Joe start op DAB+
Moderator: admin6
Re: Joe start op DAB+
Ik zou het lekker zo laten. Op FM heb je dit nog niet veel. Op DAB+ en internet misschien wel. Maar op FM kan je echt wel een markt opbouwen hiermee.
-
Toen ze net begonnen klonken ze qua muziek een beetje zoals in België. Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat ze de omslag hebben gemaakt naar 70s en 80s, betwijfel of ze dat nu dan weer gaan aanpassen. In België werkt dat bredere format van Joe goed, maar hier heb je wel meer concurrentie; sowieso radio 10, radio 2, en in mindere mate radio 5, Veronica en Nostalgie. En format met enkel 70s en 80s is dan misschien meer onderscheidend.Vanjeafisharder schreef: ↑07 feb 2023 22:58 Je zou je kunnen voorstellen dat nu ze op FM zitten het format gaan aanpassen aan dat van Joe in België omdat die ook niet specifiek 70's en 80os zijn en ook met het oog op een uitbreiding in de programmering. Hebben ze daar nog steeds die ochtendshow?
Die ochtendshow is volgens mij al een hele tijd weg. Bij mijn weten is Erik van roekel nooit opgevolgd.
Joe 70's & 80's is al themazender omgebouwd voor op DAB+ toen. Volgens mij is het de bedoeling als de veiling komt dat toch ook de reguliere Joe de ether in geslingerd gaat worden zoals ze in Nederland via internet en app zijn begonnen toen op 1 AprilVanjeafisharder schreef: ↑07 feb 2023 22:58 Je zou je kunnen voorstellen dat nu ze op FM zitten het format gaan aanpassen aan dat van Joe in België omdat die ook niet specifiek 70's en 80's zijn en ook met het oog op een uitbreiding in de programmering. Hebben ze daar nog steeds die ochtendshow?
Denk ook dat ze de algemene Joe-zender zullen lanceren via nationaal FM pakket. In België is de populairste digitale DPG zender: Joe 60s & 70s. Dus themazenders is enkel digitaal voor hen.
Als ze Joe starten in NL dan gaan ze zoals BE doen: populaire ochtendshow, hele dag DJs. Fun fact: 90% van de Joe DJs zijn oorspronkelijk Q DJs die vanwege leeftijd naar Joe gingen.
Als ze Joe starten in NL dan gaan ze zoals BE doen: populaire ochtendshow, hele dag DJs. Fun fact: 90% van de Joe DJs zijn oorspronkelijk Q DJs die vanwege leeftijd naar Joe gingen.
Ik vind Joe ook wel lekker weg luisteren..
Patrick Kicken heeft nieuws
Joe is DJs aan het werven voor de FM frequentie
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -benaderd/
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Heeft Patrick Kicken nieuws of maakt hij nieuws?StefanT schreef: ↑21 feb 2023 11:53 Patrick Kicken heeft nieuws
Ben benieuwd.
Hij ziet enkel (logische) opties voor tijdsloten, mocht Joe op de landelijke FM komen.
Oren open!
-
Ja, zo zie ik het ook. Hij maakt redeneringen en brengt dat als feit/gerucht. Doet hij vaker.
Patrick heeft een RF account dus wellicht kan hij zelf antwoord geven
Patrick doet me altijd denken aan zo’n medium op een paranormaalbeurs. Een aantal reële situaties schetsen en dat verkopen als mogelijke waarheid. Wel zo veel dat er bijna altijd wel iets klopt, waardoor een aantal mensen in hem blijft geloven.
Best knap hoor
Best knap hoor

Ik hoor opeens een DJ op Joe! Nog niet achter wie het is, maar eerste keer dat ik presentatie hoor.
Zie je altijd, zet je daarna de opname aan en ben je benieuwd om te horen wie het is, is het alweer voorbij.
-
Tijdens de 70s en 80s top 1000 was er af en toe een voicetrack te horen van Daniël Smulders. Was die het misschien?
-
Die is het dusDe Nachtwacht schreef: ↑06 mar 2023 16:11 Tijdens de 70s en 80s top 1000 was er af en toe een voicetrack te horen van Daniël Smulders. Was die het misschien?
https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... ing-audio/