Nieuwkomer Radio4all

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Oortjes

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 09 sep 2023 11:55 Een beginnend station dat afhankelijk is van ideeën die anderen moeten gaan aanleveren klinkt niet als een zender met een voorbedacht plan.
Het lijkt me gezonder dat er een plan/visie is en daarbij de geschikte mensen worden gezocht.
Dat plan en die visie lijken nu te ontbreken, maar misschien vergis ik me.
Eens, maar dat is toch echt het beeld wat ik heb op basis van uitingen van Giel Beelen.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 09 sep 2023 13:07
Phoenix schreef: 09 sep 2023 11:55 Een beginnend station dat afhankelijk is van ideeën die anderen moeten gaan aanleveren klinkt niet als een zender met een voorbedacht plan.
Het lijkt me gezonder dat er een plan/visie is en daarbij de geschikte mensen worden gezocht.
Eens, maar dat is toch echt het beeld wat ik heb op basis van uitingen van Giel Beelen.
Dat beeld heb ik ook, maar dat maakt het niet tot een goed beleid.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Calypso

Bericht door Calypso »

Phoenix schreef: 09 sep 2023 14:08
Oortjes schreef: 09 sep 2023 13:07
Dat beeld heb ik ook, maar dat maakt het niet tot een goed beleid.
Tja, er wordt vaak gedaan alsof ik negatief ingesteld ben over dit soort initiatieven, maar ik vind het allemaal een optelsom. Inschrijven als FNR, persbericht "anders financieel nieuws", ineens naamswisseling naar een tijdelijke naam, een creatief directeur die ineens z'n jaar vrij gaat onderbreken, vragen om ideeen, wel etherfrequentie maar geen zenders geregeld op 1 september ondanks dat er wel gedacht was om tijdelijk wat muziek uit te gaan zenden... het komt allemaal "we kijken wel hoe het gaat" over. Dan kan er allemaal wel gezegd worden "er komt veel bij kijken", maar volgens mij had je dat ook vooraf kunnen bedenken. En had er al een concept kunnen staan, waar je luisteraars naar toe "lokt" en daarna om input vraagt. Maar zonder dat er iets staat kan het letterlijk nog alle kanten op.

Wat is het volgende? Een luisteraarsprijsvraag voor de nieuwe naam?

Al met al kan best het aandragen van ideeen werken, maar in het totaalplaatje ben ik volmondig eens met de uitspraak dat plan en visie lijken te ontbreken en is het verkrijgen van een etherfrequentie vooralsnog in mijn ogen een opportunistische actie geweest.
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

"Het is - voor mijn gevoel - een "De Nieuwe Kleren van de Keizer" verhaal, dat "nieuwe" concept.
"Veel nieuwe ideeën", "Het wordt vet.", "Adverteerders in de rij.", "Meedelen in de reclame-opbrengsten", lees ik hierboven.
Radio4All, de marktkoopman-zender.
Als je thuiskomt met de gekochte verpakking, blijkt er wellicht slechts gebakken lucht in te zitten.

Al die non-aankondigingen geven mij een geen goed voorgevoel. Jammer van de licentie. Die had ik graag een partij gegund met een goed plan en meteen on-air zou zijn gegaan.

Volgens mij heeft deze partij geen idee wat ze ermee aan moeten, en dat proberen ze nu via Beelen te verkopen als "Er gaat iets unieks komen."
Vervolgens komen ze met een verticale-programmering zuiltjes-verhaal van Hilversum 1 jaren 50. Overjarige wijn in nieuwe flessen.
arwintimmerman

Bericht door arwintimmerman »

Ik hoop dat er op radio4all veel nieuwe techniek wordt gebruikt. Zoals ai stemmen etc
StefanT

Bericht door StefanT »

Ik hoop op dagelijks een uurtje klankschalen. Ik ga het nu indienen.
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Met daarna een uurtje radiostilte lijkt me dan ook niet verkeerd. :lol:
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Hm, ik dacht meer aan een uurtje Rammstein. Gewoon, lekker contrast, omdat het kan.
Rock 'n roll is better than music!
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Is Stenders al gebeld? Dan kan 't KX worden, iedereen hier ook tevreden. :wink:
Kritisch Avrolid
Streamer045

Bericht door Streamer045 »

rutgrrr schreef: 15 sep 2023 10:34 Is Stenders al gebeld? Dan kan 't KX worden, iedereen hier ook tevreden. :wink:
Ik denk dat kx niet veel meer waarde brengt, want joe is er nu!.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

KX is/was toch een hele andere zender dan Joe? Ik snap het vergelijk niet.
Streamer045

Bericht door Streamer045 »

Vanjeafisharder schreef: 15 sep 2023 11:34 KX is/was toch een hele andere zender dan Joe? Ik snap het vergelijk niet.
ik meende dat kx ook veel classics had in de lange uitvoering. doch?.
BoogieKnight

Bericht door BoogieKnight »

Streamer045 schreef: 15 sep 2023 17:59
Vanjeafisharder schreef: 15 sep 2023 11:34 KX is/was toch een hele andere zender dan Joe? Ik snap het vergelijk niet.
ik meende dat kx ook veel classics had in de lange uitvoering. doch?.
KX was format vrije radio, Joe het strakst mogeliik geformatteerde radiostation.
Dat heeft werkelijk helemaal niks met elkaar te maken.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Prem Radhakishun krijgt programma op Radio4All
https://www.radiofreak.nl/prem-radhakis ... radio4all/
Roel_

Bericht door Roel_ »

Vliegendereporter schreef: 19 sep 2023 09:34 Prem Radhakishun krijgt programma op Radio4All
https://www.radiofreak.nl/prem-radhakis ... radio4all/
Premtime, als in primetime, vind ik wel een originele naam. Maar goed, 3 uur lang Prem, 7 dagen per week, wie houdt dat vol?
Plaats reactie