Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vliegendereporter

Re: Veranderingen Joe

Bericht door Vliegendereporter »

Nieuwe column van kicken die betwijfelt of Kai Merckx wel begint op
Joe maandag https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... ent-545535
Daniël1

Bericht door Daniël1 »

Volgens Kai z'n eigen Instagram begint 'ie morgen gewoon aan de middagshow. Weer een foute voorspelling dus... :-)
:D
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Daniël1 schreef: 25 feb 2024 22:27 Volgens Kai z'n eigen Instagram begint 'ie morgen gewoon aan de middagshow. Weer een foute voorspelling dus... :-)

En gelukkig maar, want voor JOE is het niet leuk als er wéér een dj op het laatste moment afgezegd
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Vliegendereporter schreef: 23 feb 2024 20:35 Nieuwe column van kicken die betwijfelt of Kai Merckx wel begint op
Joe maandag https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... ent-545535
Ik mag hopen dat ie zich in die maanden wat heeft bijgespijkerd in de uitspraak van de namen van de artiesten uit de jaren 70 en 80. Daar ging hij in de meivakantie regelmatig mee de mist in tijdens de Q top 500 van de 80s. Dat kan niet meer als je op Joe zit, vind ik.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daniël1 schreef: 25 feb 2024 22:27 Volgens Kai z'n eigen Instagram begint 'ie morgen gewoon aan de middagshow. Weer een foute voorspelling dus... :-)
De columns van Kicken moeten wat beter worden gelezen.

“Of gaat dit gerucht over de rol van Kai als sidekick op vrijdag in de ochtendshow bij Qmusic?”
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Phoenix schreef: 26 feb 2024 06:26

“Of gaat dit gerucht over de rol van Kai als sidekick op vrijdag in de ochtendshow bij Qmusic?”
Volgens mij heeft PK die zin later toegevoegd. Kan mij niet heugen dat dat er kort na publicatie ook stond.

En hij heeft gisteravond onderaan een update toegevoegd, waarin hij gelijk (dan) nog maar iets nieuws in de lucht gooit.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ingebruik schreef: 26 feb 2024 07:28
Phoenix schreef: 26 feb 2024 06:26

Volgens mij heeft PK die zin later toegevoegd. Kan mij niet heugen dat dat er kort na publicatie ook stond.

En hij heeft gisteravond onderaan een update toegevoegd, waarin hij gelijk (dan) nog maar iets nieuws in de lucht gooit.
De suggestie om Kai 10-13 te laten doen en Timur Perlin 16-19 vind ik een goeie.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Daanradiofan

Kai is lekker begonnen aan zijn middagshow!
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Daanradiofan schreef: 26 feb 2024 16:46 Kai is lekker begonnen aan zijn middagshow!
En dat doet ie vloeiend !
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Interessesant stukje op het AD Kai Merckx (32) dacht dat hij te jong was voor Joe: ‘Maar het wordt heel andere zender’

https://www.ad.nl/show/kai-merckx-32-da ... ~a0723f54/
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Vliegendereporter schreef: 26 feb 2024 18:19 Interessesant stukje op het AD Kai Merckx (32) dacht dat hij te jong was voor Joe: ‘Maar het wordt heel andere zender’

Ja maar niet het muziekformat, er zal meer gesproken woord komen. Ik zou Timur graag willen horen tussen 14-16 als tegenhanger van Rob Stenders een soort requestifal als bij 3FM. Ik heb Kai niet gehoord, maar ga hem na mijn weekje op de Veluwe zeker aanzetten.
WFNX

Bericht door WFNX »

Deradiokenner schreef: 26 feb 2024 19:54
Vliegendereporter schreef: 26 feb 2024 18:19 Interessesant stukje op het AD Kai Merckx (32) dacht dat hij te jong was voor Joe: ‘Maar het wordt heel andere zender’

Ja maar niet het muziekformat, er zal meer gesproken woord komen. Ik zou Timur graag willen horen tussen 14-16 als tegenhanger van Rob Stenders een soort requestifal als bij 3FM. Ik heb Kai niet gehoord, maar ga hem na mijn weekje op de Veluwe zeker aanzetten.
Ik heb stukjes gehoord en ben heel blij dat het erop lijkt dat ze wel echt wat van de middag willen maken, en niet alleen maar vasthouden aan korte aankondigingen. Die laatste zijn fijn buiten drive-time, maar het mag wel iets meer gaan leven op de andere uren. Daar is in ieder geval de aanzet toe gemaakt. Helaas blijft het aandeel 90s nog erg achter, maar goed dat is mijn persoonlijke wens. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Kai praat gelukkig lekker vlot door bij Joe en laat zich niet verleiden het tempo enorm omlaag te brengen.
Daanradiofan

WFNX schreef: 26 feb 2024 19:59
Deradiokenner schreef: 26 feb 2024 19:54

Ik heb stukjes gehoord en ben heel blij dat het erop lijkt dat ze wel echt wat van de middag willen maken, en niet alleen maar vasthouden aan korte aankondigingen. Die laatste zijn fijn buiten drive-time, maar het mag wel iets meer gaan leven op de andere uren. Daar is in ieder geval de aanzet toe gemaakt. Helaas blijft het aandeel 90s nog erg achter, maar goed dat is mijn persoonlijke wens. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Kai praat gelukkig lekker vlot door bij Joe en laat zich niet verleiden het tempo enorm omlaag te brengen.

De 90’s muziek mag wel wat meer voorbij komen ja. Vorige week was op 538 de 90’s week en daar hoorde je zoveel muziek uit de 90’s voorbij komen dat je nog niet op JOE hoort.
jessica

Bericht door jessica »

Omdat het accent bij Joe op de 80"s ligt. Het is ongeveer 10% 70's - 70% 80's en 20% 90's bij Joe.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Denk dat ze misschien wel een themakanaal met enkel 90's gaan ontwikkelen t.z.t. Zo kun je dat ook oplossen.
Plaats reactie