Veranderingen Joe
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Joe
Ik kan het hebben :-)
Ik heb het hier in de kantine opgezet als behang. Het valt me op dat er steeds vaker een Nederlandstalige plaat voorbij komt. Ze lijken dus inderdaad druk bezig met de playlist.
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/
-
Er komt dus een top 80s 800 vanaf maandag 9 oktober. En start die dag hier op de Vlaamse Joe de top 2000. Wat een 'toeval'. 

Ik heb het idee van niet. Voorlopig de focus op 80s en wat er qua klank op aansluit uit de 70s en 90s.
Kritisch Avrolid
-
edit
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 25 sep 2023 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Benieuwd of er op de Nederlandse Joe ook een top 2000komt. En dan vooral of dat merkrechtentechnisch kan, of dat ze voor een ander aantal moeten gaan. In Vlaanderen is het volgens mij altijd een aardige happening.
De top 2001De Nachtwacht schreef: ↑25 sep 2023 20:53Benieuwd of er op de Nederlandse Joe ook een top 2000komt. En dan vooral of dat merkrechtentechnisch kan, of dat ze voor een ander aantal moeten gaan. In Vlaanderen is het volgens mij altijd een aardige happening.

-
zoiets, of 2024.
(ga er vanuit dat er dit jaar geen is)
(ga er vanuit dat er dit jaar geen is)
Ja daar ben ik ook bang voor. Ik merk dat de overkill aan 80's mij irriteerd en de radio op een gegeven moment weer even uit zet.
-
Het zijn nog steeds de meest 'burned out 80's' die er maar te vinden zijn. Ik verwacht daar spoedig wel wat meer variatie in maar het is nu voorlopig even is wat het is.
Ik vraag me ook wel af hoe lang mensen al die 80s hits willen blijven horen. Zelfs 50+’ers kunnen behoefte hebben nog eens wat nieuws te horen. En als je elke dag JOE luistert (in theorie) ken je de playlist na een paar weken wel. Dat is de pest met reine oldieszenders: er komt nooit iets nieuws bij. Dat is wat Radio 10 dan wel weer begrepen heeft.