Eens, maar dat is toch echt het beeld wat ik heb op basis van uitingen van Giel Beelen.Phoenix schreef: ↑09 sep 2023 11:55 Een beginnend station dat afhankelijk is van ideeën die anderen moeten gaan aanleveren klinkt niet als een zender met een voorbedacht plan.
Het lijkt me gezonder dat er een plan/visie is en daarbij de geschikte mensen worden gezocht.
Dat plan en die visie lijken nu te ontbreken, maar misschien vergis ik me.
Nieuwkomer Radio4all
Moderator: admin6
Re: Nieuwkomer Radio4all
Rock 'n roll is better than music!
Dat beeld heb ik ook, maar dat maakt het niet tot een goed beleid.Oortjes schreef: ↑09 sep 2023 13:07Eens, maar dat is toch echt het beeld wat ik heb op basis van uitingen van Giel Beelen.Phoenix schreef: ↑09 sep 2023 11:55 Een beginnend station dat afhankelijk is van ideeën die anderen moeten gaan aanleveren klinkt niet als een zender met een voorbedacht plan.
Het lijkt me gezonder dat er een plan/visie is en daarbij de geschikte mensen worden gezocht.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Tja, er wordt vaak gedaan alsof ik negatief ingesteld ben over dit soort initiatieven, maar ik vind het allemaal een optelsom. Inschrijven als FNR, persbericht "anders financieel nieuws", ineens naamswisseling naar een tijdelijke naam, een creatief directeur die ineens z'n jaar vrij gaat onderbreken, vragen om ideeen, wel etherfrequentie maar geen zenders geregeld op 1 september ondanks dat er wel gedacht was om tijdelijk wat muziek uit te gaan zenden... het komt allemaal "we kijken wel hoe het gaat" over. Dan kan er allemaal wel gezegd worden "er komt veel bij kijken", maar volgens mij had je dat ook vooraf kunnen bedenken. En had er al een concept kunnen staan, waar je luisteraars naar toe "lokt" en daarna om input vraagt. Maar zonder dat er iets staat kan het letterlijk nog alle kanten op.Phoenix schreef: ↑09 sep 2023 14:08Dat beeld heb ik ook, maar dat maakt het niet tot een goed beleid.Oortjes schreef: ↑09 sep 2023 13:07Eens, maar dat is toch echt het beeld wat ik heb op basis van uitingen van Giel Beelen.Phoenix schreef: ↑09 sep 2023 11:55 Een beginnend station dat afhankelijk is van ideeën die anderen moeten gaan aanleveren klinkt niet als een zender met een voorbedacht plan.
Wat is het volgende? Een luisteraarsprijsvraag voor de nieuwe naam?
Al met al kan best het aandragen van ideeen werken, maar in het totaalplaatje ben ik volmondig eens met de uitspraak dat plan en visie lijken te ontbreken en is het verkrijgen van een etherfrequentie vooralsnog in mijn ogen een opportunistische actie geweest.
-
"Het is - voor mijn gevoel - een "De Nieuwe Kleren van de Keizer" verhaal, dat "nieuwe" concept.
"Veel nieuwe ideeën", "Het wordt vet.", "Adverteerders in de rij.", "Meedelen in de reclame-opbrengsten", lees ik hierboven.
Radio4All, de marktkoopman-zender.
Als je thuiskomt met de gekochte verpakking, blijkt er wellicht slechts gebakken lucht in te zitten.
Al die non-aankondigingen geven mij een geen goed voorgevoel. Jammer van de licentie. Die had ik graag een partij gegund met een goed plan en meteen on-air zou zijn gegaan.
Volgens mij heeft deze partij geen idee wat ze ermee aan moeten, en dat proberen ze nu via Beelen te verkopen als "Er gaat iets unieks komen."
Vervolgens komen ze met een verticale-programmering zuiltjes-verhaal van Hilversum 1 jaren 50. Overjarige wijn in nieuwe flessen.
"Veel nieuwe ideeën", "Het wordt vet.", "Adverteerders in de rij.", "Meedelen in de reclame-opbrengsten", lees ik hierboven.
Radio4All, de marktkoopman-zender.
Als je thuiskomt met de gekochte verpakking, blijkt er wellicht slechts gebakken lucht in te zitten.
Al die non-aankondigingen geven mij een geen goed voorgevoel. Jammer van de licentie. Die had ik graag een partij gegund met een goed plan en meteen on-air zou zijn gegaan.
Volgens mij heeft deze partij geen idee wat ze ermee aan moeten, en dat proberen ze nu via Beelen te verkopen als "Er gaat iets unieks komen."
Vervolgens komen ze met een verticale-programmering zuiltjes-verhaal van Hilversum 1 jaren 50. Overjarige wijn in nieuwe flessen.
-
Ik hoop dat er op radio4all veel nieuwe techniek wordt gebruikt. Zoals ai stemmen etc
Ik hoop op dagelijks een uurtje klankschalen. Ik ga het nu indienen.
-
Met daarna een uurtje radiostilte lijkt me dan ook niet verkeerd. 

Hm, ik dacht meer aan een uurtje Rammstein. Gewoon, lekker contrast, omdat het kan.
Rock 'n roll is better than music!
Is Stenders al gebeld? Dan kan 't KX worden, iedereen hier ook tevreden. 

Kritisch Avrolid
-
-
KX is/was toch een hele andere zender dan Joe? Ik snap het vergelijk niet.
-
ik meende dat kx ook veel classics had in de lange uitvoering. doch?.Vanjeafisharder schreef: ↑15 sep 2023 11:34 KX is/was toch een hele andere zender dan Joe? Ik snap het vergelijk niet.
-
KX was format vrije radio, Joe het strakst mogeliik geformatteerde radiostation.Streamer045 schreef: ↑15 sep 2023 17:59ik meende dat kx ook veel classics had in de lange uitvoering. doch?.Vanjeafisharder schreef: ↑15 sep 2023 11:34 KX is/was toch een hele andere zender dan Joe? Ik snap het vergelijk niet.
Dat heeft werkelijk helemaal niks met elkaar te maken.
-
Prem Radhakishun krijgt programma op Radio4All
https://www.radiofreak.nl/prem-radhakis ... radio4all/
Premtime, als in primetime, vind ik wel een originele naam. Maar goed, 3 uur lang Prem, 7 dagen per week, wie houdt dat vol?Vliegendereporter schreef: ↑19 sep 2023 09:34 Prem Radhakishun krijgt programma op Radio4All