Hoe wil je creatief zijn op de radio als de zender uit staat?
En eerlijk is eerlijk, zojuist luisterde ik Vintage Veronica, sommige plaatjes verrasten me.
Moderator: admin6
Hoe wil je creatief zijn op de radio als de zender uit staat?
Dat was de achtergrond ja. Fijn dat mannen als Lex Harding en Jeroen Soer vol hebben gehouden. Ik ben ze eeuwig dankbaar.
Dat was de achtergrond ja. Fijn dat mannen als Lex Harding en Jeroen Soer vol hebben gehouden. Ik ben ze eeuwig dankbaar.
Mee eens, en fijn te horen dat ik niet de enige ben die het een rare vent vindDé Luisteraar schreef: ↑12 feb 2023 13:21 Beetje een rare uitspraak van Paul Römer - wat ik sowieso een rare vent vind. Wil je als bedrijf afhankelijk zijn van het wegkapen van talent bij andere partijen die daarin geïnvesteerd hebben? Ik vind het prima dat Stenders mensen in de nacht een kans geeft. En wat verdienen ze nou? Echt geen vetpot zoals Ekdom of Mattie & Marieke.
Exact dat. Wat hij zegt, is dat scholing aan gesubsidieerde organisaties overgelaten kan worden. Dan wil je dus niet in je eigen toekomst investeren. Dat is ook precies waar Talpa last van heeft. Je kan heel lang aan de top staan door een goede dj weg te kopen bij de KRO, maar uiteindelijk wordt je voorbij gestreefd door Mattie. Dat zegt toch alles?Dé Luisteraar schreef: ↑12 feb 2023 13:21 Wil je als bedrijf afhankelijk zijn van het wegkapen van talent bij andere partijen die daarin geïnvesteerd hebben?