Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Orange

Re: Veranderingen Joe

Bericht door Orange »

Deezers schreef: 06 jun 2025 11:44
Deradiokenner schreef: 06 jun 2025 11:21 JOE begint al om 11:19 met de reclame. Hebben ze een nieuw tijdstip dat ze de reclame doen, ik mag hopen dat ze niet op 20 en 40 gaan doen. Even in de gaten houden dit uur.
En dan nog? Ze mogen zelf bepalen op welke tijdstippen ze het doen. Al doen ze het om :15 en :45.
Dat klopt. Zenders die dat in het verleden hebben gedaan, zijn daar altijd vrij snel op teruggekomen.
freggel2

Bericht door freggel2 »

Deradiokenner schreef: 06 jun 2025 11:21 JOE begint al om 11:19 met de reclame. Hebben ze een nieuw tijdstip dat ze de reclame doen, ik mag hopen dat ze niet op 20 en 40 gaan doen. Even in de gaten houden dit uur.
En dan nog? Ze mogen zelf bepalen op welke tijdstippen ze het doen. Al doen ze het om :15 en :45.
Dat klopt, ze mogen dat inderdaad zelf bepalen.

Maar voor de autisten onder ons (zoals ik :wink: ), is het verwarrend als er reclame eerder wordt gestart. Normaal gesproken weet ik dat als er een reclame begint, het een half uur of een heel uur is. Wanneer er om 11:19 uur reclame komt, ga ik automatisch ervan uit dat het 11:30 uur is, maar dat klopt dus niet.
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Orange schreef: 06 jun 2025 12:56
Dat klopt. Zenders die dat in het verleden hebben gedaan, zijn daar altijd vrij snel op teruggekomen.
Interessant, heb je daar een beredenering voor?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

En dan nog? Je snapt toch ook wel dat het opmerkelijk was. Maar blijkbaar vind jij het niet interessant, maar dit is een radiotoren, dus ja ook dit mag hier op gemeld worden. Maar zulke taal sla je maar lekker uit op Facebook maar hier doen we het anders.
Orange

Bericht door Orange »

IkbennlXD schreef: 09 jun 2025 18:29
Orange schreef: 06 jun 2025 12:56

Interessant, heb je daar een beredenering voor?
Mijn vermoeden is dat ieder halfuur reclame meer past in tijdsgevoel van luisteraars. En ik moet eerlijk zeggen dat die zenders het deden rond .20 en .40, maar ook op het hele uur. Dus toen was er drie keer een onderbreking en dan is de tijd tussen 2 reclameblokken wel heel kort.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Johanneke schreef: 28 feb 2025 20:35 Vraag me wel af wat Timur Perlin doet bij die zender, zou hij het echt naar zn zin hebben met die 70s 80s en 90s hits die normaal gesproken in vrij hoge rotatie voorbij komen.
Hier je antwoord, Johanneke! Timur blijft voorlopig bij Joe gezien zijn contractverlenging:

https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... ation-joe/
Streampie

Bericht door Streampie »

Tof, Timur is een leuke jock en past prima bij Joe!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Timur vind ik één van de meest creatieve DJ’s van Nederland. Zelf had ik hem in de middag gezet op drive-time.
God is a DJ
Daan!

Bericht door Daan! »

Phoenix schreef: 17 jun 2025 13:29 Timur vind ik één van de meest creatieve DJ’s van Nederland. Zelf had ik hem in de middag gezet op drive-time.
Ik vraag me af of Timur dat wil en aankan. Er komt best wat druk bij.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Phoenix schreef: 17 jun 2025 13:29 Timur vind ik één van de meest creatieve DJ’s van Nederland. Zelf had ik hem in de middag gezet op drive-time.
Ja, dat had leuk geweest. Ik herinner me zijn middagshow op CAZ nog (en latere invalbeurten voor Coen en Sander op 3fm) en dat was altijd één en al creativiteit en originaliteit.

Het zou kunnen dat Joe dat niet meer heeft gedaan omdat de middag al aan Kai was toegezegd (Timur kwam later;, omdat Dennis Ruyer niet kwam), of dat hij inderdaad niet wil. Bij 3fm wilde hij het ook niet, staat me iets van bij.

wel jammer. Hij kan ook prima een strak programma neerzetten maar hoor hem zelf juist graag in een wat lossere stijl.
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind Timur een goede DJ. Maar Joe ik kan er niet lang naar luisteren. Maar hij zal er sowieso meer verdienen dan bij 3FM en Radio2.
Even cashen de komende jaren voor Timur. Het lijkt mij wel saai worden iedere dag dezelfde oude hits draaien. Maar he er staat een goede beloning tegenover en er zijn zat banen te bedenken die veel minder leuk zijn. Wel jammer dat zijn creativiteit nu niet echt naar boven komt. Dat vond ik toch altijd zijn sterkste punt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

jessica schreef: 17 jun 2025 18:12 Ik vind Timur een goede DJ. Maar Joe ik kan er niet lang naar luisteren. Maar hij zal er sowieso meer verdienen dan bij 3FM en Radio2.
Even cashen de komende jaren voor Timur. Het lijkt mij wel saai worden iedere dag dezelfde oude hits draaien. Maar he er staat een goede beloning tegenover en er zijn zat banen te bedenken die veel minder leuk zijn. Wel jammer dat zijn creativiteit nu niet echt naar boven komt. Dat vond ik toch altijd zijn sterkste punt.
Dat is precies wat ik bedoelde toen ik me afvroeg wat Timur daar doet. Past er in alle eerlijkheid toch helemaal niet tussen eigenlijk. Maar makkelijk verdiend idd wel.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Dat zal het inderdaad zijn, alleen voor de poen….
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Ik begrijp dat er weer een paar forumleden bij de onderhandelingen aanwezig waren?

100 banen kan ik bedenken die mij echt helemaal niks lijken, maar die anderen met plezier uitvoeren. Niemand buiten Timur (en wellicht z'n omgeving) kent zijn overwegingen, dus onzinnig om het daar over te hebben.

Zelf ben ik blij dat Timur nog steeds op de (landelijke) radio te horen is, zou jammer zijn als zijn, in mijn ogen, talent niet meer hoorbaar zou zijn.
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind het jammer dat hij zijn creativiteit niet kwijt kan in dat programma want ik vind het een hele goede DJ.
Maar hij is ook een aantal keer overspannen geweest. Dus nu misschien op een plaats met minder stress en gewoon lekker plaatjes in starten.
Plaats reactie