Dat kan. Het zal iig niet de eerste keer zijn dat Kicken iets meldt enkele dagen voor officiele bekendmaking.
Maar al de dingen waarbij hij mis zat, vergeten we even.
Hoevaak was dat het afgelopen half jaar? Ik heb het idee dat wij elkaar hierin ook flink napapegaaien, waarbij wij de realiteit uit het oog aan het verliezen zijn.
Een keer of vijf.
Rick (Radio 2 DJ) naar de Veronica ochtend.
Rick weg uit de Veronica ochtend.
Giel naar FNL Radio.
Dennis Ruyer naar Joe.
Coco Hermans weg bij 538.
Frank van der Lende naar de Veronica ochtend.
Maar al de dingen waarbij hij mis zat, vergeten we even.
Hoevaak was dat het afgelopen half jaar? Ik heb het idee dat wij elkaar hierin ook flink napapegaaien, waarbij wij de realiteit uit het oog aan het verliezen zijn.
Een keer of vijf.
Rick (Radio 2 DJ) naar de Veronica ochtend.
Rick weg uit de Veronica ochtend.
Giel naar FNL Radio.
Dennis Ruyer naar Joe.
Coco Hermans weg bij 538.
Frank van der Lende naar de Veronica ochtend.
Emmely zou ik bij het JOE van nu wel vinden passen, maar tussen de Dennis Ruyer's van deze wereld niet. Emmely praat behoorlijk zacht en is best ongemakkelijk in haar spreeks. Ze moet me een beetje laten denken aan Kimberley Dekker.
Ik merk dat ik haar een talent vond, en tijdens de Top 2000 dat zéker nog vind, maar inmiddels twijfel toch of ze die potentie nog heeft helaas.
Phoenix schreef: ↑19 sep 2023 18:56
Volgens Arjan Snijders is ook Emmely de Wilt in beeld bij Joe.
En Jeroen Latijnhouwers leest inmiddels het nieuws op Joe.
Mocht dat kloppen, dan ben ik wel nieuwschierig voor welk tijdstip. Ik vind haar vooral goed als ze wat meer spreektijd heeft, zoals wanneer de de staat vervangt. In een wat strakker format (bijv. 13-16) vind ik haar wat minder uit de verf komen.
Wellicht de middagshow? Iwan Reuvekamp heeft al vaker verrassende keuzes gemaakt. Of anders een avondprogramma met wat meer spreektijd.
tophitsradio schreef: ↑19 sep 2023 19:08
Toch knap dat een nieuwe zender zoals Joe een mooi DJ team kan formeren terwijl Veronica in dezelfde vijver heeft of zit te vissen met voorlopig nul resultaat.
Herman ven Schippers schreef: ↑19 sep 2023 20:30
Emmely de Wilt is een naam die ik zelf niet had gelinkt, maar ik snap ze eigenlijk best wel. Prettige stem, goede zet. (Mocht het lukken)
Emmely is een talent, wijkt af van het gemiddelde en is een groot muziekliefhebber. Zaken die ze allemaal kwijt kan bij radio 2 nu. Ik betwijfel of ze dat zou willen opgeven voor een praatje plaatje-baan bij Joe.
Emmely de Wilt is een naam die ik zelf niet had gelinkt, maar ik snap ze eigenlijk best wel. Prettige stem, goede zet. (Mocht het lukken)
Emmely is een talent, wijkt af van het gemiddelde en is een groot muziekliefhebber. Zaken die ze allemaal kwijt kan bij radio 2 nu. Ik betwijfel of ze dat zou willen opgeven voor een praatje plaatje-baan bij Joe.
Maar wie zegt dat dit zo blijft?
Ja precies. JOE begint eigenlijk pas echt in Januari.
Mag ik zeggen dat ik die uitgeknepen hits van Joe helemaal niets vindt? Snap werkelijk niet wat Dennis Ruyer of mogelijk Coen en Sander hier te te zoeken hebben. De schatkelder van Lex Harding, LX Classics, zou eigenlijk deze frequentie moeten bezitten; dat is oldies radio optima forma.