Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deezers

Re: Veranderingen Joe

Bericht door Deezers »

Daan! schreef: 10 jan 2025 11:52 Wie zegt dat hij eraf is gehaald?
Hij krijgt een nieuwe rol binnen Joe en Qmusic. Wat die nieuwe rol is staat niet in het persbericht en ook geen 'dankjewel voor deze periode'. Lijkt op een voorsortering op een dpg afscheid. Ook heeft hij geen LinkedIn en Instagram meer.
WFNX

Bericht door WFNX »

Deezers schreef: 10 jan 2025 12:00
Hij krijgt een nieuwe rol binnen Joe en Qmusic. Wat die nieuwe rol is staat niet in het persbericht en ook geen 'dankjewel voor deze periode'. Lijkt op een voorsortering op een dpg afscheid. Ook heeft hij geen LinkedIn en Instagram meer.
Ja, een rode vlag dat hij niet bedankt wordt. En LinkedIn etc. is ook opmerkelijk. Ik vind heel veel knap aan Joe, maar de ontwikkeling lijkt wel al enige tijd wat te stagneren. Zo mis ik zelf bekendere stemmen, een completere weekendprogrammering en themakanalen. Ook is de playlist nog altijd te beperkt, zeker bij de 90s. Hoor regelmatig van niet radio liefhebbers dat ze Joe best oke vinden, maar teveel herhaling. Nu is N=1, maar hoopt dat de nieuwe programmadirecteur een paar volgende stappen kan zetten!
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ja, vind het ook nog vreemd dat ze niets met Visual Radio blijken te gaan doen. Het blijft een station ondanks nog best goede luistercijfers ook een beetje te stagneren inderdaad. Men wordt wat sleets en teert nog op de goede stijgende luistercijfers van vorig jaar.
Pot

Bericht door Pot »

JOE heeft inderdaad een mooie groei gekend. Sinds de komst van Coen & Sander lijkt dat een beetje minder te zijn qua. Ondanks dat dat programma volgens mij best prima scoort.

Het is vooral erg safe gespeeld. Zowel qua muziek als programma's. Echte items ontbreken nog wel. Ondanks dat de programmering wel een beetje vreemd in elkaar zit, zijn de meeste namen prima te beluisteren. Zelf verwacht dat er binnenkort wel een echte weekendprogrammering komt, omdat Top 40 nr. 1 hits al op zondag zit.

Maar voor JOE is het nu wel een kwestie van doorgroeien of afhaken. Veronica is weer wat sterker geworden en Radio 2 en Radio 10 krijgen wellicht in 2025 weer wat meer stabiliteit.
Streampie

Bericht door Streampie »

Hmmm, vooral het verdwijnen van Reuvekamp van Linkedin geeft te denken idd. Maar Iwan was ook pas per 1 september 2023 programma-directeur van Joe, de datum waarop het FM netwerk verworven werd door Joe. Het kan heel goed dat hij dat dus tijdelijk deed en nu weer op een strategisch niveau betrokken is bij DPG radiozenders.

Misschien niet te snel allerlei doem-conclusies trekken....
Buckhead

Bericht door Buckhead »

Vanjeafisharder schreef: 10 jan 2025 12:48 Ja, vind het ook nog vreemd dat ze niets met Visual Radio blijken te gaan doen. Het blijft een station ondanks nog best goede luistercijfers ook een beetje te stagneren inderdaad. Men wordt wat sleets en teert nog op de goede stijgende luistercijfers van vorig jaar.
Visual radio voegt maar weinig toe over het algemeen. Cijfers van mensen die radio kijken zijn te verwaarlozen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Buckhead schreef: 10 jan 2025 16:13
Vanjeafisharder schreef: 10 jan 2025 12:48 Ja, vind het ook nog vreemd dat ze niets met Visual Radio blijken te gaan doen. Het blijft een station ondanks nog best goede luistercijfers ook een beetje te stagneren inderdaad. Men wordt wat sleets en teert nog op de goede stijgende luistercijfers van vorig jaar.
Visual radio voegt maar weinig toe over het algemeen. Cijfers van mensen die radio kijken zijn te verwaarlozen.
Radio kijken is alleen interessant voor dove mensen.
God is a DJ
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Buckhead schreef: 10 jan 2025 16:13
Daar zullen ze het niet mee eens zijn bij Q Music, Talpa en de NPO die het allemaal doen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Als je een functie had en je gaat wat anders doen dan ben je er toch afgehaald?
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Deradiokenner schreef: 10 jan 2025 18:17 Als je een functie had en je gaat wat anders doen dan ben je er toch afgehaald?
Dat hoeft niet. Je kan ook uit jezelf stoppen.
Rock 'n roll is better than music!
Buckhead

