al losgelaten is. Het lijkt erop dat Radio4All tot inkeer is gekomen en mensen horizontaal programmeren op de zender. Vielen de demo's tegen tot nu toe?
168 losse uurtjes per week programmeren lijkt mij wat lastig. Ik neem aan dat er daarom een flink raamprogramma komt te staan en dat daarbuiten ruimte is voor experimentele uurtjes.
StefanT

Bericht door StefanT »

Ik was dol op Talkradio
Roel_

Bericht door Roel_ »

StefanT schreef: 21 sep 2023 21:13 Ik was dol op Talkradio
Ik ook, heerlijk naar Willem de ridder of Bas van Werven luisteren in gesprek met de luisteraar. Op vankantie in York kon ik 1395AM in de avond daar gewoon ontvangen. De tijd voor het internet. :D
StefanT

Bericht door StefanT »

Roel_ schreef: 21 sep 2023 21:39
Ik ook, heerlijk naar Willem de ridder
Die was me vaak te wereldvreemd en zweverig
Roel_

Bericht door Roel_ »

StefanT schreef: 21 sep 2023 21:43 Die was me vaak te wereldvreemd en zweverig
Het waren vaak ideologische vergezichten, maar zijn stem was heerlijk om naar te luisteren.
jessica

Bericht door jessica »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 18:50 3 uur programma per dag opnemen? Denk het niet.
Talkradio ga je niet opnemen. Of het moet een interviewprogramma zijn. Dat zou kunnen voor het weekend. Ga er vanuit dat ma - vr live zal zijn.
Trouwens ik kan nergens vinden dat Radio4all een verticale zender zou worden. Ik zou dat zeker niet doen. Hooguit hier en daar een uurtje in de late avond.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Als iedereen hier zo gefocust is op 'talkradio'. Ik heb zojuist een aflevering opgeknipt van Nachtegiel waarbij ik alleen gesproken woord overhoudt.

Uitzending: 180 min
Gepraat: 143 min

Zelfs Nachtzuster draait meer muziek :lol:

Conclusie: Als ik de interpratie van de forummers volg kan Giel prima Nachtegiel programmeren op de zender.

Iedereen weer gelukkig :-)
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

GerjanCluistra schreef: 20 sep 2023 11:01 168 losse uurtjes per week programmeren lijkt mij wat lastig.
Dat was wel de pretentie van Giel.
Revolutionair nieuwe radio, "nog nooit vertoond". Verticaal geprogrammeerd. (Zoals Hilversum in de jaren 50, 60 en 70...)
"Kom maar op met ideeën, want het wordt zo vet.".....
Vervolgens komt ie met als eerste stap een horizontaal ingeprogrammeerde Prem.

Ja ja.
Horizontaal verkopen als verticaal.
De marktkooplui in actie.
Laatst gewijzigd door Satfreak13 op 22 sep 2023 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
GerjanCluistra

Satfreak13 schreef: 22 sep 2023 08:45
GerjanCluistra schreef: 20 sep 2023 11:01 168 losse uurtjes per week programmeren lijkt mij wat lastig. Ik neem aan dat er daarom een flink raamprogramma komt te staan en dat daarbuiten ruimte is voor experimentele uurtjes.
Dat was wel de pretentie van Giel.
Revolutionair nieuwe radio, "nog nooit vertoond". Verticaal geprogrammeerd. (Zoals Hilversum in de jaren 50, 60 en 70...)
"Kom maar op met ideeën, want het wordt zo vet.".....
Vervolgens komt ie met als eerste stap een horizontaal ingeprogrammeerde Prem.

Ja ja.
Horizontaal verkopen als verticaal.
De marktkooplui in actie.
Giel leest hier mee. Alle deskundigen hier raden af om verticaal te programmeren. Dus ik denk dat Giel zich heeft laten overtuigen door alle deskundige kennis hier en toch voor horizontaal is gegaan.
Plaats reactie