De spot is in ieder geval irritant lang. Het is een of ander langdradig gedicht met afschuwelijk vaak hetzelfde woord "geef".
Het grote radioreclametopic
Moderator: admin6
Re: Het grote radioreclametopic
Rock 'n roll is better than music!
Die komt hier als eerste voorbij........Zwarte Stoomboot schreef: ↑24 mar 2023 20:30 Likkebaardend lekkerlessend kloekklinkend frisdrinkend stemmensmerend razendflitsend snelvibrerend koel koel koel sissende [zeg 't maar]
https://www.youtube.com/watch?v=voXOQmMlwD4
Welke vaak langs komt al jaren overal en irritant is:
- Creon kozijnen!
- Creon Rolluiken!
- Creon kozijnen!
- Creon Rolluiken!
- Zwarte Stoomboot
Als je op Twitter kijkt, is er regelmatig kritiek op de reclames van Sunweb, vooral op de mevrouw die de tekst leest. Die vinden mensen kennelijk storend.
Nu zijn er soms best reclames die mij irriteren, maar die Sunweb-reclames kan ik dan weer prima hebben. Ik vind ze juist tot de betere behoren.
Nu zijn er soms best reclames die mij irriteren, maar die Sunweb-reclames kan ik dan weer prima hebben. Ik vind ze juist tot de betere behoren.
Als we het dan over irritante stemmen hebben… die van Hadewych in de Kruidvat spotsZwarte Stoomboot schreef: ↑27 mar 2023 22:13 Als je op Twitter kijkt, is er regelmatig kritiek op de reclames van Sunweb, vooral op de mevrouw die de tekst leest. Die vinden mensen kennelijk storend.

-
Ik begrijp het doel volledig, maar verwonder me wel over de spotjes tegen polarisatie van SIRE. Heb het dan vooral over de gesprekjes die gevoerd worden (klinken zo onnatuurlijk), en de aanspreekvorm (alsof ze tegen een kind praten). In plaats van mij aan het denken te zetten, wat ongetwijfeld de bedoeling is, roepen de spots bij mij vooral ergernis op.
Kan het niet beter uitleggen
.
Kan het niet beter uitleggen
Ik begrijp exact wat je bedoelt. Ergenis roept het bij mij niet heel erg op, maar of dit gedrag gaat veranderen? Het lijkt me sterk.
Rock 'n roll is better than music!
-
Die was ik nog vergeten @oortjes. Dit gaat niets helpen.
Iemand de reclame van de Gouden Gids al gehoord? Semi tokkie mensen (koekwaus, hapsnurker enz) aanspreken die nog niet in de Gouden Gids staan. Het meest achterhaalde medium van 2023 denk ik. Daarnaast vraag ik me af welke ondernemer zich aangesproken voelt om te gaan handelen door de "aso" dame die de reclame ingesproken heeft... ik niet in ieder geval
En dan spreek je met zo een dialect ?
https://youtu.be/FSZVHhaoF7w
https://youtu.be/FSZVHhaoF7w
Momenteel gaat een reclame van Naïf(?) rond waarin een kind mompelend en zacht iets zegt over zonnebrand oid. Net zo onverstaanbaar en vooral irritant...

Ik vind 'm wel leuk, al snap ik wel dat de toon niet ieders smaak is. Doorgaans trekt het ook in mijn allergie als iemand rap zegt wat ik wel of niet moet doen. Deze reclame is zo over de top dat het mij, op dat punt, juist niet raakt. Hapsnurker, ik vind het een leuk woord om te onthouden.

De GoudenGids mag dan misschien een verouderd symbool zijn (papieren boek) maar men wil dit oude merk online weer sterk neerzetten.
https://www.youvia.nl/digitale-oplossingen/goudengids
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Even terug naar de onverstaanbare radioreclames:
Niet echt een reclame, meer een interne spot: Sander Lantinga maakt reclame voor zijn middagshow op Veronica, bij Tim Klijn in de ochend: welk tijdstip spreekt Lantinga nu uit? Is het 10 of 16 uur.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arag en Centraal Beheer hebben hun reclames ook weer van stal gehaald. De grapjes vervelen, ondanks de bekendheid, mij nog niet.
Wél stoor ik mij eraan dat bij de Arag een 'goedemiddag' te horen is wanneer de spot in de ochtenduren wordt uitgezonden.
In deze tijd moet het toch mogelijk zijn om spotjes met ochtend/middag/avond in te spreken en die dan ook in die tijdssloten uit te zenden?
- Zwarte Stoomboot
Onverstaanbaar is voor mij ook een reclame van Jeans Centre (ook omdat ik die zaak helemaal niet ken). Die hebben de 'dennemarken' (denk ik te horen). Blijkt in werkelijkheid om de 'denim market' te gaan. Voor een jeanswinkel op zich niet vreemd.
Ik irriteer me idd ook aan die flauwe grapjes die eindeloos herhaald worden. Nog meer irriteer ik me aan die dame die de reclame ingesproken heeft. Ze heeft overduidelijk een ssssssspraakgebrek (slisser). Niks tegen mensen die dat hebben maar waarom moet je die een radioreclame laten inspreken?Durashift schreef: ↑12 apr 2023 22:24Arag en Centraal Beheer hebben hun reclames ook weer van stal gehaald. De grapjes vervelen, ondanks de bekendheid, mij nog niet.
Wél stoor ik mij eraan dat bij de Arag een 'goedemiddag' te horen is wanneer de spot in de ochtenduren wordt uitgezonden.
In deze tijd moet het toch mogelijk zijn om spotjes met ochtend/middag/avond in te spreken en die dan ook in die tijdssloten uit te zenden?