hier zat ik zelf ook over na te denken; voorheen nam Corne ook weleens de lunchshow op 2 over, evenals äan de slag".jessica schreef: ↑23 feb 2024 01:47Het zijn 6 dagen voor Corne Klijn. De vrijdag staat hij niet in de programmering van SterrenNL.
Ik vermoed dat de gouden uren op zaterdag en zondag zijn opgenomen. Omdat hij op radio2 dan ook in de avond zit op zaterdag en zondag en dat is wel live. Anders worden het wel hele lange dagen. Maar inderdaad hij maakt 6 dagen radio per week en wie weet neemt hij op vrijdag de gouden uren wel op. Dan zijn het als nog 7 dagen.
heb mij altijd afgevraagd hoe dat dit allen combineerde, maar met de uitleg dat hij dan op SterrenNL werd overgenomen, dat wist ik niet.
op zich is zijn (Corne klijn) schema te doen als hij niet hoeft in te vallen; ja is 6 A 7 dagen radio, maar evt zijn programma's voor opgenomen, alle studio's zitten in hetzelfde pand, dus snel schakelen is mogelijk. voor zover ik weet heeft Corne ook geen verdere "neven-activiteiten", ofwel?
heb wel het idee dat Corne zich in de nabije toekomst zich op SterrenNL en Radio 5 zal concentreren en bij radio weg zal verhuizen, maar dat is mijn gedachte die niet ergens op gebaseerd is behalve deze nieuwe programmering