Waarom worden hier toch continu die bejaarden opgediend?Marcomarco schreef: ↑22 sep 2023 19:34 Mag ik zeggen dat ik die uitgeknepen hits van Joe helemaal niets vindt? Snap werkelijk niet wat Dennis Ruyer of mogelijk Coen en Sander hier te te zoeken hebben. De schatkelder van Lex Harding, LX Classics, zou eigenlijk deze frequentie moeten bezitten; dat is oldies radio optima forma.
Veranderingen Joe
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Joe
-
Ja, dat is eigenlijk het prototype van wat een classic hits zender zou moeten uitdragen. Misschien wat voor Veronica, maar voor Joe denk ik niet te commercieel genoeg. Al is LX Classics al wel veel commerciëler dan b.v. een KX Classics. Ik meen ook dat het de database van Rob is maar waarin Lex flink heeft zitten te schrappen wat hij niet wilde horen dus klinkt het wel wat commerciëler maar ik denk onvoldoende voor een Joe.Marcomarco schreef: ↑22 sep 2023 19:34 Mag ik zeggen dat ik die uitgeknepen hits van Joe helemaal niets vindt? Snap werkelijk niet wat Dennis Ruyer of mogelijk Coen en Sander hier te te zoeken hebben. De schatkelder van Lex Harding, LX Classics, zou eigenlijk deze frequentie moeten bezitten; dat is oldies radio optima forma.
1. Waarschijnlijk zoeken ze er werk, omdat ze graag radio willen maken. En dat voor een groot deel los kunnen zien van hun persoonlijke voorkeurMarcomarco schreef: ↑22 sep 2023 19:34 Mag ik zeggen dat ik die uitgeknepen hits van Joe helemaal niets vindt? Snap werkelijk niet wat Dennis Ruyer of mogelijk Coen en Sander hier te te zoeken hebben. De schatkelder van Lex Harding, LX Classics, zou eigenlijk deze frequentie moeten bezitten; dat is oldies radio optima forma.
2. Dan had Lex moeten bieden
3. Waarom zou er oldies radio te horen moeten zijn? Het is een vrij kavel
4. Joe zal vanaf januari echt nog 'dieper' gaan draaien, maar wel binnen commerciële grenzen. Uiteraard.
-
MTV 80s op tv is ook heel smal met enkel hits op hoge rotatie, soms worden inderdaad de platen toegevoegd en weer verwijderd.
Eerlijk = eerlijk
Mtv 80s luistert lekker weg en verveelt nog steeds niet.
Helaas vond ik de presentatie erg slecht bij Kimberly, anders had ik zeker langer geluisterd.
Eerlijk = eerlijk
Mtv 80s luistert lekker weg en verveelt nog steeds niet.
Helaas vond ik de presentatie erg slecht bij Kimberly, anders had ik zeker langer geluisterd.
-
Nee dat gaat Lex natuurlijk niet doen. Wil alleen maar zeggen dat Joe één eenheidsworst is en zonde van dat kavel. Puur mijn persoonlijke mening.Ingebruik schreef: ↑22 sep 2023 20:101. Waarschijnlijk zoeken ze er werk, omdat ze graag radio willen maken. En dat voor een groot deel los kunnen zien van hun persoonlijke voorkeurMarcomarco schreef: ↑22 sep 2023 19:34 Mag ik zeggen dat ik die uitgeknepen hits van Joe helemaal niets vindt? Snap werkelijk niet wat Dennis Ruyer of mogelijk Coen en Sander hier te te zoeken hebben. De schatkelder van Lex Harding, LX Classics, zou eigenlijk deze frequentie moeten bezitten; dat is oldies radio optima forma.
2. Dan had Lex moeten bieden
3. Waarom zou er oldies radio te horen moeten zijn? Het is een vrij kavel
4. Joe zal vanaf januari echt nog 'dieper' gaan draaien, maar wel binnen commerciële grenzen. Uiteraard.
Inderdaad: persoonlijke mening. Mag uiteraard. Feitelijk is het niet helemaal correct, maar prima hoor snel terug naar de pc van Lex danMarcomarco schreef: ↑22 sep 2023 20:38 Wil alleen maar zeggen dat Joe één eenheidsworst is en zonde van dat kavel. Puur mijn persoonlijke mening.
