NPO SterrenNL

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

StefanMiedema91

Re: NPO SterrenNL

Bericht door StefanMiedema91 »

jessica schreef: 23 feb 2024 01:47
jjjelmer schreef: 22 feb 2024 11:51 Zijn dit ook gewoon live uren? Zo ja, dan wordt Corne nog druk met 7 dagen radio, en dan nog op radio 2 invallen en 2 avondprogrammas.
Het zijn 6 dagen voor Corne Klijn. De vrijdag staat hij niet in de programmering van SterrenNL.

Ik vermoed dat de gouden uren op zaterdag en zondag zijn opgenomen. Omdat hij op radio2 dan ook in de avond zit op zaterdag en zondag en dat is wel live. Anders worden het wel hele lange dagen. Maar inderdaad hij maakt 6 dagen radio per week en wie weet neemt hij op vrijdag de gouden uren wel op. Dan zijn het als nog 7 dagen.
hier zat ik zelf ook over na te denken; voorheen nam Corne ook weleens de lunchshow op 2 over, evenals äan de slag".
heb mij altijd afgevraagd hoe dat dit allen combineerde, maar met de uitleg dat hij dan op SterrenNL werd overgenomen, dat wist ik niet.

op zich is zijn (Corne klijn) schema te doen als hij niet hoeft in te vallen; ja is 6 A 7 dagen radio, maar evt zijn programma's voor opgenomen, alle studio's zitten in hetzelfde pand, dus snel schakelen is mogelijk. voor zover ik weet heeft Corne ook geen verdere "neven-activiteiten", ofwel?

heb wel het idee dat Corne zich in de nabije toekomst zich op SterrenNL en Radio 5 zal concentreren en bij radio weg zal verhuizen, maar dat is mijn gedachte die niet ergens op gebaseerd is behalve deze nieuwe programmering
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Voor de liefhebbers: op vrijdag zit corne op 5 om 16.00 uur.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

@stefan, de studio van Sterren NL zit in het pand van AVROTROS. Niet bij die van 2 en 5.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik vraag me af wat het marktaandeel van sterrenNL is deze week. Ik denk dat de luistercijfers deze week door het dak gaan met de Nederlandstalige Top 1000.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Was wel een toplijst!
Ben officieel geen sterrennl luisteraar. Maar kon dit goed waarderen
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Wel echt top dat ze op NPO1 Extra waren en veel clips over pakte. Leuk om op een achtergrond op te hebben.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

aapdedino schreef: 11 okt 2024 18:15 Wel echt top dat ze op NPO1 Extra waren en veel clips over pakte. Leuk om op een achtergrond op te hebben.
Maar schandalig dat het wordt afgekapt bij de laatste zes nummers en midden in Het Dorp van Wim Sonneveld.

aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ja ze liepen ook iedere dag door tot na 7 uur en dan moest op die zender Jeugdjournaal met gebarentaal komen. En nu dus gesprek met de minister-president met gebarentaal. Zonde.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Op de webcam van SterrenNL zie je nu een keer radio5.
Das ook lache
WDW92

Bericht door WDW92 »

Ook die onderbrekeingen s'morgens voor het NOS Journaal met gebarentolk waren hinderlijk (helemaal als je bedenkt dat het NOS Journaal met gebarentolk ook op NPO 2 wordt uitgezonden).
glokhoff

Bericht door glokhoff »

Tja, kan het me voorstellen dat je dat lastig vindt. Maar als je doof bent en gewend bent altijd op vaste tijden naar het Journaal met gebarentolk te kijken dan verwacht je ook dat het op de vaste tijd op de vaste zender te zien is. Het kunnen meekijken met de uitzending is toch een extraatje, in de kern blijft het een radioprogramma.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

glokhoff schreef: 12 okt 2024 12:58 Tja, kan het me voorstellen dat je dat lastig vindt. Maar als je doof bent en gewend bent altijd op vaste tijden naar het Journaal met gebarentolk te kijken dan verwacht je ook dat het op de vaste tijd op de vaste zender te zien is. Het kunnen meekijken met de uitzending is toch een extraatje, in de kern blijft het een radioprogramma.
Het is/was niet alleen het meekijken, maar ook de clips tijdens de nummers. Daar komt bij dat SterrenNL voor veel luisteraars nog onvindbaar is. Dan is een extra uitzendkanaal voor zo’n evenement wel een goede aanvulling. Als je de uitzending dan afbreekt bij de top 5 is dat een zeer merkwaardige keuze.

WDW92

Bericht door WDW92 »

glokhoff schreef: 12 okt 2024 12:58 Tja, kan het me voorstellen dat je dat lastig vindt. Maar als je doof bent en gewend bent altijd op vaste tijden naar het Journaal met gebarentolk te kijken dan verwacht je ook dat het op de vaste tijd op de vaste zender te zien is. Het kunnen meekijken met de uitzending is toch een extraatje, in de kern blijft het een radioprogramma.
Maar als ze in december de Top 2000 op NPO1 Extra uitzenden kan het NOS Journaal met gebarentolk wel wijken.
glokhoff

Bericht door glokhoff »

Tja, over het beleid van de zendercoördinatoren van de NPO valt natuurlijk heel wat te zeggen... Blijkbaar vinden ze de ene top zoveel minder belangrijk dan de andere.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

WDW92 schreef: 12 okt 2024 16:45
Maar als ze in december de Top 2000 op NPO1 Extra uitzenden kan het NOS Journaal met gebarentolk wel wijken.
Volgens mij is de Top 2000 altijd op #2
Plaats reactie