Veranderingen Joe
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Joe
Bram Krikke van Q is morgen bij Kai in de middagshow te gast. Ik denk dat hij overstapt naar JOE. Of helemaal, of gedeeltelijk voor misschien 2 of 3 dagen JOE.
Want daar is aanleiding voor? Bram past bij JOE? Ik mis de onderbouwing een beetje.Daanradiofan schreef: ↑15 jan 2025 22:50 Bram Krikke van Q is morgen bij Kai in de middagshow te gast. Ik denk dat hij overstapt naar JOE. Of helemaal, of gedeeltelijk voor misschien 2 of 3 dagen JOE.
-
Hij kan niet eens schuiven, zegt dat iedere boerenlul dat kan, probeert het vervolgens en het gaat helemaal fout. Denk echt niet dat hij een radioprogramma gaat maken op JOE. En hij doet al een programma op Qmusic samen met Tom van der Weerd.Daanradiofan schreef: ↑15 jan 2025 22:50 Bram Krikke van Q is morgen bij Kai in de middagshow te gast. Ik denk dat hij overstapt naar JOE. Of helemaal, of gedeeltelijk voor misschien 2 of 3 dagen JOE.
https://www.instagram.com/reel/DBySUJ7A ... AyZXY5OA==
Dit is toch een act.djegovdoet2 schreef: ↑15 jan 2025 23:20Hij kan niet eens schuiven, zegt dat iedere boerenlul dat kan, probeert het vervolgens en het gaat helemaal fout. Denk echt niet dat hij een radioprogramma gaat maken op JOE. En hij doet al een programma op Qmusic samen met Tom van der Weerd.Daanradiofan schreef: ↑15 jan 2025 22:50 Bram Krikke van Q is morgen bij Kai in de middagshow te gast. Ik denk dat hij overstapt naar JOE. Of helemaal, of gedeeltelijk voor misschien 2 of 3 dagen JOE.
https://www.instagram.com/reel/DBySUJ7A ... AyZXY5OA==
Mocht Krikke naar Joe gaan dan snap ik er niets meer van. Joe zou DJ’s aanwerven die bekend zijn bij de doelgroep. Krikke zit meer in een andere doelgroep.
God is a DJ
-
Ik geloof hier geen jo(e)ta van inderdaad. Totale mismatch met de JOE doelgroep die Krikke.
Bram Krikke komt een keer langs in een show. Dat is nog geen eigen programma. Het lijkt mij ook dat hij beter bij de doelgroep van Q past. Dit zal wel een andere reden hebben. Vanavond weten we het.
Rock 'n roll is better than music!
kan me ook niet voorstellen dat hij bij joe een show gaat doen of onderdeel gaat zijn van joe 

-
Ik denk: Wanted tussen Bram en Kai, dan krijg je dus een kruisbestuiving tussen Q en JOE.
-
Dat joch is gek

. Komt ie voor een kraamcadeau voor kai zn pasgeboren zoon. Een fatbike.
-
Had eigenlijk tom bram en kai verwacht op JOE voor de vrijdagavond
Maar dit is ook n stunt
Maar dit is ook n stunt
Wanneer kan je trouwens eens live op de camera's meekijken met de shows?
-
Zijn ze nog steeds mee bezig meen ik.
Wat is nu het verhaal met Bram op Joe
-
Past totaal niet op JOEJari de Jonge schreef: ↑16 jan 2025 18:22 Had eigenlijk tom bram en kai verwacht op JOE voor de vrijdagavond
Maar dit is ook n stunt![]()