Nieuwkomer Radio4all

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Greatski

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Greatski »

Goeie van Giel, ga zeker eens luisteren in de ochtend naar Prem, altijd leuk vermaak
En ja hij kan 3 uur, denk aan zijn nachtshow bij radio 1
Roel_

Bericht door Roel_ »

Greatski schreef: 19 sep 2023 09:45 Goeie van Giel, ga zeker eens luisteren in de ochtend naar Prem, altijd leuk vermaak
En ja hij kan 3 uur, denk aan zijn nachtshow bij radio 1
Zwarte Prietpraat was maar 1 nacht per week, maar ik had meer medelijden met de luisteraar. Dat houden mensen niet vol 3 uur per dag, 7 dagen per week.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Het eerste horizontale programma is bekend op een verticale zender, tenminste dat was toch de insteek? Denk dat hij talkradio gaat maken, hij is natuurlijk bekend met dat format bij Talkradio 1395 en later in de nacht op Radio 1.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Het merendeel van de invulling voor deze zender is bepaald op dit forum ;-)
Chupket

Re: Nieuwkomer Financial News Radio (FNR)

Bericht door Chupket »

StefanT schreef: 31 aug 2023 12:06 Ik hoop dat Giel Mark van den Akker naar R4A haalt.
Zou mooi zijn!
Roel_

Re: Nieuwkomer Financial News Radio (FNR)

Bericht door Roel_ »

Chupket schreef: 19 sep 2023 11:57
StefanT schreef: 31 aug 2023 12:06 Ik hoop dat Giel Mark van den Akker naar R4A haalt.
Zou mooi zijn!
Zeker mooi, maar dan moeten ze ook muziek gaan draaien.
Vanjeafisharder

Nou, ze moeten helemaal niets want ik denk dat een Mark van den Akker ook uitstekende talkradio zou kunnen maken met luisteraars. Ik denk dat ze dit nieuwe station toch een betere en duidelijkere richting moeten geven. Je moet denk ik een beetje af dat het een zender wordt waar alles op kan. Ik zou als hoofdmoot gewoon talkradio gaan maken met veel interactie. Dat is er nog niet, of wordt nog niet veel gedaan behalve op bepaalde uren bij Radio 1 en BNR, en is dus weer eens wat anders dan muziekradio.
Roel_

Bericht door Roel_ »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 12:14 Nou, ze moeten helemaal niets want ik denk dat een Mark van den Akker ook uitstekende talkradio zou kunnen maken met luisteraars. Ik denk dat ze dit nieuwe station toch een betere en duidelijkere richting moeten geven. Je moet denk ik een beetje af dat het een zender wordt waar alles op kan. Ik zou als hoofdmoot gewoon talkradio gaan maken met veel interactie. Dat is er nog niet, of wordt nog niet veel gedaan behalve op bepaalde uren bij Radio 1 en BNR, en is dus weer eens wat anders dan muziekradio.
Wie zegt dat Radio4All, talkradio wordt? Alhoewel ik het een gemis vind in het huidige radiolandschap, is ook bekend dat Nederlanders niet zoveel op hebben met dit concept, dat vooral in angelsaksiche landen en Franstalige landen populair is.
Mark zal het wellicht goed kunnen, maar die man ademt muziek en zal naar verwachting hier niet zo vrolijk van worden.
Vanjeafisharder

Ik zeg helemaal niet dat het talkradio wordt, waar lees je dit? Ik geef enkel aan dat het me verstandiger lijkt dan een allegaartje met op elk uur een ander programma met een ander format zoals het oorspronkelijke idee was. Het blijkt met het aantrekken van Prem toch een dagelijkse show te worden dus lijkt het alsof men op dat idee van free format radio al is afgestapt.
jessica

Bericht door jessica »

Ik denk niet dat het een verticaal station wordt. Hoop wel dat het talkradio wordt dat ontbreekt nog in Nederland. Neem aan dat overdag sowieso horizontaal dan wordt met blokken van 2 of 3 uur programma. Misschien in de avond op sommige avonden iets afwijkends.
banne

Bericht door banne »

Roel_ schreef: 19 sep 2023 09:44
Vliegendereporter schreef: 19 sep 2023 09:34 Prem Radhakishun krijgt programma op Radio4All
https://www.radiofreak.nl/prem-radhakis ... radio4all/
Premtime, als in primetime, vind ik wel een originele naam. Maar goed, 3 uur lang Prem, 7 dagen per week, wie houdt dat vol?
Exact de naam die hij in 2010 op R1 al gebruikte
Roel_

Bericht door Roel_ »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 12:33 Ik zeg helemaal niet dat het talkradio wordt, waar lees je dit? Ik geef enkel aan dat het me verstandiger lijkt dan een allegaartje met op elk uur een ander programma met een ander format zoals het oorspronkelijke idee was. Het blijkt met het aantrekken van Prem toch een dagelijkse show te worden dus lijkt het alsof men op dat idee van free format radio al is afgestapt.
Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 12:14 Nou, ze moeten helemaal niets want ik denk dat een Mark van den Akker ook uitstekende talkradio zou kunnen maken met luisteraars. Ik denk dat ze dit nieuwe station toch een betere en duidelijkere richting moeten geven. Je moet denk ik een beetje af dat het een zender wordt waar alles op kan. Ik zou als hoofdmoot gewoon talkradio gaan maken met veel interactie. Dat is er nog niet, of wordt nog niet veel gedaan behalve op bepaalde uren bij Radio 1 en BNR, en is dus weer eens wat anders dan muziekradio.
Als ik het herlees, is het ook meer een wens. Maar dit format is gedoemd om te mislukken, net zoals Talkradio 1395AM
Vanjeafisharder

Wat jij wil, nu doe je hetzelfde als Phoenix in een ander topic, woorden zoeken die iemand in een andere posting gebruikt om je gelijk te halen.
Roel_

Bericht door Roel_ »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 12:55 Wat jij wil, nu doe je hetzelfde als Phoenix in een ander topic, woorden zoeken die iemand in een andere posting gebruikt om je gelijk te halen.
Ok, zeg even wat je bedoeld dan. Mij is het niet duidelijk.
Vanjeafisharder

Ik zeg alleen dat het wel weer eens wat anders is om talkradio te gaan maken juist omdat nu nog niet vaak gebeurd. Daar geef ik niet aan dat het 24/7 zo moet zijn maar ik denk wel handig dat je voor het over grote deel van de dagen dat zou kunnen doen en op ander uren wat anders, zoals Jessica al aangaf.
Talkradio is mislukt omdat het alleen op AM zat en er nog geen internet radio was. Op FM en DAB+ en online heb je veel meer mogelijkheden.
Plaats reactie