Vintage Veronica op Dab+
Moderator: admin6
Re: Vintage Veronica op Dab+
Ik zie dat wel, dat hebben ze tenminste wel gecommuniceerd. Het wordt meer dan alleen een nonstop jukebox.
Oké, dank je.Phoenix schreef: ↑19 mei 2022 16:20 Laat Veronica vooral de focus houden op het hoofdkanaal. Zolang het hoofdkanaal een marginale zender blijft zal ieder subkanaal dit ook blijven. Ik vind Vintage Veronica een aardige zender, maar ik zie het niet uitgroeien tot een zender van betekenis.
Vintage Veronica is op TuneIn terug te vinden als Veronica Non-Stop.
Het klink mbt het geluid wel goed beter dan radio 10 60 en 70 moet ik zeggen een soort verruim stereo
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Ze hebben er wel wat aan gedaan maar het klinkt wel zacht ten opzichten van andere streams.
Ja klopt, ik had het in dit geval over de stream.
Muziek keuze is prima en de oude omgekat jingles en herbruikbaar jingles klinken ook weer lekker dit is wel het Veronica zoals ik gemist had
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Ik vind het heel apart dat je op DAB+ wel nieuws hebt op het hele uur (en geen reclame), en op de stream niet (maar wel reclame). Het is toch makkelijker om dat gelijk te trekken lijkt me.
Pinguin radio. Het beste alternatief
Op DAB+ is nieuws verplicht meen ik, op de streams niet. Ik mis het niet overigens want er zijn andere bronnen om hier aan te komen. Op de andere online kanalen van Veronica zit ook geen nieuws.
Misschien kunnen ze het geluid op de stream bij Vintage Veronica nog wat harder zetten, het staat nu op -9db max, maar regelmatig nog veel zachter.
Klopt, geluid is erg onder de norm als je het vergelijkt met andere stations. Preroll commercials ook erg zacht ten opzichten van de stream zelf.
Ik luister nu een aantal weken naar Veronica Vintage via DAB+. Mag ik even zeggen: wat een heerlijke muziekmix!
Ik vind het wel gek maar ik vind het niet raar - Morrison
Rotatie is wel wat aan de hoge kant nog, hoger dan het main station Veronica. Hoor wel veel repeats van met name de 80's.
Ik sluit me aan bij de meeste vorige sprekers: heel plezierige zender met een fijne mix. Minder middle of the road dan bijvoorbeeld Joe of Radio 10 60-70's. De hoge rotatie hoor ik nog niet zo, maar dat kan nog komen.
Wanneer is een rotatie "hoog" en wanneer is er sprake van "veel repeats"? Dit is allemaal relatief. Dat de rotatie hoger is (of aanvoelt) dan het reguliere station is niet meer dan logisch.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.