Het grote radioreclametopic
Moderator: admin6
Re: Het grote radioreclametopic
Kind roept keihard: koekjes! Is een of andere opera. Heel irritante reclame ook op Radio 1
McDonalds.. maccie..
-
Die Picwick Thee reclame spant inderdaad echt de kroon...
En de andere D-E reclame's ook met hun ''koffietje doen''
Ik zeg: boycotten
En de andere D-E reclame's ook met hun ''koffietje doen''
Ik zeg: boycotten
-
Ik vind de reclame van Bjorn Lunden zeer vervelend. Het is echt niet te verstaan in elke vorm van reclame die ze uitzenden. Dejongenden, bjondenden, bjonlunnen... Alleen al om de reclame zou ik NOOIT zaken met die partij doen. Verschrikkelijk.
^^ Helemaal mee eens, snap werkelijk niet hoe zo'n bedrijf dit kan goedkeuren. Luisteren ze zelf dan niet?
Hun vorige naam was veel duidelijker (King) en daar kan ik mij hun (radio)reclame nog wel van herinneren: een duidelijk KING aan het begin uitgesproken.
https://bjornlunden.com/nl/kennisbank/b ... rn-lunden/
Hun vorige naam was veel duidelijker (King) en daar kan ik mij hun (radio)reclame nog wel van herinneren: een duidelijk KING aan het begin uitgesproken.
https://bjornlunden.com/nl/kennisbank/b ... rn-lunden/
Moulin Rouge reclame 

En onverstandigonverstandigonverstandigonverstandig ook nog steeds zwaar irritant
Snap ik, maar het klinkt gewoon heel dom.
Het is meer dat bepaalde reclames in elk reclameblok zitten, dat maakt het denk ik waarom het zo extreem irritant wordt
-
Bij mij niet in elk geval. Zeker wanneer ik thuis aan het werk ben en met één oor luister kan ik vanaf de eerste seconden dat ik een reclame/stem hoor meteen afknappen.
Zo had ik dat ook met die ANWB reclame's, en dat terwijl ik met mijn auto verzekerd ben bij ANWB, nog steeds in staat om de verzekering op te zeggen vanwege de irritante reclame's

-
Sterkte.Anthony1987 schreef: ↑25 dec 2024 18:33Bij mij niet in elk geval. Zeker wanneer ik thuis aan het werk ben en met één oor luister kan ik vanaf de eerste seconden dat ik een reclame/stem hoor meteen afknappen.
Zo had ik dat ook met die ANWB reclame's, en dat terwijl ik met mijn auto verzekerd ben bij ANWB, nog steeds in staat om de verzekering op te zeggen vanwege de irritante reclame's![]()
![]()
Kan die jumbo-reclame met plakken echt niet meer horen
-
De boomer met zijn bammetje Beemster kaas