Dit was de radio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Type-R

Re: Dit was de radio

Bericht door Type-R »

Dat hele Syb knutselwerkje op het eind, het zal wel aan mij liggen maar heb echt geen idee wat de toegevoegde waarde er van is. Voor mij altijd het moment om de podcast af te zetten.

Bbruin2007 schreef: 22 jun 2022 10:15 Ik vind Harm Edens veel te veel aanwezig en niet grappig. Ik vind dat hij het gesprek overheerst en door iedereen heen lult.
Dit valt mij ook wel op de laatste tijd. Minst inhoudelijke inbreng van de 3, meest aanwezige ego van de 3.
Bbruin2007

Bericht door Bbruin2007 »

Type-R schreef: 23 jun 2022 00:30 Dat hele Syb knutselwerkje op het eind, het zal wel aan mij liggen maar heb echt geen idee wat de toegevoegde waarde er van is. Voor mij altijd het moment om de podcast af te zetten.

Bbruin2007 schreef: 22 jun 2022 10:15 Ik vind Harm Edens veel te veel aanwezig en niet grappig. Ik vind dat hij het gesprek overheerst en door iedereen heen lult.
Dit valt mij ook wel op de laatste tijd. Minst inhoudelijke inbreng van de 3, meest aanwezige ego van de 3.
Dat laatste stukje slaat inderdaad nergens op. Het lijkt alsof er een andere podcast is begonnen. Nee het is een totale rommel en ik ben al duidelijk geweest maar de heren lijken het allemaal grappiger te vinden dan dat het is om te luisteren.
Snijboon

Bericht door Snijboon »

Harm Edens dat is toch die man die al 150 jaar Dit was het nieuws presenteert en daar grappen oplepelt van tekstschrijvers? Harm is de host van de show en de sidekicks zijn de teamcaptains die van te voren bedachte grappen voordragen . Soort radio op tevee? Die Harm toch??
Daan!

Bericht door Daan! »

Die Harm.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Om even wat tegengeluid te geven. Harm is ook degene die de scripts voor langlopende comedies heeft geschreven.

Maar even eerlijk, wat doet dit topic op dit subforum?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Ik mis een subforum “podcasts”
RadioJager

Bericht door RadioJager »

Phoenix schreef: 22 jun 2022 21:57
Ane Sybesma schreef: 22 jun 2022 08:03 Ik vind het te lang duren en vaak veel te flauw. Doe mij maar echte radio.
De lengte is voor mij perfect. Vaak duurt het exact de rit van werk naar huis. Met dank aan de files.
Het is juist net te veel slap gelul. Zeker nu ze het proberen wekelijks te vullen met een uur is het gehalte ouwehoeren nog groter, waardoor er bijna niet meer doorheen te komen is.
Overigens was de laatste uitzending met Prem er in inderdaad erg goed gelukt.
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Bbruin2007 schreef: 22 jun 2022 10:15 Ik vind Harm Edens veel te veel aanwezig en niet grappig. Ik vind dat hij het gesprek overheerst en door iedereen heen lult. Ook vind ik de audio clips veel te lang, en hun vormgeving is belabberd. En dan nemen ze anderen de maat. Ik luister dus ook niet meer.
Mee eens. Leuke podcast, maar maandelijks was beter. Harm Edens mag er wel uit wat mij betreft. Die hoort vooral zichzelf graag praten.
rodie

Bericht door rodie »

Harm vind ik er juist leuk bij. Die zou ik dus juist missen als die er niet in zit.
En kom op, Podcast is juist leuk dat het lekker amateur gehalte heeft.

Tegenwoordig mag je geen enkel foutje meer maken op de radio, zonde...
ik vond dat juist mooi van radio, de kracht van live radio... je maakt weleens fouten, hoort er nu eenmaal bij.
Of net als eind jaren 90 dat Robert Jensen loopt te kankeren dat weer iemand aan de voice-processing settings heeft lopen kloten, live op zender.
Betere radio is er niet.
Bbruin2007

Bericht door Bbruin2007 »

Als Harm er niet zou zijn komen ze misschien een keer toe aan de inhoud, in plaats van verplicht moeten lachen om de grappen van meneer.
Plaats reactie