Het grote radioreclametopic

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Greatski

Re: Het grote radioreclametopic

Bericht door Greatski »

OHRA-reclame met operah-zangeres ook een vervelende :mad:
JeanLouisMichel

Bericht door JeanLouisMichel »

En blijkbaar is het de laatste tijd mode om zoveel mogelijk een kind in je reclame te hebben die de boel aanprijst
Janno

Bericht door Janno »

Bloody irritant vind ik ook die pickwickreclame met moeder die naar aanleiding van zo’n suf vraagje op het label van een theezakje aan haar puberzoon vraagt wat hij zou doen als hij elke dag een uur over zou hebben. “Meer tijd met jou doorbrengen en een beetje gamen” 🤮 Geen puber gaat ooit zoiets zeggen. En je hoort hem zó vaak! -kots
Greatski

Bericht door Greatski »

Die Pickwick reclame

Wat zou je doen als je een uur extra had
Jongen: met jou zijn mam
hihi nee gamen maar ook met jou mam

:roll: en dat elke dag in de reclameblokken
Greatski

Bericht door Greatski »

Janno schreef: 01 nov 2024 17:59 Bloody irritant vind ik ook die pickwickreclame met moeder die naar aanleiding van zo’n suf vraagje op het label van een theezakje aan haar puberzoon vraagt wat hij zou doen als hij elke dag een uur over zou hebben. “Meer tijd met jou doorbrengen en een beetje gamen” 🤮 Geen puber gaat ooit zoiets zeggen. En je hoort hem zó vaak! -kots
lol ik zeg het onder jou toevallig ook, was nu ook bij 538 weer haha
Denniss

Bericht door Denniss »

Ik vind Rik Hoogendoorn van de Unox reclames ook keer op keer irritanter worden (klagend over dat hij altijd een cracker met kaas mee neemt als lunch)
banne

Bericht door banne »

Die infantiele Centraal Beheer reclames blijven ook maar komen, nu weer over iemand die op reis gaat en steeds moet plassen en door z’n rug heen gaat. Ver-schrik-ke-lijk
Oortjes

Bericht door Oortjes »

banne schreef: 03 nov 2024 19:19 Die infantiele Centraal Beheer reclames blijven ook maar komen, nu weer over iemand die op reis gaat en steeds moet plassen en door z’n rug heen gaat. Ver-schrik-ke-lijk
Ooit had Centraal Beheer geniale reclames, maar tegenwoordig is het inderdaad dramatisch slecht. De clou is echt nooit leuk.
Rock 'n roll is better than music!
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

banne schreef: 03 nov 2024 19:19 Die infantiele Centraal Beheer reclames blijven ook maar komen, nu weer over iemand die op reis gaat en steeds moet plassen en door z’n rug heen gaat. Ver-schrik-ke-lijk
Omdat ze denken dat het klootjesvolk wat naar de radio luistert simpele loonslaven zijn die dat helemaal geweldig vinden
Pot

Bericht door Pot »

Janno schreef: 01 nov 2024 17:59 Bloody irritant vind ik ook die pickwickreclame met moeder die naar aanleiding van zo’n suf vraagje op het label van een theezakje aan haar puberzoon vraagt wat hij zou doen als hij elke dag een uur over zou hebben. “Meer tijd met jou doorbrengen en een beetje gamen” 🤮 Geen puber gaat ooit zoiets zeggen. En je hoort hem zó vaak! -kots
Wat een irritante reclame inderdaad. Die kan ik ook echt niet meer aanhoren. En je hoort ook dat het een geforceerde reclame is, met een neppe lach op het einde.
banne

Bericht door banne »

Er is nu een reclame op Radio 1 van een financieel bedrijf dat WNP heet. De dame in kwestie heeft het over ‘privedet’. Niet één keer maar (incl deel 2 van de reclame) 6-7 keer. Blijkbaar kan deze inspreekster het begrip ‘Private Debt’ helemaal niet uitspreken. Onbegrijpelijk dat dit evengoed zo on air gegaan is
petoi

Bericht door petoi »

Pot schreef: 03 nov 2024 23:29 Wat een irritante reclame inderdaad. Die kan ik ook echt niet meer aanhoren. En je hoort ook dat het een geforceerde reclame is, met een neppe lach op het einde.
Zat programma's op de radio die groot zijn geworden, of zijn door geforceerde items en nep lachen.
Plaats reactie