Het is maar net wat een adverteerder belangrijker vind. Meer mensen die luisteren, maar korter of iets minder mensen en langer luisteren en meer kans dat ze ook de commercial horen. Iedereen kan lang kletsen hier als de cijfers omhoog gaan gaan ze omhoog. Van diverse zenders gaan de cijfers omlaag. Daar hoor je niemand over.Lotte van der Neven schreef: ↑24 mei 2022 21:45Marktaandeel = hoe lang mensen luisteren en met hoeveel ze zijn. Als ze 0,2% stijgen in een jaar en het absolute aantal luisteraars is minder geworden, dan zijn de overgebleven luisteraars dus langer gaan luisteren. Zo simpel is het.jessica schreef: ↑24 mei 2022 21:35 Je zal toch ergens moeten stijgen in de cijfers als je op jaarbasis er 0,2% op vooruit gaat. Maar blijkbaar zit die stijging net in de doelgroepen die jij niet belangrijk vind. Maar misschien vinden ze die doelgroepen bij Veronica wel belangrijk.
Ze hebben namelijk al 3 andere stations die in dezelfde doelgroep vissen als Q-music. Die 3 zenders verliezen ook nog allemaal. Hoe slecht moet het daar wel niet gaan als het bij Veronica volgens jou al zo slecht gaat.
Ik heb al vaker gezegd Veronica ligt hier onder een vergrootglas omdat ze het anders tegen de normale regels in doen. Daar kunnen mensen niet tegen en helemaal niet als het dan ook nog goed gaat. Alles moet hetzelfde als bij alle andere stations.