Het grote radioreclametopic
Moderator: admin6
Re: Het grote radioreclametopic
OHRA-reclame met operah-zangeres ook een vervelende
-
En blijkbaar is het de laatste tijd mode om zoveel mogelijk een kind in je reclame te hebben die de boel aanprijst
Bloody irritant vind ik ook die pickwickreclame met moeder die naar aanleiding van zo’n suf vraagje op het label van een theezakje aan haar puberzoon vraagt wat hij zou doen als hij elke dag een uur over zou hebben. “Meer tijd met jou doorbrengen en een beetje gamen” Geen puber gaat ooit zoiets zeggen. En je hoort hem zó vaak!
Die Pickwick reclame
Wat zou je doen als je een uur extra had
Jongen: met jou zijn mam
hihi nee gamen maar ook met jou mam
en dat elke dag in de reclameblokken
Wat zou je doen als je een uur extra had
Jongen: met jou zijn mam
hihi nee gamen maar ook met jou mam
en dat elke dag in de reclameblokken
lol ik zeg het onder jou toevallig ook, was nu ook bij 538 weer hahaJanno schreef: ↑01 nov 2024 17:59 Bloody irritant vind ik ook die pickwickreclame met moeder die naar aanleiding van zo’n suf vraagje op het label van een theezakje aan haar puberzoon vraagt wat hij zou doen als hij elke dag een uur over zou hebben. “Meer tijd met jou doorbrengen en een beetje gamen” Geen puber gaat ooit zoiets zeggen. En je hoort hem zó vaak!
Ik vind Rik Hoogendoorn van de Unox reclames ook keer op keer irritanter worden (klagend over dat hij altijd een cracker met kaas mee neemt als lunch)
Die infantiele Centraal Beheer reclames blijven ook maar komen, nu weer over iemand die op reis gaat en steeds moet plassen en door z’n rug heen gaat. Ver-schrik-ke-lijk
Ooit had Centraal Beheer geniale reclames, maar tegenwoordig is het inderdaad dramatisch slecht. De clou is echt nooit leuk.
Rock 'n roll is better than music!
Omdat ze denken dat het klootjesvolk wat naar de radio luistert simpele loonslaven zijn die dat helemaal geweldig vinden
Wat een irritante reclame inderdaad. Die kan ik ook echt niet meer aanhoren. En je hoort ook dat het een geforceerde reclame is, met een neppe lach op het einde.Janno schreef: ↑01 nov 2024 17:59 Bloody irritant vind ik ook die pickwickreclame met moeder die naar aanleiding van zo’n suf vraagje op het label van een theezakje aan haar puberzoon vraagt wat hij zou doen als hij elke dag een uur over zou hebben. “Meer tijd met jou doorbrengen en een beetje gamen” Geen puber gaat ooit zoiets zeggen. En je hoort hem zó vaak!
Er is nu een reclame op Radio 1 van een financieel bedrijf dat WNP heet. De dame in kwestie heeft het over ‘privedet’. Niet één keer maar (incl deel 2 van de reclame) 6-7 keer. Blijkbaar kan deze inspreekster het begrip ‘Private Debt’ helemaal niet uitspreken. Onbegrijpelijk dat dit evengoed zo on air gegaan is