Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
waterveenmos

Re: Veranderingen Joe

Bericht door waterveenmos »

kwaliteitsuser schreef: 18 sep 2023 04:57 SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPP...

'Tessa Mol verlaat KINK per 1 november en gaat als producer aan de slag bij JOE.'
Bron?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

waterveenmos schreef: 18 sep 2023 10:59
kwaliteitsuser schreef: 18 sep 2023 04:57 SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPP...

'Tessa Mol verlaat KINK per 1 november en gaat als producer aan de slag bij JOE.'
Bron?
Tessa zelf ;-) zie instagram in topic kink
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Ik zie het nu ja. Zonde.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Chantal Hutten zit ook bij Joe, zag ik pas geleden op de insta van Edwin Noorlander
Oortjes

Bericht door Oortjes »

fnlradio schreef: 18 sep 2023 13:32 Chantal Hutten zit ook bij Joe, zag ik pas geleden op de insta van Edwin Noorlander
Dat is wel een leuke meid op de radio, past prima bij het feelgood imago van de DPG zenders. Is ze weg bij SterrenNL?
Rock 'n roll is better than music!
Morrison

Bericht door Morrison »

Roel_ schreef: 17 sep 2023 23:38
Morrison schreef: 17 sep 2023 23:31 Oh inderdaad! Ik zat al in Veronica gidsen uit de jaren '80 te zoeken :D Leuk die sticker.
Ja, leuk die vintage stickers. Die worden regelmatig op diverse plaatsen aangeboden, maar mijn verzameling is origineel. Want ik ging toen geregeld naar Hilversum en liep bij het Laapersveld naar binnen om stickers te vragen en jaarlijks ging ik naar de ledenvergadering in Tilburg voor de goody bags, of liep gewoon een promotieteam tegen het lijf :D . Die dingetjes zal ik dan ook nooit wegdoen.
Cool! :D
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

fnlradio schreef: 18 sep 2023 13:32 Chantal Hutten zit ook bij Joe, zag ik pas geleden op de insta van Edwin Noorlander
Ik heb het opgezocht maar kon niks vinden maar dat is wel een leuke meid op de radio inderdaad.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Deradiokenner schreef: 18 sep 2023 19:13
Ik heb het opgezocht maar kon niks vinden maar dat is wel een leuke meid op de radio inderdaad.
Ik heb zelf maar even gekeken. Zo te zien, zit ze nu nog bij SterrenNL
https://www.nporadio5.nl/sterrennl/prog ... n-de-avond

Of dat zo blijft, is eigenlijk een betere vraag.
Rock 'n roll is better than music!
Streamer045

Bericht door Streamer045 »

Misschien , komt extra weekend terug op joe?. als ze ekdom nog weten te strikken of zeg ik wat stoms zo.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ja. Want dat is nergens op gebaseerd. Van zowel Michiel als Gerard is geen duidelijke aanwijzing over een vertrek.

Joe heeft in België redelijk veel vrouwen als dj. Zou mooi zijn als ze in Nederland ook wat onbekenden een kans willen geven, samen met wat ervaren namen als Dennis en bijvoorbeeld een Coen en Sander. Al vind ik die laatste twee helemaal niet bij het zenderprofiel passen.
Roel_

Bericht door Roel_ »

Streamer045 schreef: 18 sep 2023 20:04 Misschien , komt extra weekend terug op joe?. als ze ekdom nog weten te strikken of zeg ik wat stoms zo.
Nou, dan moeten ze ook Veenstra naar Joe halen om Ekstraweekend te krijgen. Ik zeg niet dat het stom is om te zeggen, maar wel dat het mij onwaarschijnlijk lijkt.

Al hoop ik dat Ekstraweekend ooit weer terug komt. Ekdom en Veenstra hebben de keet radio geperfectioneerd, ooit gestart met Bart en de Zwart (niet Curry en van Inkel).
jessica

Bericht door jessica »

Curry & Van Inkel en later Stenders & Van Inkel waren wel vele malen beter dan hun voorgangers Bart & De Zwart en hun opvolgers Ekdom & Veenstra.
Zie hebben toen echt een nieuw tijdperk ingeluid op de Nederlandse radio. En ik weet ook zij hadden een groot deel van de mosterd uit Amerika gehaald van het programma The Morning Zoo in New York.
Roel_

Bericht door Roel_ »

jessica schreef: 18 sep 2023 22:59 Curry & Van Inkel en later Stenders & Van Inkel waren wel vele malen beter dan hun voorgangers Bart & De Zwart en hun opvolgers Ekdom & Veenstra.
Zie hebben toen echt een nieuw tijdperk ingeluid op de Nederlandse radio. En ik weet ook zij hadden een groot deel van de mosterd uit Amerika gehaald van het programma The Morning Zoo in New York.
Dat Curry & van Inkel beter waren dan Bart en de Zwart dat klopt, want ik was groot fan van dat programma, maar B&dZ waren wel eerder. Echter als ik het nu nog een keer terugluister dan valt het "keet" deel van Curry & van Inkel best mee. Het was eigenlijk best "lief" allemaal. In de jaren tachtig moet het rebels hebben geklonken, want dat is mijn actieve herinnering.
Overigens was de opvolger Stenders en van Inkel, maar dat terzijde.

Met de bril van nu was Ekstraweekend pas echt een keet programma met heel veel vaste erg grappige programma onderdelen, waarbij de kar met name getrokken werd door Gerard.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

jessica schreef: 18 sep 2023 22:59 Curry & Van Inkel en later Stenders & Van Inkel waren wel vele malen beter dan hun voorgangers Bart & De Zwart en hun opvolgers Ekdom & Veenstra.
Ik luisterde graag naar Curry en van Inkel maar toen het Stenders en van Inkel werd was voor mij de glans er wel af. Ook trouwens nooit fan geweest van Veenstra dus ook niet van Ekstra Weekend. Partij voor de Vrijdag vond ik dan wel weer erg leuk.

Zo zie je maar weer, smaken verschillen..
Kar

Bericht door Kar »

Ekdom en Veenstra hebben die bij Veronica gezetten?
Plaats reactie