Vintage Veronica op Dab+

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Echtwel

Re: Vintage Veronica op Dab+

Bericht door Echtwel »

Wat mij opvalt is dat er toch een aantal Jingles (Zeezendertijd wordt WEL gebeurt maar zeer beperkt! ) en Veronica net aan land. Naar mijn zin te geknipt / verknipt zijn dat is jammer en waarom Toch om Vintage Veronica nieuw te laten lijken. Ik vind dat een gemiste kans niet doen.
( heb zelf een aantal Veronica jingle CD's verzamelaars liggen dus weet waar ik over praat).
Verder een prima station blijf ook gewoon luisteren dus. -bier
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

De Nachtwacht schreef: 02 jul 2022 12:29 wordt vintage
https://mediamagazine.nl/tineke-de-nooi ... -veronica/

Edit; link werkt nu wel als het goed is
Dit lijkt me logischer dan een plekje op Radio Veronica. Het tijdstip vind ik dan weer onlogisch. Zondagmiddag van van 10 tot 12 of van 12 tot 14 uur had ik veel logischer gevonden. Met Tineke op een prominente plek in de weekendprogrammering kan de zender extra luisteraars naar zich toe trekken.

Wie zien we nog meer als potentiële versterkingen?

Ik denk aan bijvoorbeeld Leo van der Goot op de vroege vrijdagavond (20:00 - 22:00) en Francis Dix daarna op het oude Countdown Café tijdstip met een programma waarin ook fragmenten en optredens uit Countdown Café zijn te horen.

Rob Stenders met zijn programma 60’s & 70’s Standards op zondagochtend van 10 tot 12 uur (en daarna Tineke dan eigenlijk).

Verder denk ik nog aan Peter Teekamp en Luc van Rooij.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
big T

Bericht door big T »

Phoenix schreef: 02 jul 2022 14:52 Met Tineke op een prominente plek in de weekendprogrammering kan de zender extra luisteraars naar zich toe trekken.
of juist weg stoten, ik ga dan zeker niet luisteren.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 02 jul 2022 14:52 Verder denk ik nog aan Peter Teekamp en Luc van Rooij.
Ik weet niet of KRO/NCRV het goed gaat vinden, maar Bart en De Zwart zouden ook leuk zijn.

Bart van Leeuwen in de ochtend met Raadt waar die staat en De plaat en z'n verhaal, geweldig toch!
Rock 'n roll is better than music!
glokhoff

Bericht door glokhoff »

Phoenix schreef: 02 jul 2022 14:52 Het tijdstip vind ik dan weer onlogisch. Zondagmiddag van van 10 tot 12 of van 12 tot 14 uur had ik veel logischer gevonden. Met Tineke op een prominente plek in de weekendprogrammering kan de zender extra luisteraars naar zich toe trekken.
Ze had op de zeezender ook een avondprogramma, waarin ze haar eigen keuze draaide. Wellicht wil men hiermee terug naar die sfeer.
Leuk dat dit dankzij het extra DAB ensemble kan...
density1

Bericht door density1 »

Denk inderdaad dat het een albumshow gaat worden zoals ze maakte bij Veronica destijds. Ik denk dus dat het tijdstip daarop is afgestemd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 02 jul 2022 15:58
Phoenix schreef: 02 jul 2022 14:52 Verder denk ik nog aan Peter Teekamp en Luc van Rooij.
Ik weet niet of KRO/NCRV het goed gaat vinden, maar Bart en De Zwart zouden ook leuk zijn.

Bart van Leeuwen in de ochtend met Raadt waar die staat en De plaat en z'n verhaal, geweldig toch!
Uw mening is bijgedraaid? ;-)
Oortjes schreef: 05 mei 2022 10:58 Hoezeer ik de heren ook bewonder, ik zie ook weinig toekomst in een zender die gedragen wordt door zestigers.
Ik denk vooral dat De Zwart dit geen goed idee vind. Hij zal niet mee werken aan Veronica zolang het onder de vlag van Talpa/John de Mol opereert.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 02 jul 2022 16:35 Uw mening is bijgedraaid? ;-)
Geenszins. Er is wel verschil tussen wat ik leuk vind en wat ik haalbaar acht.

Natuurlijk is een station met de top dj's uit de jaren '80 geweldig voor een vijftiger. Toekomstbestendig is echt totaal wat anders.
Phoenix schreef: 02 jul 2022 16:35 Ik denk vooral dat De Zwart dit geen goed idee vind. Hij zal niet mee werken aan Veronica zolang het onder de vlag van Talpa/John de Mol opereert.
Ik denk dat Bart van Leeuwen ook wel klaar is met Talpa en de NPO op dit moment prima vindt.
Rock 'n roll is better than music!
Dé Luisteraar

Bericht door Dé Luisteraar »

Ik zou graag Adam Curry horen. Adem en Jeroen hadden laatst een podcast en de chemie was er zeker nog, al is Adam meer van de politiek dan muziek en Van Inkel zit gewoon onder contract bij de concurrent.
fdboer

Bericht door fdboer »

Ik zal wel de enige zijn die het een hinderlijke onderbreking van de non-stop vind.
density1

Bericht door density1 »

Het zal zeker geen vol geprogrammeerde zender worden.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Oortjes schreef: 02 jul 2022 23:35
Phoenix schreef: 02 jul 2022 16:35 Uw mening is bijgedraaid? ;-)
Geenszins. Er is wel verschil tussen wat ik leuk vind en wat ik haalbaar acht.

Natuurlijk is een station met de top dj's uit de jaren '80 geweldig voor een vijftiger. Toekomstbestendig is echt totaal wat anders.
Phoenix schreef: 02 jul 2022 16:35 Ik denk vooral dat De Zwart dit geen goed idee vind. Hij zal niet mee werken aan Veronica zolang het onder de vlag van Talpa/John de Mol opereert.
Ik denk dat Bart van Leeuwen ook wel klaar is met Talpa en de NPO op dit moment prima vindt.
Ik zie inderdaad nog geen Hitdossier of andere historische Top 40 fragmenten terugkomen. Spijtig want dat zou het plaatje compleet kunnen maken. Overigens zitten een aantal ex-Veronica veteranen bij Radio 2 (Van Inkel, Staverman, Walraven en Van Velthuysen) en bij 5 inderdaad Bart Van Leeuwen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Echtwel schreef: 04 jul 2022 10:22 https://mediamagazine.nl/tineke-de-nooi ... -veronica/

heel leuk Tineke-de-Nooij terug -bier
Op de website van Radio Veronica lees ik dat Tineke een programma gaat maken op Radio Veronica en niet op Vintage Veronica.
Disclaimer:
density1

Bericht door density1 »

Apart dit.
Plaats reactie