Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
De Nachtwacht

Re: Veranderingen Joe

Bericht door De Nachtwacht »

Deradiokenner schreef: 09 apr 2024 19:20
Vliegendereporter schreef: 09 apr 2024 19:16
Greatski schreef: 09 apr 2024 18:42 Coen en Sander appen met elkaar op Instagram

Gaat het dan bijna gebeuren?
Linkje https://www.instagram.com/p/C5ix1UCoT2w/?img_index=3

Afbeelding

Van de week plaatste ze ook opnieuw de omslag van de Facebookpagina

Afbeelding
Ergens rond mei dacht ik word wel door Patrick Kicken geroepen maar denk het zelf eerlijk gezegt ook
Dan mag JOE wel gaan beginnen met campagne voeren. Het is al bijna mei…
Lijkt me nu nog niet logisch.

Als je nu campagne gaat voeren en ze beginnen inderdaad pas in mei is iedereen dat tegen die tijd al weer vergeten.

Ik zou ze eerst laten starten en dan pas een flinke campagne gaan voeren, of desnoods pas vlak ervoor, zeg enkele dagen. Potenciéle luisteraars kunnen dan direct bij je zender terecht om te luisteren.
KWBE93

Bericht door KWBE93 »

In een video over het jaarverslag van 2023 van DPG Media spreekt de CEO van 1 mei 2024 als startdag voor de 'Coen & Sander show', volgens hem ook het echte begin van JOE in Nederland. Fragment start rond 4:40.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Ik las daar in ook dat Coen en Sander de mattie en Marieke van Joe moeten worden benieuwd
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Voor wie hier dachten het format wel opgerekt zou gaan worden met muziek na 2000 komen bedrogen uit helaas....https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... we-muziek/
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Kweenie, Rob Ester zegt:

“Wij hebben op dit moment echt gekozen voor muziek van vóór 2000. Op welk moment van de dag je ook luistert, je moet meteen horen dat het Joe is.’’

Dat lees ik als ruimte laten voor aanpassingen in de toekomst. Maar we zullen zien...eh horen!
Laatst gewijzigd door rutgrrr op 12 apr 2024 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Vanjeafisharder schreef: 12 apr 2024 17:50 Voor wie hier dachten het format wel opgerekt zou gaan worden met muziek na 2000 komen bedrogen uit helaas....https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... we-muziek/
Logisch verhaal, exact zoals anderen hier al verwoordden.
Rock 'n roll is better than music!
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

rutgrrr schreef: 12 apr 2024 19:02 Kweenie, Rob Ester zegt:

“Wij hebben op dit moment echt gekozen voor muziek van vóór 2000. Op welk moment van de dag je ook luistert, je moet meteen horen dat het Joe is.’’

Dat lees ik als ruimte laten voor aanpassingen in de toekomst. Maar we zullen zien...eh horen!
Kan toevallig zijn, maar ik zie de komende jaren gewoon dit format gehanteerd blijven worden hoor. Het zal binnen het gekozen format wel wat breder worden met toevoeging van meer actieve titels in rotatie, als ze hier al niet mee bezig zijn inmiddels.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Vanjeafisharder schreef: 12 apr 2024 19:13

Kan toevallig zijn, maar ik zie de komende jaren gewoon dit format gehanteerd blijven worden hoor. Het zal binnen het gekozen format wel wat breder worden met toevoeging van meer actieve titels in rotatie, als ze hier al niet mee bezig zijn inmiddels.
Eens hoor, ik denk ook dat het bij deze decennia blijft. Maar goed, Radio 10 was ooit ook Radio 10 Gold :)) Wat meer diepgang in de playlist, op termijn, zou ik ook verwelkomen. Geen b-kantjes maar de melodieuze-niet-happy-hardcore-90s-dancepop kan er misschien bij....
Oortjes

Bericht door Oortjes »

De playlist wat verdiepen met iets meer verrassingen in de playlist zou leuk zijn. Er is niks tegen gouwe ouwen, maar de drie decennia hebben meer opgeleverd dan deze uitgekauwde hits. Dat zou in ieder geval mijn luistertijd ten goede komen. Nu vibd ik het af en toe leuk voor een uurtje.
rutgrrr schreef: 12 apr 2024 19:02 Dat lees ik als ruimte laten voor aanpassingen in de toekomst. Maar we zullen zien...eh horen!
Over meerdere jaren zal dat vast wel een keer gebeuren. 8n 2040 kan je niet meer aankomen met gouwe ouwen uit de vorige eeuw. Konend jaar gebeurt dat ongetwijfeld niet.
Rock 'n roll is better than music!
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Dus Coen en Sander draaien alleen muziek van 24 jaar terug en ouder 🤔
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Marcomarco schreef: 13 apr 2024 09:15 Dus Coen en Sander draaien alleen muziek van 24 jaar terug en ouder 🤔
En ook nog elke week dezelfde, als het zo door moet gaan met Joe... Mij niet bellen
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Marcomarco schreef: 13 apr 2024 09:15 Dus Coen en Sander draaien alleen muziek van 24 jaar terug en ouder 🤔
Ze zijn zelf Generatie X, dik in de 40 allebei. C&S zijn groot geworden met de muziek van de 80s en 90s en precies de beoogde doelgroep van Joe.
Backsell

Bericht door Backsell »

rutgrrr schreef: 13 apr 2024 09:37
Ze zijn zelf Generatie X, dik in de 40 allebei. C&S zijn groot geworden met de muziek van de 80s en 90s en precies de beoogde doelgroep van Joe.
Coen en Sander gaan goed scoren . Zal Sander weer elke week zijn kleding uittrekken?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik hoorde Keur deze week in de podcast In Vorm exact hetzelfde zeggen. Alles moet raak zijn! Dit was het uitgangspunt van Mulder bij Radio 10.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Oortjes schreef: 12 apr 2024 20:52 De playlist wat verdiepen met iets meer verrassingen in de playlist zou leuk zijn. Er is niks tegen gouwe ouwen, maar de drie decennia hebben meer opgeleverd dan deze uitgekauwde hits. Dat zou in ieder geval mijn luistertijd ten goede komen. Nu vibd ik het af en toe leuk voor een uurtje.

Reactie :

Alleen maar de grote en bekende hits uit de jaren 80 en 90, dat gaat op den duur vervelen. Zelf luister ik graag naar muziek uit de jaren 70 en 80, maar dan wel ook wat variatie door het draaien van nummers die elders maar zelden gedraaid worden.

In de Nederlandse ether, weet ik zo snel even geen station die dit aanbiedt. Gelukkig zijn er wel ander alternatieven.
Plaats reactie