Programmering geeft niks aan, was voorgaande weken Joost burger. Dus was positief verrast
Veranderingen Joe
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Joe
Isabelle Brinkman maar het is voicetrack. Niet live.
Het zijn misschien tijdelijke mensen die niet met naam en gegevens op de site komen.
Isabelle heeft op 3FM een hele tijd geleden al een programma gemaakt met Iwan Reuvekamp. Hij was toen denk ik producer ofzo. Ze draaide daar vaak keihard nieuwe rockmuziek. Ik kan me nog herinneren dat ze helemaal weg was van een liedje van de Guano Apes. Vrij harde muziek.
Moet wel een cultuurschok voor haar zijn om nu bij Joe te draaien. Haar persoonlijke smaak lijkt het met niet. Maar dat denk ik eigenlijk ook van Timur. Maar het geld is natuurlijk beter dan bij de publieke omroep bij Joe.
Moet wel een cultuurschok voor haar zijn om nu bij Joe te draaien. Haar persoonlijke smaak lijkt het met niet. Maar dat denk ik eigenlijk ook van Timur. Maar het geld is natuurlijk beter dan bij de publieke omroep bij Joe.
-
Wat vul je lekker veel in voor ze. Ze was ooit fan van Guano Apes en dus is jouw conclusie dat het nu een cultuurshock is en dat ze het voor het geld doet.jessica schreef: ↑09 aug 2024 23:13 Isabelle heeft op 3FM een hele tijd geleden al een programma gemaakt met Iwan Reuvekamp. Hij was toen denk ik producer ofzo. Ze draaide daar vaak keihard nieuwe rockmuziek. Ik kan me nog herinneren dat ze helemaal weg was van een liedje van de Guano Apes. Vrij harde muziek.
Je aversie jegens Joe neemt nu wel grote vormen aan.
Helemaal eens! Wat heeft Isabelle jarenlang bij bij TMF gedaan? Enkel muziekclipjes aan- en afgekondigd die in haar muzikale straatje paste?repelsteel schreef: ↑10 aug 2024 07:17Wat vul je lekker veel in voor ze. Ze was ooit fan van Guano Apes en dus is jouw conclusie dat het nu een cultuurshock is en dat ze het voor het geld doet.jessica schreef: ↑09 aug 2024 23:13 Isabelle heeft op 3FM een hele tijd geleden al een programma gemaakt met Iwan Reuvekamp. Hij was toen denk ik producer ofzo. Ze draaide daar vaak keihard nieuwe rockmuziek. Ik kan me nog herinneren dat ze helemaal weg was van een liedje van de Guano Apes. Vrij harde muziek.
Waar het idee vandaan komt dat een DJ enkel gemotiveerd raakt door het draaien van de eigen muzieksmaak, begrijp ik niet. En als de DJ andere muziek draait dan doet ‘ie dat voor het geld en wordt een ‘brood DJ’ genoemd.
De DJ zit er niet voor zichzelf, maar voor de luisteraar.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
-
Radio maken doe je voor jezelf, omdat je het zelf leuk vind. Als je het voor een ander doet hoor je dat direct terug.Phoenix schreef: ↑10 aug 2024 09:03Helemaal eens! Wat heeft Isabelle jarenlang bij bij TMF gedaan? Enkel muziekclipjes aan- en afgekondigd die in haar muzikale straatje paste?repelsteel schreef: ↑10 aug 2024 07:17Wat vul je lekker veel in voor ze. Ze was ooit fan van Guano Apes en dus is jouw conclusie dat het nu een cultuurshock is en dat ze het voor het geld doet.jessica schreef: ↑09 aug 2024 23:13 Isabelle heeft op 3FM een hele tijd geleden al een programma gemaakt met Iwan Reuvekamp. Hij was toen denk ik producer ofzo. Ze draaide daar vaak keihard nieuwe rockmuziek. Ik kan me nog herinneren dat ze helemaal weg was van een liedje van de Guano Apes. Vrij harde muziek.
Waar het idee vandaan komt dat een DJ enkel gemotiveerd raakt door het draaien van de eigen muzieksmaak, begrijp ik niet. En als de DJ andere muziek draait dan doet ‘ie dat voor het geld en wordt een ‘brood DJ’ genoemd.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Radio maak je samen met de luisteraar door interactie via de stationsapp.
Volgens mij zijn er twee verschillende dingen:GerjanCluistra schreef: ↑10 aug 2024 10:26Radio maken doe je voor jezelf, omdat je het zelf leuk vind. Als je het voor een ander doet hoor je dat direct terug.Phoenix schreef: ↑10 aug 2024 09:03Helemaal eens! Wat heeft Isabelle jarenlang bij bij TMF gedaan? Enkel muziekclipjes aan- en afgekondigd die in haar muzikale straatje paste?repelsteel schreef: ↑10 aug 2024 07:17
Wat vul je lekker veel in voor ze. Ze was ooit fan van Guano Apes en dus is jouw conclusie dat het nu een cultuurshock is en dat ze het voor het geld doet.
