Vibe Radio van RadioNL

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Vliegendereporter

Re: Vibe Radio van RadioNL

Bericht door Vliegendereporter »

Madurodam FM schreef: 17 aug 2022 13:54 Mijn hemel, wat komt er inmiddels niet uit hetzelfde pand eigenlijk ? RadioNL, RadioNL Kids, Tukker FM, Grunn FM, Frysk FM, Freez FM, Magic FM, Waterstad FM, Joy Radio ....en, komt Decibel ook niet vanuit Sneek ? En dan binnenkort een Vibe Radio. Een naam die je inderdaad verwacht bij een jong flitsend hitstation met veel dance, maar als er nu al Hollandstalig te horen is vrees ik het ergste.
Decibel is een tijdje door Sneek geproduceerd maar word nu alweer tijdje door een partij uit Amsterdam geproduceerd
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 17 aug 2022 13:55 Rupsjes nooit genoeg daar in Sneek, maar of het wat toevoegt denken ze niet bij na.
Zeker voegt het wat toe! Namelijk een extra station aan hun reclame portofolio.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Madurodam FM schreef: 17 aug 2022 13:54 Mijn hemel, wat komt er inmiddels niet uit hetzelfde pand eigenlijk ? RadioNL, RadioNL Kids, Tukker FM, Grunn FM, Frysk FM, Freez FM, Magic FM, Waterstad FM, Joy Radio ....en, komt Decibel ook niet vanuit Sneek ? En dan binnenkort een Vibe Radio. Een naam die je inderdaad verwacht bij een jong flitsend hitstation met veel dance, maar als er nu al Hollandstalig te horen is vrees ik het ergste.
Je vergeet Arrow Classic Rock.
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Serieus, Arrow ook van Nico's club ? Of was dat City FM Classic Rock ? Ik was jarengeleden vaste luisteraar van Vibe FM, een commercieel Roemeens station met veel deephouse. Alleen de vormgeving was al een genot om naar te luisteren, met de stem van Dave Foxx. Echter gooide de eigenaar van het station het roer compleet om en werd het een station gericht op vrouwen met vooral loveballads, zo gaat dat met commerciele radio....er moet tenslotte geld in het laatje komen ;)
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Eppo

Bericht door Eppo »

Pascal. K schreef: 17 aug 2022 16:41
Je vergeet Arrow Classic Rock.
Bedoel je ACR wordt geproduceerd door RadioNL B.V. of dat het onderdeel is van RadioNL B.V.?
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Feivel

Bericht door Feivel »

Madurodam FM schreef: 17 aug 2022 21:36 Serieus, Arrow ook van Nico's club ? Of was dat City FM Classic Rock ? Ik was jarengeleden vaste luisteraar van Vibe FM, een commercieel Roemeens station met veel deephouse. Alleen de vormgeving was al een genot om naar te luisteren, met de stem van Dave Foxx. Echter gooide de eigenaar van het station het roer compleet om en werd het een station gericht op vrouwen met vooral loveballads, zo gaat dat met commerciele radio....er moet tenslotte geld in het laatje komen ;)
Ha, leuk! Nog iemand die Roemeense radio volgt? :-). VIBE met loveballads bleek geen succes. De luistercijfers stortten in, en nu is het vervangen door One World Radio (Tomorrowland) op de FM-frequenties van VIBE. De originele VIBE wordt nog steeds gemist in Roemenië. Liviu Hodor en DJ Andi probeerden zoiets op te zetten met Extravaganza Radio (online only), maar dat is ook nog niet echt een succes.

Even naar de Nederlandse Vibe: ik vind de naam niet passen bij een station met Nederlandstalige meuk van Maan, Snelle, Antoon en Flemming. En eerlijk gezegd had ik ook liever dance gehoord…
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Feivel schreef: 18 aug 2022 00:10
Madurodam FM schreef: 17 aug 2022 21:36 Serieus, Arrow ook van Nico's club ? Of was dat City FM Classic Rock ? Ik was jarengeleden vaste luisteraar van Vibe FM, een commercieel Roemeens station met veel deephouse. Alleen de vormgeving was al een genot om naar te luisteren, met de stem van Dave Foxx. Echter gooide de eigenaar van het station het roer compleet om en werd het een station gericht op vrouwen met vooral loveballads, zo gaat dat met commerciele radio....er moet tenslotte geld in het laatje komen ;)
Ha, leuk! Nog iemand die Roemeense radio volgt? :-). VIBE met loveballads bleek geen succes. De luistercijfers stortten in, en nu is het vervangen door One World Radio (Tomorrowland) op de FM-frequenties van VIBE. De originele VIBE wordt nog steeds gemist in Roemenië. Liviu Hodor en DJ Andi probeerden zoiets op te zetten met Extravaganza Radio (online only), maar dat is ook nog niet echt een succes.

Even naar de Nederlandse Vibe: ik vind de naam niet passen bij een station met Nederlandstalige meuk van Maan, Snelle, Antoon en Flemming. En eerlijk gezegd had ik ook liever dance gehoord…
Het zijn 4 of 5 test platen wat ik begreep. Het moet nog aangekleed worden. Het is nu steeds hetzelfde loopje
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Dutch urban......moet ik toch een beetje aan de beginperiode van 100%NL denken. Die hadden toen een wel zeer bijzondere playlist en zelfs het nieuws werd gerapt ;)
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Plaats reactie