Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
WFNX

Re: Veranderingen Joe

Bericht door WFNX »

Deezers schreef: 22 apr 2024 20:14
Daan_17 schreef: 22 apr 2024 20:01
Pépé schreef: 22 apr 2024 12:58 Ik zag dat de Coen en Sander show wat in de story heeft gedeeld op Instagram en Facebook. Ik weet niet wat ik me er verder bij voor moet stellen...
https://www.facebook.com/stories/169055 ... _permalink
Eerste story met luisterlocatie lijkt wel een fabriek. Q & Joe zitten straks niet meer in de oude kauwgumballenfabriek toch?
02:38, zou dan staan voor een tijd/datum?
Frequentie van een zender is het iig niet.

Tweede story is een ingang van een pand, en 17:38.
Ik herken idd ook de ingang van Talpa. Toch geen Joe maar Radio 10??
Na zo'n vechtscheiding denk ik niet dat ze bij Talpa terugkeren hoor.
Zou 17:38 niet een verwijzing naar 5.38 zijn, daar waar ze jaren gezeten hebben? Kan alleen de 2.38 nog niet plaatsen. Kan me bijna niet voorstellen dat ze alsnog niet naar Joe gaan met de recente verwijzing naar C&S in de jaarcijfers van DPG.
Daan!

Bericht door Daan! »

Tweede keer misschien?
Deezers

Bericht door Deezers »

Die hebben echt wel een goed contract onderhandeld bij DPG en de vacature voor producer Coen en Sander show stond laatst ook gewoon uit. Ik verwacht ze gewoon in mei op Joe. Proefuitzending weet ik niet, dat valt officieel ook onde radio maken en kan misschien tot 30 april nog verboden zijn.
DMotion

Bericht door DMotion »

Ze houden de gesprekken in ieder geval leuk bezig. Fan of niet van C&S, velen bezig met die foto's en hun verhaal.

Zat te denken aan een proef uitzending, en dan ergens in de nacht om 2.38 "inbreken". Qua tijd vreemd, maar een 2e maand met 38 dagen kan ik zo ook niet bedenken. Of ik moet ergens een detail missen...
Hipo

Bericht door Hipo »

Is er al officieel bekend gemaakt wanneer ze starten?
Radio=10
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

1 mei-ish, maar zal wel de week er op zijn omdat 1 mei op een woensdag valt.
supermanbart

Bericht door supermanbart »

Pépé schreef: 22 apr 2024 12:58 Ik zag dat de Coen en Sander show wat in de story heeft gedeeld op Instagram en Facebook. Ik weet niet wat ik me er verder bij voor moet stellen...
Eerste story met luisterlocatie lijkt wel een fabriek. Q & Joe zitten straks niet meer in de oude kauwgumballenfabriek toch?

Alleen is het niet 17:38, maar 17:37, waardoor verwijzingen naar 538 minder logisch zijn.
Als het inderdaad om het Talpa-pand gaat, zien we dat er iemand naar buiten loopt. Je zou dus kunnen zeggen dat ze iemand 'ophalen' bij het Talpa pand, dus wellicht een sidekick en/of nieuwslezer?
supermanbart

Bericht door supermanbart »

Zojuist weer een nieuwe tease gepost op de stories van De Coen & Sander Show.
Dit keer wederom de 'luisterlocatie', iemand die in beeld loopt en lijkt te gaan zitten. Rechtsonder als 'tijdstip' nu 11:29.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

supermanbart schreef: 23 apr 2024 09:49

Alleen is het niet 17:38, maar 17:37, waardoor verwijzingen naar 538 minder logisch zijn.
Als het inderdaad om het Talpa-pand gaat, zien we dat er iemand naar buiten loopt. Je zou dus kunnen zeggen dat ze iemand 'ophalen' bij het Talpa pand, dus wellicht een sidekick en/of nieuwslezer?
Oh sorry, dat heb ik dat verkeerd overgenomen. Scherp!
Hannelore komt binnenkort met nieuws over een nieuwe periode, maar die heeft eerder in ieder geval aangegeven geen ochtendshow meer te willen doen voor vast.
KWBE93

Bericht door KWBE93 »

Nieuwe update. Tijd 15:25. Lijkt op Coen die thee aan het maken is. Logo's op de deur duidelijk de strepen van DPG Media logo. Nummer op de achtergrond herken ik niet meteen.
Roanluimstra

Bericht door Roanluimstra »

KWBE93 schreef: 23 apr 2024 15:29 Nieuwe update. Tijd 15:25. Lijkt op Coen die thee aan het maken is. Logo's op de deur duidelijk de strepen van DPG Media logo. Nummer op de achtergrond herken ik niet meteen.
Volgens Shazam is het When Smokey Sings van ABC
Pot

Bericht door Pot »

Merel Westrik gaat het nieuws lezen, vermoed ik. Opeens beginnen ze elkaar te volgen (en Merel het account van JOE).
Roanluimstra

Bericht door Roanluimstra »

Er is weer een story geplaatst. Je ziet een vloer met wat lijkt op een tafelpoot, in het scherm staat: Meer Weten? met daaronder een Instagram vraag sticker. Op de achtergrond is Message In a Bottle van The Police te horen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Roanluimstra schreef: 23 apr 2024 16:09 Er is weer een story geplaatst. Je ziet een vloer met wat lijkt op een tafelpoot, in het scherm staat: Meer Weten? met daaronder een Instagram vraag sticker. Op de achtergrond is Message In a Bottle van The Police te horen.
Wat nieuws bij Kai? Het is natuurlijk volgende week 1 mei.
Hipo

Bericht door Hipo »

Ze zitten gewoon ons / anderen te teasen en lachen zich rot om de reacties. Extra aandacht voor Joe.
Radio=10
Plaats reactie