Vintage Veronica op Dab+
Moderator: admin6
Re: Vintage Veronica op Dab+
Ik hoor met name bij de 80's vaak dezelfde tracks voorbij komen, bij de 60's en 70's heb ik dat minder. Misschien wat meer in balans brengen dan ondervang je de repeats een beetje.
Het is offtopic (geen Vintage Veronica) maar Kink doet dat echt goed. Zelfs gepresenteerde programma's al is dat eigenlijk alleen voicetracks. Kunnen andere stations nog iets van leren. Zo neem je je de verschillende smaken van je luisteraars serieus. En dat terwijl Kink het maar met een fractie van het budget van de grote stations moet doen.
Je hebt kink- en stophoest.
Ik denk dat die gepresenteerde programma's ook op Vintage Veronica kunnen komen. Rob Stenders eigen programma wat hij maakt voor XXL Bonanza Stenders Sixties and Seventies Standards zou zo op Vintage Veronica kunnen worden uitgezonden. Ik snap niet waarom ze daar niet mee gaan beginnen.Stophoest schreef: ↑08 jun 2022 11:53Het is offtopic (geen Vintage Veronica) maar Kink doet dat echt goed. Zelfs gepresenteerde programma's al is dat eigenlijk alleen voicetracks. Kunnen andere stations nog iets van leren. Zo neem je je de verschillende smaken van je luisteraars serieus. En dat terwijl Kink het maar met een fractie van het budget van de grote stations moet doen.
Zo zie ik het ook, volledig me eens. Ja het is offtopic maar het was hier daarvóór een lange bewering dat alle subkanalen niet gepromoot werden...Stophoest schreef: ↑08 jun 2022 11:53Het is offtopic (geen Vintage Veronica) maar Kink doet dat echt goed. Zelfs gepresenteerde programma's al is dat eigenlijk alleen voicetracks. Kunnen andere stations nog iets van leren. Zo neem je je de verschillende smaken van je luisteraars serieus. En dat terwijl Kink het maar met een fractie van het budget van de grote stations moet doen.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat programma niet voor die van Danny Vera wordt uitgezonden op de zondag ochtend van Veronica.jessica schreef: ↑08 jun 2022 18:09Ik denk dat die gepresenteerde programma's ook op Vintage Veronica kunnen komen. Rob Stenders eigen programma wat hij maakt voor XXL Bonanza Stenders Sixties and Seventies Standards zou zo op Vintage Veronica kunnen worden uitgezonden. Ik snap niet waarom ze daar niet mee gaan beginnen.Stophoest schreef: ↑08 jun 2022 11:53Het is offtopic (geen Vintage Veronica) maar Kink doet dat echt goed. Zelfs gepresenteerde programma's al is dat eigenlijk alleen voicetracks. Kunnen andere stations nog iets van leren. Zo neem je je de verschillende smaken van je luisteraars serieus. En dat terwijl Kink het maar met een fractie van het budget van de grote stations moet doen.
Dat zou ook een goede mogelijkheid en een heel goed tijdstip voor dat programma zijn inderdaad!DavyGer schreef: ↑08 jun 2022 19:07Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat programma niet voor die van Danny Vera wordt uitgezonden op de zondag ochtend van Veronica.jessica schreef: ↑08 jun 2022 18:09Ik denk dat die gepresenteerde programma's ook op Vintage Veronica kunnen komen. Rob Stenders eigen programma wat hij maakt voor XXL Bonanza Stenders Sixties and Seventies Standards zou zo op Vintage Veronica kunnen worden uitgezonden. Ik snap niet waarom ze daar niet mee gaan beginnen.Stophoest schreef: ↑08 jun 2022 11:53
Het is offtopic (geen Vintage Veronica) maar Kink doet dat echt goed. Zelfs gepresenteerde programma's al is dat eigenlijk alleen voicetracks. Kunnen andere stations nog iets van leren. Zo neem je je de verschillende smaken van je luisteraars serieus. En dat terwijl Kink het maar met een fractie van het budget van de grote stations moet doen.
Heeft iemand de stream van Vintage zoals op DAB+ te horen is?
-
Bijvoorbeeld http://playerservices.streamtheworld.co ... GSTR09.mp3
De naam van de url is op pagina's waar de links op staan vaak nog Veronica nonstop
Hier staan ze allemaal...
https://digitalradio.nl/radiostations/
https://digitalradio.nl/radiostations/
Is je Google stuk :-)
Een van de eerste resultaten:
https://www.radioveronica.nl/veronica-vintage Zie daar een link om te luisteren
Ik denk dat het punt is dat de DAB+ en online versie afwijken. De DAB+ variant heeft nieuws en de online alleen reclame, maar geen nieuws.
Ik vind dat geen probleem. Die commercials zijn pre-roll en komen niet op DAB+ terecht. Die worden door een play out systeem waar Talpa niets van doen mee heeft op de stream. Gebeurd bij de stream provider. Daarom is het geluid van de commercials op de stream zachter dan de muziek en dus zonder processing.
Als Vintage Veronica zich voor gepresenteerde programma’s beperkt tot “echte Veronicanen” dan is de spoeling wel erg dun. Van Inkel en Van Leeuwen staan sowieso onder contract bij een concurrent en De Zwart zal geen minuut presenteren op een Talpa zender. Veel meer opties dan de vier oud Veronica medewerkers die we gisteren hoorden zijn er niet. Het is dan een concept met een beperkte houdbaarheidsdatum.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Niet als je oude opnames daar bij optelt, wat ook de bedoeling is dat deze worden uitgezonden in samenwerking met de Stichting Norderney. Aangevuld met opnames van Radio Veronica Hilversum 3 en 2 materiaal wat nog overal te vinden is. Oude opnames van Jeroen van Inkel b.v. Curry en Stenders en van Inkelshows etc. De keuze is reuze.
Ik had begrepen dat alle rechten van stichting Norderney zijn overgedragen naar beeld en geluid.
Inc alle geluids opnamen.
Inc alle geluids opnamen.