Hmm jammer dus, maar dan vraag ik me wel af waar deze update dan vandaan komt op de vorige post die hier over ging. Maar ben benieuwd. Het blijft toch ook radio.Roanluimstra schreef: ↑05 aug 2024 11:56 Op Instagram en Facebook is een paar keer gevraagd wanneer kijk live beschikbaar is. JOE heeft op Instagram met het volgende gereageerd:Op Facebook wordt zo gereageerd:we hopen dat je binnenkort kan meekijken bij ons in de studio!Er zit wel een groot verschil in “binnenkort” en “later dit jaar”dat hopen we later dit jaar toe te kunnen voegen aan de website en de JOE-app!
Veranderingen Joe
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Joe
-
De camera's hangen al dus zo lang hoeft dat niet te duren.
Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 12:10Hmm jammer dus, maar dan vraag ik me wel af waar deze update dan vandaan komt op de vorige post die hier over ging. Maar ben benieuwd. Het blijft toch ook radio.Roanluimstra schreef: ↑05 aug 2024 11:56 Op Instagram en Facebook is een paar keer gevraagd wanneer kijk live beschikbaar is. JOE heeft op Instagram met het volgende gereageerd:Op Facebook wordt zo gereageerd:we hopen dat je binnenkort kan meekijken bij ons in de studio!Er zit wel een groot verschil in “binnenkort” en “later dit jaar”dat hopen we later dit jaar toe te kunnen voegen aan de website en de JOE-app!
Zelf vind ik dat meekijken de magie van de radio weghaalt, radio blijft voor mij luisteren.
-
Nee daar ben ik het niet mee eens. Het voegt gewoon wat toe. Ik denk dat dit alles heeft veranderd door Serious Request, dat was magisch, daar heb ik het radio virus toch echt opgelopen. Nu hoort het erbij. Als zelfs niet radiofreaks dit gaan vragen dan hoort het er gewoon bij. Tijden zijn veranderd.lion schreef: ↑05 aug 2024 14:48Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 12:10Hmm jammer dus, maar dan vraag ik me wel af waar deze update dan vandaan komt op de vorige post die hier over ging. Maar ben benieuwd. Het blijft toch ook radio.Roanluimstra schreef: ↑05 aug 2024 11:56 Op Instagram en Facebook is een paar keer gevraagd wanneer kijk live beschikbaar is. JOE heeft op Instagram met het volgende gereageerd:
Op Facebook wordt zo gereageerd:
Er zit wel een groot verschil in “binnenkort” en “later dit jaar”
Zelf vind ik dat meekijken de magie van de radio weghaalt, radio blijft voor mij luisteren.
Wat voegt het toe? Wat is voor jou een waardevolle toevoeging dat je kan meekijken? (Geen aanval, gewoon interesse)Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 16:13Nee daar ben ik het niet mee eens. Het voegt gewoon wat toe.
-
En hoe onderscheid je je nou als zender? Door geen camera’s in de studio te hebben. Maar helaas, toch gaat het komen. Maar goed, heel af en toe ga je toch meekijken.
Tijden veranderen en dus de vorm van radio maken ook... Maar voor de ouwe conservatieven zijn er nog 'klassieke' zenders zat (op internet dan en dat is dan weer wat nieuwig).
Ik wou het vanmorgen nog een kans geven maar toen ik de playlist zag besloot ik maar niet in te schakelen, dat kan ik gewoon niet aan elke dag. Doen ze trouwens nog steeds als ze vanuit huis opstaan of zijn ze daar inmiddels mee gestopt?
Nee dat doen ze nog steeds. Vanaf kwart over 6 / 10 voor half 7 beginnen ze hun show pas.
-
We moeten ook niet vergeten dat visual radio heel wat kost aan geld. SLAM! en 100%nl hebben ook geen visual radio meer omdat het met kosten te maken hebben.Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 12:10Hmm jammer dus, maar dan vraag ik me wel af waar deze update dan vandaan komt op de vorige post die hier over ging. Maar ben benieuwd. Het blijft toch ook radio.Roanluimstra schreef: ↑05 aug 2024 11:56 Op Instagram en Facebook is een paar keer gevraagd wanneer kijk live beschikbaar is. JOE heeft op Instagram met het volgende gereageerd:Op Facebook wordt zo gereageerd:we hopen dat je binnenkort kan meekijken bij ons in de studio!Er zit wel een groot verschil in “binnenkort” en “later dit jaar”dat hopen we later dit jaar toe te kunnen voegen aan de website en de JOE-app!
-
Bij SLAM! Worden de ochtend en middag show met beeld uitgezonden bij SLAM TV en de middag show is ook via YouTube te zienfnlradio schreef: ↑06 aug 2024 14:30We moeten ook niet vergeten dat visual radio heel wat kost aan geld. SLAM! en 100%nl hebben ook geen visual radio meer omdat het met kosten te maken hebben.Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 12:10Hmm jammer dus, maar dan vraag ik me wel af waar deze update dan vandaan komt op de vorige post die hier over ging. Maar ben benieuwd. Het blijft toch ook radio.Roanluimstra schreef: ↑05 aug 2024 11:56 Op Instagram en Facebook is een paar keer gevraagd wanneer kijk live beschikbaar is. JOE heeft op Instagram met het volgende gereageerd:
-
Je moet niet kijken naar wat het kost, maar naar wat het je kan opleveren.fnlradio schreef: ↑06 aug 2024 14:30We moeten ook niet vergeten dat visual radio heel wat kost aan geld. SLAM! en 100%nl hebben ook geen visual radio meer omdat het met kosten te maken hebben.Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 12:10Hmm jammer dus, maar dan vraag ik me wel af waar deze update dan vandaan komt op de vorige post die hier over ging. Maar ben benieuwd. Het blijft toch ook radio.Roanluimstra schreef: ↑05 aug 2024 11:56 Op Instagram en Facebook is een paar keer gevraagd wanneer kijk live beschikbaar is. JOE heeft op Instagram met het volgende gereageerd:
-
Ik heb op die ene filmpje gezien van de coen en sander op instagram dat ze wel camera's hadden