Het grote radioreclametopic

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Radiooidar

Re: Het grote radioreclametopic

Bericht door Radiooidar »

Die reclame van ING met dat geschreeuw van Davina Michelle is ook verschrikkelijk zeg.
big T

Bericht door big T »

klopt de dame zelf is dat ook al, dus reclame met haar moet dan ook fout gaan :))
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

ben ik de enige die zich momenteel enorm stoort aan de nieuwe Praxis reclame? zowieso stoor ik me vaak aan kinderen in radio reclames, vind dat die kids nooit echt realistisch overkomen, je kan zo hard merken dat dit geschreven is, zeker bij de genoemde Praxis reclame komt de "dochter" echt super arrogant over vind ik
Janno

Bericht door Janno »

Reclamestarter van Ster… wat een onbenullig spotje is dat zeg! Daar zou een lokale omroep zich voor schamen :roll:
banne

Bericht door banne »

Janno schreef: 16 mei 2024 08:01 Reclamestarter van Ster… wat een onbenullig spotje is dat zeg! Daar zou een lokale omroep zich voor schamen :roll:
Ja en dan bedoeld om professionele klanten aan te trekken :???: Die Mart zou geen vrienden over houden met dat irritante geleuter van hem
banne

Bericht door banne »

Er gaat een reclame rond op R1 van (ik denk) een tandheelkundekliniek. Ik zeg ik denk omdat het niét te verstaan is door het achtergrondgeluid dat zó hard staat. Echt bizar dat zoiets de landelijke radio kan halen. Voor minstens 10k€ aldus Mart van Tuinmart
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Nu al een paar keer gehoord op radio 1.

Het is vanaf 21 augustus en ik mag het niet missen (mis. het. niet.). Maar wat ik niet mag missen, daar versta ik niets van.
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Zijtakje: die tv-reclame voor D-reizen met Douwe Bob.
Niks mis met het liedje van Douwe, maar waarom zegt de vrouwenstem "This world's is our home"?
Waarom laat je zo'n fout erin zitten?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

De Nachtwacht schreef: 02 jul 2024 15:09 Nu al een paar keer gehoord op radio 1.

Het is vanaf 21 augustus en ik mag het niet missen (mis. het. niet.). Maar wat ik niet mag missen, daar versta ik niets van.
Het blijkt om een bloedstollende opera te gaan.
banne

Bericht door banne »

Sun heeft een nieuwe reclame waarin iemand vals moet zingen op de radio. Als ik in de auto zit gaat de radio acuut uit. Dit soort reclames moet je als radiozender toch ook niet moeten willen?
Greatski

Bericht door Greatski »

Kan die reclame stoppen met dat jodelen
Fuifganger

Bericht door Fuifganger »

banne schreef: 08 aug 2024 21:00 Sun heeft een nieuwe reclame waarin iemand vals moet zingen op de radio. Als ik in de auto zit gaat de radio acuut uit. Dit soort reclames moet je als radiozender toch ook niet moeten willen?
Ik erger me nog steeds mateloos aan deze reclame. Een schaamtevol gevoel besluipt je op het moment dat deze reclame speelt. Ik krijg er het idee van dat het hele medium radio überhaupt in de maling wordt genomen in deze reclame, alsof je ineens even een weddenschapje kan starten met als challenge: degene die verliest zingt op de radio.

Bah.
wbravenboer

Bericht door wbravenboer »

Die van Dumpert op Veronica is ook erg irritant...
MrVolkswagen

Bericht door MrVolkswagen »

De radioreclame over Fryslân is vrij duidelijk, lekker ontspannen in Fryslân. Je zou kunnen zoeken naar ideeen op fryslan.nl maar dan kom je uit op de website van de provincie Fryslân. Ik denk dat ze Friesland.nl bedoelen maar ze zeggen toch echt meermaals Fryslân in deze reclame.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

wbravenboer schreef: 02 okt 2024 15:34 Die van Dumpert op Veronica is ook erg irritant...
Hoorde 'm vanmiddag idd bij Veronica. Vond 'm hilarisch, omdat ik alle filmpjes voor me zag. In mijn optiek om die reden misschien wel een van de beste radioreclames van dit jaar.
Plaats reactie