Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Veranderingen Joe

Bericht door Pot »

Oortjes schreef: 29 sep 2023 17:08
Pot schreef: 29 sep 2023 14:08
marijn480 schreef: 29 sep 2023 13:47 Misschien een beetje een gekke take maar ik zie Martijn la Grouw wel naar Joe gaan ideaal voor 13-16 of een vroege avondshow.
Op basis waarvan? Hij gaat toch naar 100%NL.
Ik weet niet welke kant Veronica op gaat, maar dat had ik eerder verwacht. Terug naar 100%NL is niet onlogisch.
Ik niet op dit moment eigenlijk. Bij Veronica lijkt onrust te zijn en bovendien kan Martijn nu ook een grotere zender een programma maken.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Ik heb er even twee dagen over nagedacht. 😄

Gezien Coen & Sander nu zijn aangetrokken voor de ochtend, verwacht ik eigenlijk geen ontzettend grote naam meer voor de middag. Als Joe Ekdom binnen had kunnen slepen, hadden ze die sowieso in de ochtend gezet en C&S in de middag. Met C&S heb je toch een bepaalde mate van onzekerheid. Ja, het is een bekende naam, maar ze hebben nog nooit in de ochtend gezeten, daalden de laatste jaren in de cijfers (ok, ook mede door de daling van 538) en hebben het afgelopen jaar geen dagelijkse show gehad. Ekdom had al deze punten niet gehad.

Dit maakt mij wel steeds nieuwsgieriger naar de invulling van 16-19. Ik verwacht daar steeds meer iemand als Gijs Staverman of Wouter van der Goes. Prima, maar toch van een ander niveau dan Ekdom.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jordiv30 schreef: 29 sep 2023 22:11 Ik heb er even twee dagen over nagedacht. 😄

Gezien Coen & Sander nu zijn aangetrokken voor de ochtend, verwacht ik eigenlijk geen ontzettend grote naam meer voor de middag.
Ik vind Rob van Someren een grote naam ;-)
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
lucapols1

Bericht door lucapols1 »

Phoenix schreef: 29 sep 2023 22:15

Gezien Coen & Sander nu zijn aangetrokken voor de ochtend, verwacht ik eigenlijk geen ontzettend grote naam meer voor de middag.
Vind hem wel passen bij JOE.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Dat zou idd de enige uitzondering op de regel zijn (ok en Ruud de Wild).
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik had Gijs perfect bij Joe vinden passen, maar hij heeft dus aan geen gesprekken te hebben gehad. Wel jammer eigenlijk! Wie zou er dan in beeld zijn voor het slot van 13-16? Moet gelijk aan Lindo denken. Ook veel positieve energie en humor in relatief korte talks.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Gezien Coen & Sander nu zijn aangetrokken voor de ochtend, verwacht ik eigenlijk geen ontzettend grote naam meer voor de middag. Als Joe Ekdom binnen had kunnen slepen, hadden ze die sowieso in de ochtend gezet en C&S in de middag. Met C&S heb je toch een bepaalde mate van onzekerheid. Ja, het is een bekende naam, maar ze hebben nog nooit in de ochtend gezeten, daalden de laatste jaren in de cijfers (ok, ook mede door de daling van 538) en hebben het afgelopen jaar geen dagelijkse show gehad. Ekdom had al deze punten niet gehad.

Dit maakt mij wel steeds nieuwsgieriger naar de invulling van 16-19. Ik verwacht daar steeds meer iemand als Gijs Staverman of Wouter van der Goes. Prima, maar toch van een ander niveau dan Ekdom.
Waarom zouden ze Ekdom dan in de ochtend zetten? Zijn huidige ochtendshow scoort helemaal niet zo denderend op Radio10. Ik vind Gerard nooit echt tot bloei gekomen in de ochtend.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Dalet123 schreef: 29 sep 2023 22:19 Waarom zouden ze Ekdom dan in de ochtend zetten? Zijn huidige ochtendshow scoort helemaal niet zo denderend op Radio10. Ik vind Gerard nooit echt tot bloei gekomen in de ochtend.
Omdat je dan meer zekerheid inbouwt dan met C&S. Ekdom scoort nog steeds prima in de doelgroep én de ochtendluisteraar is aan hem gewend. Die laatste zekerheid heb je met C&S niet.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ekdom komt het best tot zijn recht in een music driven show die vooral over muziek gaat. Zo'n ochtendshow gaat ook over andere dingen behalve muziek, zo zitten alle ochtendshows nu eenmaal in elkaar jammer genoeg. Maar heb hem daar nog nooit uit de verf zien komen bij dit specifieke ochtendshow format. Ik zie hem liever op Arbeidsvitamine uren dan in drivetime uren.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Vanjeafisharder schreef: 29 sep 2023 22:28 Ekdom komt het best tot zijn recht in een music driven show die vooral over muziek gaat.
Funky Music Trip -+dance
Oortjes

Bericht door Oortjes »

jordiv30 schreef: 29 sep 2023 22:11 Dit maakt mij wel steeds nieuwsgieriger naar de invulling van 16-19. Ik verwacht daar steeds meer iemand als Gijs Staverman of Wouter van der Goes. Prima, maar toch van een ander niveau dan Ekdom.
Misschien dat Lars Boele gewoon blijft?
Rock 'n roll is better than music!
Streamer045

Bericht door Streamer045 »

Phoenix schreef: 29 sep 2023 22:15

rob zal nooit weg gaan denk ik bij 10.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Wat denken we? Gaat Joe nog eurodance classics toevoegen aan de playlist? Niet gelijk de happy hardcore, maar ik vind sommige tracks wel iconisch voor de 90s:

Snap - Rhythm Is A Dancer
Dr Alban - It's My Life
2 Brothers On the 4th Floor - Never Alone
Culture Beat - Mr Vain
EBTG - Missing
Freddy Mercury - Living On My Own
Double You - Please Don't Go

En meer van dit soort dancepop. Kan dat of ligt het qua klank te ver af van de 70s en 80s die Joe ook draait?
Kritisch Avrolid
lion

Bericht door lion »

Die draaid Radio 10 al. Gelukkig is Joe wat rustiger met ook ballads. Platen in de lijn van Haddaway die ze al sinds de start draaien kunnen wel zoals Double You - Please don't go. Ze onderscheiden zich eigenlijk wel zoals Radio 10 gold vroeger ook rustiger klonk dan Radio 10 nu.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

rutgrrr schreef: 30 sep 2023 12:05 Wat denken we? Gaat Joe nog eurodance classics toevoegen aan de playlist?
Ik verwacht het niet. Het kijkt een eighties station met flink veel vergelijkbare muziek uit seventies en nineties, die de ontwikkeling van de nineties links laat liggen.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie