Ik niet op dit moment eigenlijk. Bij Veronica lijkt onrust te zijn en bovendien kan Martijn nu ook een grotere zender een programma maken.
Veranderingen Joe
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Joe
Ik heb er even twee dagen over nagedacht. 
Gezien Coen & Sander nu zijn aangetrokken voor de ochtend, verwacht ik eigenlijk geen ontzettend grote naam meer voor de middag. Als Joe Ekdom binnen had kunnen slepen, hadden ze die sowieso in de ochtend gezet en C&S in de middag. Met C&S heb je toch een bepaalde mate van onzekerheid. Ja, het is een bekende naam, maar ze hebben nog nooit in de ochtend gezeten, daalden de laatste jaren in de cijfers (ok, ook mede door de daling van 538) en hebben het afgelopen jaar geen dagelijkse show gehad. Ekdom had al deze punten niet gehad.
Dit maakt mij wel steeds nieuwsgieriger naar de invulling van 16-19. Ik verwacht daar steeds meer iemand als Gijs Staverman of Wouter van der Goes. Prima, maar toch van een ander niveau dan Ekdom.
Gezien Coen & Sander nu zijn aangetrokken voor de ochtend, verwacht ik eigenlijk geen ontzettend grote naam meer voor de middag. Als Joe Ekdom binnen had kunnen slepen, hadden ze die sowieso in de ochtend gezet en C&S in de middag. Met C&S heb je toch een bepaalde mate van onzekerheid. Ja, het is een bekende naam, maar ze hebben nog nooit in de ochtend gezeten, daalden de laatste jaren in de cijfers (ok, ook mede door de daling van 538) en hebben het afgelopen jaar geen dagelijkse show gehad. Ekdom had al deze punten niet gehad.
Dit maakt mij wel steeds nieuwsgieriger naar de invulling van 16-19. Ik verwacht daar steeds meer iemand als Gijs Staverman of Wouter van der Goes. Prima, maar toch van een ander niveau dan Ekdom.
Ik vind Rob van Someren een grote naam ;-)
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Vind hem wel passen bij JOE.
Dat zou idd de enige uitzondering op de regel zijn (ok en Ruud de Wild).
Ik had Gijs perfect bij Joe vinden passen, maar hij heeft dus aan geen gesprekken te hebben gehad. Wel jammer eigenlijk! Wie zou er dan in beeld zijn voor het slot van 13-16? Moet gelijk aan Lindo denken. Ook veel positieve energie en humor in relatief korte talks.
Waarom zouden ze Ekdom dan in de ochtend zetten? Zijn huidige ochtendshow scoort helemaal niet zo denderend op Radio10. Ik vind Gerard nooit echt tot bloei gekomen in de ochtend.jordiv30 schreef: ↑29 sep 2023 22:11 Ik heb er even twee dagen over nagedacht.
Omdat je dan meer zekerheid inbouwt dan met C&S. Ekdom scoort nog steeds prima in de doelgroep én de ochtendluisteraar is aan hem gewend. Die laatste zekerheid heb je met C&S niet.
-
Ekdom komt het best tot zijn recht in een music driven show die vooral over muziek gaat. Zo'n ochtendshow gaat ook over andere dingen behalve muziek, zo zitten alle ochtendshows nu eenmaal in elkaar jammer genoeg. Maar heb hem daar nog nooit uit de verf zien komen bij dit specifieke ochtendshow format. Ik zie hem liever op Arbeidsvitamine uren dan in drivetime uren.
Funky Music TripVanjeafisharder schreef: ↑29 sep 2023 22:28 Ekdom komt het best tot zijn recht in een music driven show die vooral over muziek gaat.

-
rob zal nooit weg gaan denk ik bij 10.
Wat denken we? Gaat Joe nog eurodance classics toevoegen aan de playlist? Niet gelijk de happy hardcore, maar ik vind sommige tracks wel iconisch voor de 90s:
Snap - Rhythm Is A Dancer
Dr Alban - It's My Life
2 Brothers On the 4th Floor - Never Alone
Culture Beat - Mr Vain
EBTG - Missing
Freddy Mercury - Living On My Own
Double You - Please Don't Go
En meer van dit soort dancepop. Kan dat of ligt het qua klank te ver af van de 70s en 80s die Joe ook draait?
Snap - Rhythm Is A Dancer
Dr Alban - It's My Life
2 Brothers On the 4th Floor - Never Alone
Culture Beat - Mr Vain
EBTG - Missing
Freddy Mercury - Living On My Own
Double You - Please Don't Go
En meer van dit soort dancepop. Kan dat of ligt het qua klank te ver af van de 70s en 80s die Joe ook draait?
Kritisch Avrolid
Die draaid Radio 10 al. Gelukkig is Joe wat rustiger met ook ballads. Platen in de lijn van Haddaway die ze al sinds de start draaien kunnen wel zoals Double You - Please don't go. Ze onderscheiden zich eigenlijk wel zoals Radio 10 gold vroeger ook rustiger klonk dan Radio 10 nu.
Ik verwacht het niet. Het kijkt een eighties station met flink veel vergelijkbare muziek uit seventies en nineties, die de ontwikkeling van de nineties links laat liggen.
Rock 'n roll is better than music!