- je doet het werk als DJ omdat je dat leuk vind, in zoverre zou je kunnen zeggen dat je dat voor jezelf doet. Waarom zou je immers werk doen dat je niet leuk vindt?
- maar je output doe je voor de luisteraar en niet voor jezelf
En gelukkig hebben we in Nederland een hoop profs op de radio die dat onderscheid prima kunnen maken
Juist. Die nuance moet er wel aangebracht worden.Ingebruik schreef: ↑10 aug 2024 11:11Volgens mij zijn er twee verschillende dingen:GerjanCluistra schreef: ↑10 aug 2024 10:26Radio maken doe je voor jezelf, omdat je het zelf leuk vind. Als je het voor een ander doet hoor je dat direct terug.Phoenix schreef: ↑10 aug 2024 09:03
Helemaal eens! Wat heeft Isabelle jarenlang bij bij TMF gedaan? Enkel muziekclipjes aan- en afgekondigd die in haar muzikale straatje paste?
- je doet het werk als DJ omdat je dat leuk vind, in zoverre zou je kunnen zeggen dat je dat voor jezelf doet. Waarom zou je immers werk doen dat je niet leuk vindt?
En gelukkig hebben we in Nederland een hoop profs op de radio die dat onderscheid prima kunnen maken
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
-
Eens met Phoenix. Daar komt nog bij dat Isabelle waarschijnlijk ook nog eens van meerdere muzieksoorten kan houden.
Ze lijkt me niet zo eendimensionaal dat ze alleen naar Guano Apes wil luisteren.
Ze lijkt me niet zo eendimensionaal dat ze alleen naar Guano Apes wil luisteren.
-
Precies dat. Ik vergelijk radio maken vaak met de muziekwereld.Ingebruik schreef: ↑10 aug 2024 11:11Volgens mij zijn er twee verschillende dingen:GerjanCluistra schreef: ↑10 aug 2024 10:26Radio maken doe je voor jezelf, omdat je het zelf leuk vind. Als je het voor een ander doet hoor je dat direct terug.Phoenix schreef: ↑10 aug 2024 09:03
Helemaal eens! Wat heeft Isabelle jarenlang bij bij TMF gedaan? Enkel muziekclipjes aan- en afgekondigd die in haar muzikale straatje paste?
Sommige artiesten maken commerciële muziek omdat het hun verdienmodel is. De grootste groep artiesten zoekt een balans tussen wat ze mooi vinden om te maken, maar commercieel genoeg is om er ook nog om een (dikke) boterham te eten. Dan is er nog een kleine groep artiesten die uitsluitend maken wat ze zelf mooi vinden en het dan heel vreemd vinden dat ze nog steeds een baan moeten hebben om rond te komen.
Een goed radioprogramma is een drie-eenheid van de persoonlijkheid van de radiomaker, de cultuur van het radiostation en de smaak van de luisteraar. Hoewel ik denk dat het momenteel iets uit balans is richting de stationscultuur, is de gemiddelde Nederlandse radio dj prima in staat om dat op te vangen en er een mooie show van te maken.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Joe is inderdaad mijn zender niet. Maar aversie is een groot woord. Ik gun iedereen die het leuk vind om de 3 dagen dezelfde muziek. Prima. Als ik maar niet hoef te luisteren.repelsteel schreef: ↑10 aug 2024 07:17Wat vul je lekker veel in voor ze. Ze was ooit fan van Guano Apes en dus is jouw conclusie dat het nu een cultuurshock is en dat ze het voor het geld doet.jessica schreef: ↑09 aug 2024 23:13 Isabelle heeft op 3FM een hele tijd geleden al een programma gemaakt met Iwan Reuvekamp. Hij was toen denk ik producer ofzo. Ze draaide daar vaak keihard nieuwe rockmuziek. Ik kan me nog herinneren dat ze helemaal weg was van een liedje van de Guano Apes. Vrij harde muziek.
Edit Admin5: Een aantal reacties hieronder zijn verwijderd omdat ze niet meer inhoudelijk ingaan op de discussie maar op persoonlijk vlak. Reageer gewoon niet als je het niet met iemands mening of post eens bent, of als je vindt dat iemand anders niet normaal reageert. Het probleem escaleert alleen maar verder als je dat doet. Wat je wel mag doen: Reageer normaal en probeer het on topic te houden, zonder het persoonlijk te maken. Maar vooral: Negeer negatief gedrag van andere gebruikers, voer ze niet door erop door te gaan. Een aantal voorgaande reacties zijn op het randje, die laten we even staan. Maar dat blijven we niet accepteren.
Radiofreak meldt dat Timur invaller wordt op Q music maar komt ie nog eens terug op Joe? Want Daniel Smulders zit er inmiddels al anderhalve maand tussen 10 en 13...