Joe start op DAB+

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Madurodam FM

Re: Joe start op DAB+

Bericht door Madurodam FM »

Op de website van Joe valt in iedergeval te lezen dat het enkel bij een station met enkel nonstop 70's en 80's blijft, en dus geen presentatie. Daarmee zitten ze in het vaarwater van Magic FM en is het nauwelijks een bedreiging voor Radio 10.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
density1

Bericht door density1 »

Daar staat niet expliciet te lezen dat het nonstop blijft. Dat het nu zo is en dat het dit voorheen ook was, want ze bestaan al wat langer, staat daar buiten. Ik heb begrepen dat ze toch wel wat grote plannen hebben met Joe dus of het bij deze Joe versie blijft of dat er nog een Joe komt die wat breder draait zoals de Belgische versie en dat hier dan op uitgepakt gaat worden met presentatie zou dat kunnen verklaren.
big T

Bericht door big T »

Eerst maar eens zien of ze wel echt op een landelijke kanaal komen :D
density1

Bericht door density1 »

Denk het wel aangezien 9C 1 mei van start gaat.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

big T schreef: 25 apr 2022 16:30 Eerst maar eens zien of ze wel echt op een landelijke kanaal komen :D
Die hebben ze, dus dat zal waarschijnlijk dus ook gebeuren! Of het kanaal dan al landelijk dekkend is, dat is de tweede vraag..
rodie

Bericht door rodie »

Ik weet niet of ik het juist heb maar volgens mij is er al aan het format gesleuteld.
Ik hoor nu best wel veel Radio 5 klassiekers met best veel Nederlandstalige ertussen.

Tis in ieder geval totaal iets anders dan Radio 10 en Radio 2.
Komt in mijn ogen meer in de buurt van Radio 5.
Zou best nog weleens wat kunnen worden dit...

Alleen zal het 9C netwerk in het begin wel erg slecht zijn, de dekking is niet te vergelijken met die van 11C.
Wellicht dat men ook via MTVNL nog wat aan laat zetten, zou mij niets verbazen.
lion

Bericht door lion »

rodie schreef: 26 apr 2022 00:22 Ik weet niet of ik het juist heb maar volgens mij is er al aan het format gesleuteld.
Ik hoor nu best wel veel Radio 5 klassiekers met best veel Nederlandstalige ertussen.

Tis in ieder geval totaal iets anders dan Radio 10 en Radio 2.
Komt in mijn ogen meer in de buurt van Radio 5.
Zou best nog weleens wat kunnen worden dit...

Alleen zal het 9C netwerk in het begin wel erg slecht zijn, de dekking is niet te vergelijken met die van 11C.
Wellicht dat men ook via MTVNL nog wat aan laat zetten, zou mij niets verbazen.

Veel Nederlands(talig) product is kenmerkend voor Joe. Toen ze de afgelopen 2 jaar ook nog 60's '90's en 00's draaide was dat ook al het geval. Het Belgische format is hier 'vernederlandst' wat hier in de top 40 heeft gestaan.
rodie

Bericht door rodie »

Ik heb een vraag...

ik luister nu JOE op het werk maar het valt regelmatig weg.
Althans, na de reclame vaak, of na een liedje, heb ik vaak lange stiltes in het signaal.
Ik weet niet zeker of de stream dan buffert of dat er gewoon grote stilte is op de stream.
Ervaar dit al maanden, volgens Q is er bij hen niets aan de hand.
Dat lijkt me erg sterk ... andere zenders doen het hier prima op de internet-radio.
Pot

Bericht door Pot »

Die Rob Ester krijgt het druk. Is al Music Manager en Content Manager bij Q, maar nu ook zendermanager van Joe. En weer eigen promotie via het AD.
Oren open!
Durashift

Bericht door Durashift »

Phoenix schreef: 23 apr 2022 11:13
Phoenix schreef: 31 dec 2021 16:41 Ik heb voor 2022 slechts twee voorspellingen:

1. DPG lanceert Joe op DAB+ met minimaal een gepresenteerd ochtendprogramma.

2. Coco Hermans stopt in haar huidige functie bij 538 en wordt opgevolgd door Jens Timmermans.
Dan is enkel nog vraag wie het ochtendprogramma gaat presenteren 🤣
Coco is toch (nog) in functie?
density1

Bericht door density1 »

Joe is vannacht om 0.00 uur op nieuwe vormgeving over gegaan het is nu inderdaad Joe 70's en 80's. Het is allemaal wat braaf en voorspelbaar de keuzes. Ik vind tot op heden Vintage Veronica leuker om naar te luisteren, maar ze moeten nog even hun stream gelijk trekken op de website want daar is nog steeds Veronica Non Stop op te horen.
lion

Bericht door lion »

Heerlijk station gebleven en het format is gelukkig hetzelfde (met ook NL product) alleen nu uit 2 decennia (hier en daar een 60's plaat en randje jaren 90) Sunlite en Joe zijn voor mij prima toevoeging op 9C. 😊
Jester

Bericht door Jester »

Ik vind het ook een plezierige aanvulling op het DAB+-aanbod. Net als Radio 10 jaren '80 overigens. Ik zie dat er ook een zender Veronica Vintage is, ben ik ook wel benieuwd naar.
https://www.radiofreak.nl/talpa-network ... b-kanalen/
Plaats reactie