Het grote radioreclametopic

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Theimon

Re: Het grote radioreclametopic

Bericht door Theimon »

Janno schreef: 01 sep 2023 15:27 Heeft nog niemand zich geërgerd aan dat hysterische geschreeuw in de reclames van social deal? SÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!! -kots
Al tijden. Iedere reclame waar mensen in lopen te gillen mag direct uit de ether gehaald worden, maar die Social Deal slaat werkelijk alles. Zo ongelooflijk !@#$%!
banne

Bericht door banne »

Zwarte Stoomboot schreef: 27 okt 2023 12:03 Irritant, irritant... ach wat is irritant?
Nou, deze reclame bijvoorbeeld over werken bij de Belastingdienst.
Gewaagd ook wel, om met de toeslagenaffaire nog vers in het geheugen een reclame te maken met zingende kinderen, die het aan de Belastingdienst te danken hebben dat ze onderwijs krijgen.
🎵"samen, samen, samen met elkaar"🎵
https://youtu.be/JgSJC_mrI8U
Ik moest vooral lachen om “het helpen van ondernemers met het betalen van hun belastingen”
banne

Bericht door banne »

Er gaat een vreselijk irritante reclame rond over plantaardige tonijn van Princes. Nog los van dat ik het een volslagen idiote reclame vind (door het openmaken van een blikje zou je horen dat er geen verschil is tussen normale en neptonijn) lijkt ie ook op een vreemde manier afgemixt.

Ik heb op bepaalde plekken in huis een losse Sonos speaker staan, op andere plekken staan er 2. Het blikje normale tonijn wordt opengemaakt op de linkerspeaker, het nepblikje op de rechterspeaker. Als je dus maar één speaker hebt staan hoor je dat nepblikje dus niet. Er valt dan een stilte :lol: Nog nooit eerder gehoord dat iets mono klinkt op een losse Sonos, behalve in deze reclame
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Elk uur in de Top2000 een reclame voor een reisorganisatie met een naam, die ik versta als Saladin. Blijkt Sawadee te moeten zijn.
Avontuurlijke vakantiegangers zullen wel creatief genoeg zijn om de bijbehorende website te ontdekken :))
Greatski

Bericht door Greatski »

Ben ik de enige die geïrriteerd raakt de laatste tijd door telkens dezelfde reclame's (in ieder geval bij radio 10) kan ze bijna dromen en kan ze niet meer horen
big T

Bericht door big T »

nee geen last van ik luister niet naar R10 :D
banne

Bericht door banne »

Greatski schreef: 29 jan 2024 12:30 Ben ik de enige die geïrriteerd raakt de laatste tijd door telkens dezelfde reclame's (in ieder geval bij radio 10) kan ze bijna dromen en kan ze niet meer horen
Ja volgens mij heeft John adverteerders een pakket voor meerdere maanden aangeboden ofzo
banne

Bericht door banne »

Greatski schreef: 29 jan 2024 12:30 Ben ik de enige die geïrriteerd raakt de laatste tijd door telkens dezelfde reclame's (in ieder geval bij radio 10) kan ze bijna dromen en kan ze niet meer horen
Die klotereclame van KPN die echt al heel heel erg lang draait is wel gekmakend, of die van ING loopt al minstens net zo lang. Ik draai de radio er gewoon voor uit als ik in de auto zit :oops: Ik snap heel goed dat kracht in herhaling zit maar ik vraag me af of er een keerpunt van irritatie zit bij mensen. Bij mij wel in ieder geval
Greatski

Bericht door Greatski »

Reclame van Vodafone met: Kan gewoon! is mn nieuwe irritatiereclame
Janno

Bericht door Janno »

Greatski schreef: 09 feb 2024 19:10 Reclame van Vodafone met: Kan gewoon! is mn nieuwe irritatiereclame
Heel erg eens!
Greatski

Bericht door Greatski »

Irritante reclame:

- Pickwick: wat als je een uur langer per dag had? Kind tegen mama: MET JOU DOORBRENGEN MAMMIEEEEEEEEE
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

In de categorie slechte slagzinnen:
Wat doet Destiny? En wat doen ze wel?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

aldi heeft overigens sinds deze week een reclame met AI. Moet zeggen dat ik het niet denderend vind klinken, geen fijne stem.
big T

Bericht door big T »

Is ook samengesteld uit wel 15 stemmen, dus dat moet je goed vinden. :))
banne

Bericht door banne »

De Nachtwacht schreef: 14 apr 2024 18:06 aldi heeft overigens sinds deze week een reclame met AI. Moet zeggen dat ik het niet denderend vind klinken, geen fijne stem.
Klinkt als de mevrouw van de Hema reclame die een flink lange wipnacht achter de rug heeft
Plaats reactie