Helemaal mee eens Joey luisterde prima weg vanmiddagDeradiokenner schreef: 28 mar 2025 15:27 Joey van der Velden op JOE. Ze mogen van mij Kimberley direct vervangen door Joey van der Velden wat een verschil zeg!
Veranderingen Joe
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Joe
-
JOE is nu al een tijdje aan het boeren. Benieuwd wanneer de eerste subzenders zich gaan aandienen in het portfolio van de zender online en wellicht op DAB+. Dat hoeft niet zo'n probleem te zijn, ze kunnen putten uit de muziek die al loopt bij de Belgische JOE subkanalen en dat vertalen naar de Nederlandse muzikale behoeftes dus dan kan ik me voorstellen dat ze alle Belgische classic tracks eruit filteren.
-
Wat mij opvalt is dat Joey van der Velden een eigen persfoto heeft bij JOE. Een nieuwe, want die vind ik niet terug op de site van Q. Ik hoop dat hij ergens een plekje op JOE krijgt wat een niveau verschil met Kimberley zeg…. Kan ze niet gewoon later op de avond gaan zitten of zoiets, weekend is ook goed…
-
Weten we nog dat Qmusic world tours weg gaf van een aantal artiesten? Dat is al een aantal jaren niet meer. En nu keert het terug bij JOE in de Coen en Sandershow.
Ik zie nu vrijdag om 13u Chantal Hutten in de programmering staan. Werkte zij niet al als producer bij Joe? Voorheen toch te horen op 100p nl? Volgens mij is ze nog niet eerder op Joe te horen geweest.
Om 16u Toine, is hij weer terug?
-
Toine is invaller bij JOE, Chantal Hutten is toch producer? Trouwens ze hebben toch een oud dj van Kink rond lopen? Ik ben haar naam kwijt. Maar die vrijdagmiddag is telkens een zooitje. Kimberley is nooit te horen op vrijdag (gelukkig) zet Joey van der Velden gewoon in.Daan_17 schreef: 28 apr 2025 23:54 Ik zie nu vrijdag om 13u Chantal Hutten in de programmering staan. Werkte zij niet al als producer bij Joe? Voorheen toch te horen op 100p nl? Volgens mij is ze nog niet eerder op Joe te horen geweest.
Tessa Mol bedoel jij denk ikDeradiokenner schreef: 29 apr 2025 07:41 Toine is invaller bij JOE, Chantal Hutten is toch producer? Trouwens ze hebben toch een oud dj van Kink rond lopen? Ik ben haar naam kwijt. Maar die vrijdagmiddag is telkens een zooitje. Kimberley is nooit te horen op vrijdag (gelukkig) zet Joey van der Velden gewoon in.
Dit wordt inderdaad het debuut van Chantal bij Joe, zoals je al zegt is ze producer. Ze heeft ook nog een poos bij Sterren NL gezeten.Daan_17 schreef: 28 apr 2025 23:54 Ik zie nu vrijdag om 13u Chantal Hutten in de programmering staan. Werkte zij niet al als producer bij Joe? Voorheen toch te horen op 100p nl? Volgens mij is ze nog niet eerder op Joe te horen geweest.
-
Ja inderdaad Tessa Mol! Zij kan toch voor microfoon? Maar leuk al die nieuwe dj’s. Vorig jaar hadden ze Joost Burger invallen ik zou hem graag nog een keer willen horen net als Joey Hereman. Maar ook die mensen kwamen uit de koker van Iwan Reuvekamp. Ik hoop Joey ooit nog op de radio te horen.Daan_17 schreef: 29 apr 2025 08:37Tessa Mol bedoel jij denk ikDeradiokenner schreef: 29 apr 2025 07:41 Toine is invaller bij JOE, Chantal Hutten is toch producer? Trouwens ze hebben toch een oud dj van Kink rond lopen? Ik ben haar naam kwijt. Maar die vrijdagmiddag is telkens een zooitje. Kimberley is nooit te horen op vrijdag (gelukkig) zet Joey van der Velden gewoon in.