Door de "Robbie Williams week" heb je nu incidenteel wel een nummer uit de 00's op de radio. Ik was benieuwd of dit vaker ging gebeuren, dus heb JOE gemaild met deze vraag. Voorlopig veranderd er niks aan het format.Vanjeafisharder schreef: ↑01 nov 2024 22:10 Nieuwe jingles voor JOE Nederland en Vlaanderen: https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... joe-audio/
Klinken wel wat levendiger dan het vorige pakket al zullen sommige jingles hier niet te horen zijn omdat ze muziek bevatten buiten de 70's 80's en 90's.
Veranderingen Joe
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Joe
-
Dit heb ik nog niet mee gekregen, heb alleen nummers uit de 90’s gehoord van Robbie….RJ1984 schreef: ↑18 nov 2024 15:39Door de "Robbie Williams week" heb je nu incidenteel wel een nummer uit de 00's op de radio. Ik was benieuwd of dit vaker ging gebeuren, dus heb JOE gemaild met deze vraag. Voorlopig veranderd er niks aan het format.Vanjeafisharder schreef: ↑01 nov 2024 22:10 Nieuwe jingles voor JOE Nederland en Vlaanderen: https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... joe-audio/
Klinken wel wat levendiger dan het vorige pakket al zullen sommige jingles hier niet te horen zijn omdat ze muziek bevatten buiten de 70's 80's en 90's.
In de meeste gevallen wel, maar ze draaiden ook Feel en Rock DJ.Deradiokenner schreef: ↑18 nov 2024 21:33Dit heb ik nog niet mee gekregen, heb alleen nummers uit de 90’s gehoord van Robbie….RJ1984 schreef: ↑18 nov 2024 15:39Door de "Robbie Williams week" heb je nu incidenteel wel een nummer uit de 00's op de radio. Ik was benieuwd of dit vaker ging gebeuren, dus heb JOE gemaild met deze vraag. Voorlopig veranderd er niks aan het format.Vanjeafisharder schreef: ↑01 nov 2024 22:10 Nieuwe jingles voor JOE Nederland en Vlaanderen: https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... joe-audio/
Op termijn zeker, een plaat uit de 70s is al tussen de 54 en 43 jaar oud, begin 2000s zit midden in de doelgroep van JOE.
Precies, die liedjes zouden zo passen in de playlist. Al hoop ik persoonlijk dat dit niet gaat gebeuren.
Daar is Radio 10 al voor.
Laatst gewijzigd door RJ1984 op 19 nov 2024 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik denk niet dat ze dit gaan doen, stick to the format is hun plan al vanaf het begin en zijn daar succesvol in. Nu niet ineens gaan finetunen, dat kun je beter doen in de gekozen decennia om daar iets meer variatie in aan te brengen, en dat gebeurd al.
-
Alle minimale aanpassingen die je doet dus b.v. door een liedje buiten je decennia te draaien kan al leiden tot luisteraar verlies. Dus niet aan tornen. Ik vind het nu breed zat en hierin kun je nog flink variëren ook.
-
Ik hoor al een tijdje DanielSmulders op maandagmiddag. Is Kimberley dekker nog minder gaan werken? Ik hoor haar eigenlijk nooit meer op maandag.
Op het laatste moment is ze inderdaad al een aantal keer door Daniël vervangen en dat luistert erg lekker weg. Strak gepresenteerd en veel goede muziek. Ook de rest van de week hoor je hem op de plek van Kimberley.Deradiokenner schreef: ↑19 nov 2024 14:19 Ik hoor al een tijdje Daniel Smulders op maandagmiddag. Is Kimberley dekker nog minder gaan werken? Ik hoor haar eigenlijk nooit meer op maandag.
Ik blijf verdieping en verbreding in de playlist zien. Er komt nu dance-pop bij, zij het in zeer lage rotaties. Voorbeeldjes:
Adventures Of Stevie V - Dirty Cash
Dr Alban - it's My Life, Sing Hallelujah
Simply Red - Fairground
Er is sowieso een categorie van minder grote hits die in lagere rotaties voorbij komen, zoals Mike & The Mechanics - Living Years, die net de Top 20 haalde. De playlist bestaat nu ook ruim 1300 liedjes, best een uitbreiding tov de 900 van een jaar geleden.
Adventures Of Stevie V - Dirty Cash
Dr Alban - it's My Life, Sing Hallelujah
Simply Red - Fairground
Er is sowieso een categorie van minder grote hits die in lagere rotaties voorbij komen, zoals Mike & The Mechanics - Living Years, die net de Top 20 haalde. De playlist bestaat nu ook ruim 1300 liedjes, best een uitbreiding tov de 900 van een jaar geleden.
-
Ja als je echt binnen de decennia die je draait aanvult is er genoeg speling om dit format jaren lang te blijven volhouden.
-
Op de story's van Joe staan hints naar de kerstman, en Kai Merkx die repost het.
Zal dit inplaats van SinterKai, KerstKai zijn ofzo?
Zal dit inplaats van SinterKai, KerstKai zijn ofzo?
Ik ben eigenlijk geen luisteraar van JOE, maar ik hoor zojuist een vrouwelijke stem. Hebben ze al langer presentatie in het weekend (en heb ik het gemist) of is dit recent ingevoerd.
-
Al een paar weken hebben ze dat. Volgens mij is dat Ingrid Perez, is wel voicetrack maar ze zijn een paar weken geleden mee begonnen.