Bericht door Buckhead »

Gek dat Rob Esther -die werkt er als lang- weer is gepasseerd voor de fucite van Iwan Reuvekamp.
Streampie

Bericht door Streampie »

Oortjes schreef: 10 jan 2025 19:24
Deradiokenner schreef: 10 jan 2025 18:17 Als je een functie had en je gaat wat anders doen dan ben je er toch afgehaald?
Dat hoeft niet. Je kan ook uit jezelf stoppen.
Of misschien ga je op een hoger strategisch niveau werken?

NIEMAND DIE HET WEET.
Calypso

Bericht door Calypso »

Ingebruik schreef: 06 jan 2025 19:11
Calypso schreef: 06 jan 2025 18:14 Ach, de originaliteit was er al niet bij het oorspronkelijke item (ondanks dat er steeds gedaan wordt alsof het een originele vondst was, het is en blijft gewoon duidelijk afgekeken van de KissThisGuy website)...
En waarom is dat precies 'gewoon duidelijk' dan?
Sorry voor de wat latere reactie.

Gewoon duidelijk is het voor mij omdat de insteek van deze website exact hetzelfde is, en ook 1 van de "misheard lyrics" als "itemnaam" (in dit geval websitenaam) wordt gebruikt. En daarmee zeg ik niet dat deze website het zelf bedacht heeft, maar ik vind het gewoon pronken met de veren van een ander. Misschien dat de DJ in kwestie bij het idee niet op de hoogte was van het bestaan, maar het voelt niet goed om zoveel jaar later, wanneer het ongetwijfeld al duidelijk gemaakt is dat het idee niet origineel is, nog steeds te doen alsof je een werelduitvinding gedaan hebt.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Calypso schreef: 13 jan 2025 13:37
Calypso schreef: 06 jan 2025 18:14 Ach, de originaliteit was er al niet bij het oorspronkelijke item (ondanks dat er steeds gedaan wordt alsof het een originele vondst was, het is en blijft gewoon duidelijk afgekeken van de KissThisGuy website)...

Gewoon duidelijk is het voor mij omdat de insteek van deze website exact hetzelfde is, en ook 1 van de "misheard lyrics" als "itemnaam" (in dit geval websitenaam) wordt gebruikt. En daarmee zeg ik niet dat deze website het zelf bedacht heeft, maar ik vind het gewoon pronken met de veren van een ander. Misschien dat de DJ in kwestie bij het idee niet op de hoogte was van het bestaan, maar het voelt niet goed om zoveel jaar later, wanneer het ongetwijfeld al duidelijk gemaakt is dat het idee niet origineel is, nog steeds te doen alsof je een werelduitvinding gedaan hebt.
Maar als ik iets op de radio breng, wat al een keer gedaan is maar onder mijn paraplu heel populair is, ga ik toch ook niet zeggen alle credits voor het origineel. Nee daar ga ik gewoon heel erg veel van genieten en uitbuiten.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Calypso schreef: 13 jan 2025 13:37

Geen probleem dat de reactie even duurde, maar.. allemaal aannames dus eigenlijk.

Niemand zegt ook dat Timur de uitvinder is van een misheard lyric. Hij is de uitvinder en grootmaker van de Mama Appelsap. Niks aan gelogen.

Vind dit altijd een beetje gezeur ook, typisch Nederlands.
Plaats reactie