Dennis, Coen en Sander zijn toch nog niet zo oud?Dalet123 schreef: ↑22 sep 2023 19:41Waarom worden hier toch continu die bejaarden opgediend?Marcomarco schreef: ↑22 sep 2023 19:34 Mag ik zeggen dat ik die uitgeknepen hits van Joe helemaal niets vindt? Snap werkelijk niet wat Dennis Ruyer of mogelijk Coen en Sander hier te te zoeken hebben. De schatkelder van Lex Harding, LX Classics, zou eigenlijk deze frequentie moeten bezitten; dat is oldies radio optima forma.
Voor sommigen zijn veertigers al bejaard blijkbaar...Janno schreef: ↑22 sep 2023 22:10Dennis, Coen en Sander zijn toch nog niet zo oud?Dalet123 schreef: ↑22 sep 2023 19:41Waarom worden hier toch continu die bejaarden opgediend?Marcomarco schreef: ↑22 sep 2023 19:34 Mag ik zeggen dat ik die uitgeknepen hits van Joe helemaal niets vindt? Snap werkelijk niet wat Dennis Ruyer of mogelijk Coen en Sander hier te te zoeken hebben. De schatkelder van Lex Harding, LX Classics, zou eigenlijk deze frequentie moeten bezitten; dat is oldies radio optima forma.
Je bent ouder en je wil wat...
-
Maar tóch gaat Joe vanaf maandag 9 oktober een 80’s top 800 uit.
Dat is de volledige playlist van Joe, maar dan in andere volgorde. Of ben ik dan te cynisch?RadioFanDaan schreef: ↑22 sep 2023 22:49 Maar tóch gaat Joe vanaf maandag 9 oktober een 80’s top 800 uit.
Dat geldt voor iedere lijst. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor het basispakket, de housewarming lijst en de top 1000 van Veronica. Een lijst is een instrument om gedurende een bepaalde periode traffic naar je zender te genereren en tijdelijk de luistertijd te verlengen.Roel_ schreef: ↑22 sep 2023 22:56Dat is de volledige playlist van Joe, maar dan in andere volgorde. Of ben ik dan te cynisch?RadioFanDaan schreef: ↑22 sep 2023 22:49 Maar tóch gaat Joe vanaf maandag 9 oktober een 80’s top 800 uit.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Ik denk dat de playlist van Veronica wel wat uitgebreider is dan die van JOE. Maar je hebt gelijk, in de week dat zo'n lijst of themaweek wordt uitgezonden kun je altijd één of meer procentpunten bij het normale marktaandeel optellen.Phoenix schreef: ↑22 sep 2023 23:03 Dat geldt voor iedere lijst. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor het basispakket, de housewarming lijst en de top 1000 van Veronica. Een lijst is een instrument om gedurende een bepaalde periode traffic naar je zender te genereren en tijdelijk de luistertijd te verlengen.
-
Roel_ schreef: ↑22 sep 2023 22:56Dat is de volledige playlist van Joe, maar dan in andere volgorde. Of ben ik dan te cynisch?RadioFanDaan schreef: ↑22 sep 2023 22:49 Maar tóch gaat Joe vanaf maandag 9 oktober een 80’s top 800 uit.
Nou, ik weet wel zeker dat deze lijst nu alleen maar muziek uit de 80’s draait. Bij Joe draaien ze 70’s, 80’s en 90’s. Voornamelijk wel teveel van hetzelfde, maar dat zal in die week niet zo zijn
Niet dat ik nog veel ingeschakeld heb, maar de keren dat ik geluisterd heb, hoorde ik maar heel weinig 70's en 90's.RadioFanDaan schreef: ↑22 sep 2023 23:47Roel_ schreef: ↑22 sep 2023 22:56Dat is de volledige playlist van Joe, maar dan in andere volgorde. Of ben ik dan te cynisch?RadioFanDaan schreef: ↑22 sep 2023 22:49 Maar tóch gaat Joe vanaf maandag 9 oktober een 80’s top 800 uit.
Nou, ik weet wel zeker dat deze lijst nu alleen maar muziek uit de 80’s draait. Bij Joe draaien ze 70’s, 80’s en 90’s. Voornamelijk wel teveel van hetzelfde, maar dat zal in die week niet zo zijn
Dat was met Joe 70's & 80's ook al het geval. Heeeel veel 80's en in mindere mate 70's dat was ook niet in balans. Het lijkt mij dat als je 3 decennia draaid dat ook echt in drieen verdeeld als je een oldies zender en geen allertijden station bent.