Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Veranderingen Joe

Bericht door Herman ven Schippers »

WFNX schreef: 06 dec 2023 14:01 Helaas doet Joe niets bijzonders vooralsnog in december. Geen kerstnummers in de mix, gewoon standaard programmering/format. Wel jammer, dit voelt wat kaal. Ik zoek dus meer sfeer bij andere zenders. Niet in lijn ook met wat ze in België neerzetten in de feestmaand, maar wellicht is dit jaar te vroeg voor enig bijzonder idee.
Hoorde gisteren in auto op Joe wel iemand zeggen dat ze wel kerstmuziek gaan draaien wanneer Sinterklaas weg is. Dat is euh, nu. Zo'n beetje.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Hoorde vannacht wel een kerst track voorbij komen meen ik.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

WFNX schreef: 06 dec 2023 14:01 Helaas doet Joe niets bijzonders vooralsnog in december. Geen kerstnummers in de mix, gewoon standaard programmering/format. Wel jammer, dit voelt wat kaal. Ik zoek dus meer sfeer bij andere zenders. Niet in lijn ook met wat ze in België neerzetten in de feestmaand, maar wellicht is dit jaar te vroeg voor enig bijzonder idee.
Ze hebben wel gewoon kersthits zoals op andere zenders. Had JOE vandaag even in de auto aanstaan. Ik hoop echt dat er in januari meer energie uit de speakers gaat komen. Want telkens dat verhaal van dit is JOE met de beste 70-90’s platen weet ik nu wel.
Het is natuurlijk ook te vroeg om wat te gaan doen in december. Er staat geen vaste dj ploeg. Dat zal volgend jaar wel anders zijn.
Vanjeafisharder

Denk dat het vanaf januari ook nog wel low profile zal zijn voorlopig omdat nog niet alle krachten binnen zijn, Ruyer begint pas half januari en Coen & Sander mogelijk pas nog later. Dus echt een patsboem overgang in tone of voice, met nieuwe DJ's en meer content zal geleidelijk aan opgevoerd gaan worden ga ik vanuit.
WFNX

Bericht door WFNX »

Vanjeafisharder schreef: 06 dec 2023 14:06 Hoorde vannacht wel een kerst track voorbij komen meen ik.
Ah zondag hoorde ik nog niets. Gist ook niet dacht ik, dus vandaar... Gewacht tot de Sint het land uit is dus.
Orange

Bericht door Orange »

WFNX schreef: 06 dec 2023 14:54
Vanjeafisharder schreef: 06 dec 2023 14:06 Hoorde vannacht wel een kerst track voorbij komen meen ik.
Ah zondag hoorde ik nog niets. Gist ook niet dacht ik, dus vandaar... Gewacht tot de Sint het land uit is dus.
Keurig gedaan van JOE. Eerst de Sint, daarna de kerstmuziek.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Orange schreef: 06 dec 2023 15:21 Keurig gedaan van JOE. Eerst de Sint, daarna de kerstmuziek.
Mee eens.

Maar nu gaan ze er ook gelijk voor zo te zien:
19u06
All I Want For Christmas Is You
MARIAH CAREY

19u02
Where The Streets Have No Name
U2

18u56
Eternal Flame
BANGLES

18u52
Little Green Bag
GEORGE BAKER SELECTION

18u48
China In Your Hand
T'PAU

18u44
Santa Claus Is Coming To Town
BRUCE SPRINGSTEEN
lion

Bericht door lion »

3 per uur, precies voldoende tussen de overige muziek.
lion

Bericht door lion »

Ja dat klopt. Ze zijn vanaf 12 uur vannacht begonnen ermee. Op hun eigen website kun je de playlist ver terug bekijken.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik had eigenlijk nog wel een overstapper verwacht, maar iedereen lijkt bij Q te blijven (behalve Kimberly misschien, die er nu al zit). Toch benieuwd of ze de rest van de programmering voorlopig gaan vullen met (bijvoorbeeld) Daniël Smulders, Edwin Noorlander (die zou dan wel op 2 stations te horen zijn) en/of Joey Hereman, of dat er toch nog iemand van buitenaf komt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ben vooral benieuwd naar de muziek want Denman zal toch niet naar Joe zijn gegaan om dit beperkte muzieklijstje elke week in een andere volgorde af te draaien, lijkt me
Morrison

Bericht door Morrison »

Johanneke schreef: 08 dec 2023 16:53 Ben vooral benieuwd naar de muziek want Denman zal toch niet naar Joe zijn gegaan om dit beperkte muzieklijstje elke week in een andere volgorde af te draaien, lijkt me
Lijkt mij ook, maar op dit forum wordt regelmatig geroepen dat een dj thuis wel draait wat ie leuk vindt.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Johanneke schreef: 08 dec 2023 16:53 Ben vooral benieuwd naar de muziek want Denman zal toch niet naar Joe zijn gegaan om dit beperkte muzieklijstje elke week in een andere volgorde af te draaien, lijkt me
Ik denk wel dat hij zich mag houden aan de voorgekauwde muziekmix.
De Nachtwacht schreef: 08 dec 2023 16:35 Toch benieuwd of ze de rest van de programmering voorlopig gaan vullen met (bijvoorbeeld) Daniël Smulders, Edwin Noorlander (die zou dan wel op 2 stations te horen zijn) en/of Joey Hereman, of dat er toch nog iemand van buitenaf komt.
Het lijkt me leuk als Edwin Noorlander overdag in de programmering blijft. Ik vind het een fijne feelgood dj.
Rock 'n roll is better than music!
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik denk dat JOE echt wel breder gaat draaien en ook beter. Ik ben echt benieuwd naar Joe komend jaar. Joey Hereman bevalt me wel in de middag. Het komt wel goed met Joe, ze zijn zorgvuldig aan het opbouwen daar.
Vanjeafisharder

Waarom denkt iedereen dat toch, ze hebben duidelijk een visitekaartje afgegeven hoe het gaat klinken, behalve dan nog zonder de DJ's. Dan ga je toch niet een hele andere muzikale koers varen als er ineens wel DJ's zijn, met alle gevolgen van dien voor de luistercijfers. De visie was en is volgens mij nog altijd 'voor de frisse veertiger' en zijn uitgekomen op dit passende muziekbeleid. Stel dat ik een luisteraar ben, dan zou ik me genaaid voelen als 'mijn station' in de loop van volgend jaar ineens heel anders gaat klinken en je ook muziek van na 1990 en nieuwer voorbij hoort komen, daar heb zit ik dan niet op te wachten, dat was niet zoals ze mij overtuigd hebben om naar dit station te luisteren middels de hele branding waar het station nu zo succesvol in is.
Plaats reactie